Skoči na vsebino

Mazda 3, lucka v pritljazniku

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav!

 

Ze dolgo nisem nic pisal tu - tako da lepo lepo pozdravljeni. Pomankanje casa in nekoliko zmanjsana zelje po sraufanju po avtu se pac pozna... :(

 

Imam Mazdo 3, letnik 2007. In osvetlitev v pritljaznem prstoru mi ne dela vec. Pred pol leta sem nekoliko modificiral osvetlitev, tako da sem vzporedno z originalno zarnico (na "zicko") vezal trak LED diod. Seveda sem prilagodil napetost tem LEDicam. Delalo je super dokler seveda ni nehalo :D

 

V avtu dela VSE. Vsa osvetlitev znotraj in zunaj avta, pomiki stekel, zavore, brisalci... vse. Preveril sem tudi tipko katera ugasne osvetlitev pritljaznega prostora - OK. Preveril sem tudi varovalke - OK. Seveda - ce ze vse dela, bi morale tud varovalke bit vse cele. In tudi so!

 

Sedaj pa srz problema. Lucka v pritljazniku ne dela. Odstranim zarnico in jo pomerim - OK. Preverim delovanje LED traku - OK. Preverim napetost na prikljucnih sponkah oz leziscu zarnice in izmeri pravih 12+ V. Ko pa dam na sponke breme - torej ko dam zarnico na mestu pa napetost pade in tok ne stece. In tu trcim v :vskalo:

 

- Se je kdo srecal s podobnim problemom? Kako si resil? Zna? pmagat z nasvetom?

 

Hvala hvala!

 

LP H

LP Lenuh007

m3cw8.jpg

wrcwn2.jpg

slobg8.jpg

9526mg9.png

Napisano

Izgubljeni se je vrnil :P

 

Glede na zgoraj opisano bi rekel, da ima? te?avo na stikalu, ki verjetno nima najbolj?ega stika in takoj, ko se obremeni, tok ne ste?e ?eprav merilec poka?e napetost. Verjetno bo? moral stikalo vzet ven preverit napetost na dovodnih ?icah in ?e je vse v redu se loti? samega stikala. Lahko celo, da bo kak?en kontakt sprej dovolj, ?e ne pa bo treba menjavo.

 

Namre? stikalo je dimenzionirano na mo? ?arnice in ?e si zraven obesil ?e en trak diod je pa? pove?alo obremenitev ?e za ta trak. Ne vem sicer kolk je ?arnica sam ponavadi je tam od 5w do 10w, meter led traku je pa hitro ravno toliko se pravi je obremenitev na stikalo potem 2x ve?ja kot ?e bi bila samo ena ?arnica gor obe?ena.

33112_1.png

Napisano

Hmm probaj z unim "faznim preizkusevalcem"za DC ka mas lucko not ka eno das na + in uno zicko iz faznega pa na GND samo dej nekam na ohisje avta .. in ce bo gorela lucka pole mas problem na GND oziroma na - vodniku...

Cene pa ce rabis mam jst se ene te LED zelene se cist zapakirane ;-)

 

Mah sej ta strom sploh ni blem ... to je ko da bi plosco vlivu :lol::P

Napisano

Pozdrav!

 

Ze dolgo nisem nic pisal tu - tako da lepo lepo pozdravljeni. Pomankanje casa in nekoliko zmanjsana zelje po sraufanju po avtu se pac pozna... :(

 

Imam Mazdo 3, letnik 2007. In osvetlitev v pritljaznem prstoru mi ne dela vec. Pred pol leta sem nekoliko modificiral osvetlitev, tako da sem vzporedno z originalno zarnico (na "zicko") vezal trak LED diod. Seveda sem prilagodil napetost tem LEDicam. Delalo je super dokler seveda ni nehalo :D

 

V avtu dela VSE. Vsa osvetlitev znotraj in zunaj avta, pomiki stekel, zavore, brisalci... vse. Preveril sem tudi tipko katera ugasne osvetlitev pritljaznega prostora - OK. Preveril sem tudi varovalke - OK. Seveda - ce ze vse dela, bi morale tud varovalke bit vse cele. In tudi so!

 

Sedaj pa srz problema. Lucka v pritljazniku ne dela. Odstranim zarnico in jo pomerim - OK. Preverim delovanje LED traku - OK. Preverim napetost na prikljucnih sponkah oz leziscu zarnice in izmeri pravih 12+ V. Ko pa dam na sponke breme - torej ko dam zarnico na mestu pa napetost pade in tok ne stece. In tu trcim v :vskalo:

 

- Se je kdo srecal s podobnim problemom? Kako si resil? Zna? pmagat z nasvetom?

 

Hvala hvala!

