Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pred menjavo gum za zimake sem poslikal letne, ki so bile vo?ene nekih 15000 km to sezono. Ker sem imel prej ve?krat te?ave s prednjimi gumami (pobiranje robov) me zanima, ?e se vam zdi, da so te kaj pobrane. Thnx

post-3203-1387724815_thumb.png

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Pred menjavo gum za zimake sem poslikal letne, ki so bile vo?ene nekih 15000 km to sezono. Ker sem imel prej ve?krat te?ave s prednjimi gumami (pobiranje robov) me zanima, ?e se vam zdi, da so te kaj pobrane. Thnx

 

Hmm slabo se vidi :(

Cene pa vem kako je to ja ka bobira robove da ne poslikam mojih :P ..

V glavnem kar ti bo pomagalo je sam to al das podvozje vtrdit in odzivnost.. al pa das stud bar no nwm ce se lih tako napise pac das zgornega sam ce mene prasas bi bilo bols da bi se dalo spodnjega ker spodi vije avto ..

Cene pa nevem kaj si mislil s tem kar si napisal :cheers:

Napisano

Kar se ti?e pobiranja robov, sem naredil skoraj doktorat, zato ti kar vpra?aj.

 

No, na sliki ni ravno videti, da bi bile pobrane po robovih. Mogo?e bi se v ?ivo druga?e videlo.

 

Je pa najve?krat napaka v konstruktorjih. Nari?ejo avto, ki naj bi bil po nekih kriterijih lep in dober. In to navadno vsebuje pre?iroke pnevmatike. ?e se s takim vozilom vozi? zmerno do prete?no po avtocestah, ni problema. Jaz pa sem imel te?avo, ker so pre?iroke pnevmatike nasadili tudi na moj poltrahtr, na Mazgo BT-50. To vozilo je klasificirano kot tovorno vozilo in ne kot osebno. In s pogonom na vsa ?tiri kolesa so od nekdaj pick-up vozila veljala bolj za delovni stroj kot pa za kak?ne dolgoproga?ke avtocestne podvige. In ker sam vozim v glavnem samo po hribih (letos izjemoma sem v celem letu naredil skoraj 1700 km po avtocesti - skoraj dvakrat ve? kot obi?ajno vsako leto od kar jo imam) in ovinkastih cestah, je tudi meni pobiralo robove. Zakaj?

 

Ne vem, ?e se spomni? tako imenovanega Spa?ka. Citroën. Ko je zavil, sta se sprednji gumi nagnili kot da bosta odpadli. No, to se dogaja pri vseh vozilih, le pri spa?kih je bilo to posebej izrazito. Torej, ?e ima? ?iroke pnevmatike, se v takem primeru vozi? pravzaprav po zunanjem robu. No, vozi? po celi pnevmatiki, le zunanji rob je precej bolj obremenjen. In ko zavije? v drugo smer, je precej bolj obremenjen notranji rob. In ?e ima? na cesti same ovinke, vozi? ves ?as samo po robovih. Edina re?itev ti je, da bolj napihne? sprednji pnevmatiki. Kar pa zna biti problem, ko pa enkrat res pride? na ravno cesto, ker ti pa potem pobere sredino.

 

Torej, ali o?je pnevmatike, ali pa redno prilagajanje tlaka v pnevmatikah glede na re?im vo?nje - ali bo ravna avtocesta (predpisan tlak) ali pa bodo sami ovinki (okoli +0,5 bar).

 

Koliko krat sem ?e rekel, da bi konstruktorjem (pa ne le vozil) za kazen dal, da morajo svoj izdelek eno leto uporabljati in servisirati. Naslednjega bi gotovo narisali druga?e...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zeleno zavajanje: podjetja sadijo drevesa, da lahko nemoteno onesnažujejo okolje WWW.RTVSLO.SI Bio, naravno, iz recikliranega materiala, prijazno do okolja, brez plinov, sadimo drevesa … Je potrošnik z izbiranjem tako označenih izdelkov del rešitve za ohranjanje okolja ali le žrtev zelenega zavajanja?  
    • Bil na Makita servisu...vzel ležaje in ščetke za restavracijo fleksarice...25€...ajd🙄...so pa zelo kvalitetni ležaji😲...samo vrhunski japonski...Koyo (JTEKT),NSK in NTN🧐 Ščetke ne rabim nujno,k so "stare" kot nove...a za 1,95€ z ddv vred sem vzel še ene za rezervo. Mast pa ne bom dal originalno,ampak malce boljšo,k imam doma lih Liqui Moly LM47 +MoS2 (z molibden-disulfidom). Je boljše za hladno orodje...se  ne rabi zagreti in tako porazdeliti utekocinjeno mast po menjalniku...ima vsebnost molibdendisulfida,kateri maže tudi "na suho",ker se praktično "zapeče" v površino zobnikov...samo je treba ob vgradnji zobnike lepo namazatii (copič,zobna ščetka ipd.) in dodati še kak pljunek-dva za rezervo. LIQUI MOLY LM 47 Langzeitfett + MoS2 | 400 g | Lithium Fett | Art.-Nr.: 3520 : Amazon.de: Gewerbe, Industrie & Wissenschaft AMZN.EU LIQUI MOLY LM 47 Langzeitfett + MoS2 | 400 g | Lithium Fett | Art.-Nr.: 3520 : Amazon.de: Gewerbe, Industrie &...  
    • Eh, pa saj to je normalna posledica procesa. Tudi Nemci počasi postajajo Turki. Se vidi v poslovni komunikaciji in načinu dela, ki ni več samo striktno nemški. Druga generacija je izobražena in ne peče več samo kebabov, ampak je tudi že na višjih pozicijah po podjetjih. In to s sabo počasi prinese turški način poslovanja...
    • Ej @Boss kaj to sediš na fotelju? 😛
    • Bump! Podarim, če komu pride prav. V nasprotnem primeru gre v kosovne
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.