Skoči na vsebino

pokanje zadaj levo


Priporočeno sporočilo

Pri vo?nji preko lukenj mi je za?elo zadaj nekaj pokati. Avto ima blizu 170 000 km. So tam kaki kon?niki stabilizatorji kaj podobnega ali je amortizer crknil?

Kolo je ok privija?eno :)

 

Hvala.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri vo?nji preko lukenj mi je za?elo zadaj nekaj pokati. Avto ima blizu 170 000 km. So tam kaki kon?niki stabilizatorji kaj podobnega ali je amortizer crknil?

Kolo je ok privija?eno :)

 

Hvala.

 

Po vsej verjetnosti palcka stabilizatorja sem imel podoben problem je lih tko pokalo ...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po vsej verjetnosti palcka stabilizatorja sem imel podoben problem je lih tko pokalo ...

 

V?er sem ga dvignil in vzel dol kolo, malo gledal kaj bi bilo.. na?el ni? pametnega. Malo je masten amortizer kar pomeni, da gre verjetno k vragu.

Pal?ka stabilizatorja je pa kje? Videl sem nek tak nosilev v obliki loka ki gre od vrha pesta proti amortizerju in izgine zadaj nekje v ?koljki vozila.

Druga taka pal?ka, ki morda ustreza opisu pa povezuje roko ki je na karoserijo pritrjena pred kolesom in pe nekaj pa sem pozabil kaj :) Iskal sem slike po netu pa ni? ne najdem da bi dal tukaj gor.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V?er sem ga dvignil in vzel dol kolo, malo gledal kaj bi bilo.. na?el ni? pametnega. Malo je masten amortizer kar pomeni, da gre verjetno k vragu.

Pal?ka stabilizatorja je pa kje? Videl sem nek tak nosilev v obliki loka ki gre od vrha pesta proti amortizerju in izgine zadaj nekje v ?koljki vozila.

Druga taka pal?ka, ki morda ustreza opisu pa povezuje roko ki je na karoserijo pritrjena pred kolesom in pe nekaj pa sem pozabil kaj :) Iskal sem slike po netu pa ni? ne najdem da bi dal tukaj gor.

 

Pri moji M6 2003 pride tak:

http://www.google.si/search?hl=sl&biw=...YogBSZHX4MkM%3A

 

Cene pa pride to med tisto palco pac stabilizator ka ti povezuje med eno gumo na drugo in ta palcka pride pole na roko pritrjena .. men je to pokalo v ovinku in ko sem peljal cez jsme ...

 

No zdej sm dobu malo boljso sliko sam ta je od spredaj .. no sej zadaj je isti princip :

http://www.google.si/search?hl=sl&biw=...VcqVPPKV9jnM%3A

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V?er sem ga dvignil in vzel dol kolo, malo gledal kaj bi bilo.. na?el ni? pametnega. Malo je masten amortizer kar pomeni, da gre verjetno k vragu.

Pal?ka stabilizatorja je pa kje? Videl sem nek tak nosilev v obliki loka ki gre od vrha pesta proti amortizerju in izgine zadaj nekje v ?koljki vozila.

Druga taka pal?ka, ki morda ustreza opisu pa povezuje roko ki je na karoserijo pritrjena pred kolesom in pe nekaj pa sem pozabil kaj :) Iskal sem slike po netu pa ni? ne najdem da bi dal tukaj gor.

 

masten = se uscal....v grabn

 

pojdi do dolinarja al kaj je ta na koncu Tr?a?ke kjer ti naredi brezpla?en test, pa ?e za mojo 6 I je vgradil 2 zadnja za 110? :cheers:

 

A ti na luknjah kaj zadek malo zanese?, ?e ja takoj menjat

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

masten = se uscal....v grabn

 

pojdi do dolinarja al kaj je ta na koncu Tr?a?ke kjer ti naredi brezpla?en test, pa ?e za mojo 6 I je vgradil 2 zadnja za 110? :cheers:

 

A ti na luknjah kaj zadek malo zanese?, ?e ja takoj menjat

 

Skor bi reku da ja, da ho?e neki po svoje v ovinku. Dobil sem ponudbo za 97 ? po komadu v amortizer.si pa sem se malo vsedu. ?e dodam ?e diske in servis bom spet vrgel jurja in pol v stare sklepi ki so vsak dan manj vredne in jih noben ne povoha. Nisem pa ravno nagnjen k vo?nji z o?itno neizpravnim avtom.... Ok 110 za dva je dobra cena, tok bi ?e dau. :) dolinar na cesti dolomitskega odreda 188? je reku 91 po kosu.... skratka isti kurac kot amortizer doo edino ?e se da na licu mesta kej zdilat.

 

No v bistvu bom najprej ?e malo pri sebi povpra?al kaka je situacija.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.