 

LP H

 

Definiraj sem prilagodil napetost tem ledicam....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Definiraj sem prilagodil napetost tem ledicam....

 

Hmm ja pomoje je pocinu ksn uporcek zravn al pa das potenciometer sam to se pol zmakne pa gre falit led :D
Napisano

Hmm ja pomoje je pocinu ksn uporcek zravn al pa das potenciometer sam to se pol zmakne pa gre falit led :D

 

tvojih hieroglifov ne razumem, vem pa da zadevo v mazdi regulira BCM, in ?e dobi gor kar mu ni namenjeno.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pozdrav!

 

Ze dolgo nisem nic pisal tu - tako da lepo lepo pozdravljeni. Pomankanje casa in nekoliko zmanjsana zelje po sraufanju po avtu se pac pozna... :(

 

Imam Mazdo 3, letnik 2007. In osvetlitev v pritljaznem prstoru mi ne dela vec. Pred pol leta sem nekoliko modificiral osvetlitev, tako da sem vzporedno z originalno zarnico (na "zicko") vezal trak LED diod. Seveda sem prilagodil napetost tem LEDicam. Delalo je super dokler seveda ni nehalo :D

 

V avtu dela VSE. Vsa osvetlitev znotraj in zunaj avta, pomiki stekel, zavore, brisalci... vse. Preveril sem tudi tipko katera ugasne osvetlitev pritljaznega prostora - OK. Preveril sem tudi varovalke - OK. Seveda - ce ze vse dela, bi morale tud varovalke bit vse cele. In tudi so!

 

Sedaj pa srz problema. Lucka v pritljazniku ne dela. Odstranim zarnico in jo pomerim - OK. Preverim delovanje LED traku - OK. Preverim napetost na prikljucnih sponkah oz leziscu zarnice in izmeri pravih 12+ V. Ko pa dam na sponke breme - torej ko dam zarnico na mestu pa napetost pade in tok ne stece. In tu trcim v :vskalo:

 

- Se je kdo srecal s podobnim problemom? Kako si resil? Zna? pmagat z nasvetom?

 

Hvala hvala!

 

LP H

 

 

?ivjo!

 

Enako se je zgodilo pri meni. Z led trakom sem preobremenil izhod za lu?ko v prtlja?niku. Diagnoza: skurjen izhod v zadjem modulu. Cena novega je ve? kot 150? + delo. No, jaz sem re?il zadevo z novim stikalom, napajanje pa sem uporabil z ?e vedno aktivnih +12V in z novo maso avtomobila. Zaenkrat led trak ?e vedno deluje bp.

Glavnem, ko odprem prtlja?nik moram klikniti na tisti gumb in led sveti.

 

Ko se enkrat navadi? na to, je uredi tako... raje kot pla?ati tistih 150+?....

lp

Napisano

Aloha!

 

Vratio se ?ime :P

 

Tezava je resena. Tezava je bila mehanske narave - konektor pri original lucki je neki strajkal :D Kot vse zgleda; moj poseg, nadrgadnja ni vplivala. Do preobremenitve nekak ne bi smelo pridet, ker sem original zarnico likvidral. LED trak pa ima podobno porabo

 

Kako sem uredil prilagoditev LED na 12V DC? Tranzistor s skupnim kolektorjem ;)

 

... in v prtljazniku je ponovno svetlo, da bi lahko sival maturantske obleke :hohoho:

 

Hvala vsem za ideje in brainstorming.

LP Lenuh007

m3cw8.jpg

wrcwn2.jpg

slobg8.jpg

9526mg9.png

Napisano

Jaz sem ?e 3 lata nazaj montiral 2X 30 cm Led traku v gepek in sveti kot 100 mater, pa nobenih modulov, samo stikalo in lampe.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

a to je pa druga zgodba... ?e si dal lu?ko ven in namesto nje priklopil led trak potem res ne bi smelo priti do preobremenitve.

33112_1.png

Napisano

a to je pa druga zgodba... ?e si dal lu?ko ven in namesto nje priklopil led trak potem res ne bi smelo priti do preobremenitve.

 

Evo tukaj sem pisal moj problem.

Izhod v zadnjem modulu BC je narejen za zelo malo mo? mislim, da max. 5W. Jaz pa sem priklopil skoraj 10W.

 

Lepo, da si re?il problem.

 

lp

Napisano

Jaja... tud mene veseli :D

Mal mi je bilo tudi cudno, da je nehalo delat, ker sem naredil "elektricno" prav. Na koncu se je izkazal, da nisem niti kriv bil :cheers:

 

Zivljenje je lepo :blush::hohoho:

LP Lenuh007

m3cw8.jpg

wrcwn2.jpg

slobg8.jpg

9526mg9.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.