Skoči na vsebino

MAZDA 2

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni mazda?i.

 

Zanimam se za menjavo avta pri hi?i, pa me mika, da za drugi avto vzamem MAZDO2. Koliko vas ima dvojko in kako ste zadovoljni? Vzel bi bencinarja. Na kaj moram biti pozoren pri izbiri? Kako se obnesejo motorji? Hvala za odgovore.

 

LP Ivan

Napisano

Katero generacijo gleda? oz. za koliko cekina v primeru rabljenega?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Katero generacijo gleda? oz. za koliko cekina v primeru rabljenega?

 

Oj.

 

Glede na to, da mislimo avto imet zelo dolgo, bi od letnika 09 naprej s ?im majn prevo?enega in znano zgodovino. Sam zelo malo takih avtov se prodaja, na ?alost... Denar je...vedno problem. ?elja je, da ima ve? kot 2 airbaga, ASR in ESP po mo?nosti...

Napisano

Zdravo,

 

Kolegica ima dvojkico in je men osebno bomba avto. Letnik 2009, 86 konjev je sicer dost, sam nebi bilo ni? narobe ?e bi jih mela ?e 20 povrh. :D

 

Njena ima vse kar je blo takrat mogo?e dobit v dvojki in moje mnenje je,da bo te?ko dobit bolj?i avtomobil?ek v ceni med 5 -7 k?. Trenutno se bli?a 100.000 prevo?enih,pa ni blo ?e ene te?ave z avtom. TOK TOK

 

lp

Napisano

Tudi sam sem nekaj prevozil z dvojko...sicer tistih ta?voh motorjem....in takrat ?isto nikoli ni? problemov, super kinder jaj?ek moram re?t :) Zdej jo dobi? dobro opremljeno ?e za lu?ten denar, glej da bo SLO in redno servisirana.

Napisano

Pri nas jo imamo doma, letnik 2009, prevo?enih okoli 35.000km, 1.3 86 KM. Zaenkrat se samo tanka in vozi, ni? ni bilo ?e narobe. Edino kar me moti je to, da je menjalnik bolj tako tako, precej trdo se prestavlja. Motor je treba kar priganjati v obrate, da kam gre, poraba je pa tam okoli 6,7l. Kaj dosti manj se ne da spravit, razen ?e so res samo relacije in penzionerska vo?nja. Za moje pojme kar po?re?en motor za tak jaj?ek.

Napisano

Pri nas jo imamo doma, letnik 2009, prevo?enih okoli 35.000km, 1.3 86 KM. Zaenkrat se samo tanka in vozi, ni? ni bilo ?e narobe. Edino kar me moti je to, da je menjalnik bolj tako tako, precej trdo se prestavlja. Motor je treba kar priganjati v obrate, da kam gre, poraba je pa tam okoli 6,7l. Kaj dosti manj se ne da spravit, razen ?e so res samo relacije in penzionerska vo?nja. Za moje pojme kar po?re?en motor za tak jaj?ek.

 

 

Oj.

 

Pa je menjalnik samo hladen tak trd, ali tudi ko se malo segreje? Za porabo sem pa negativno presene?en. ?estica bencinar z 2.0 motorjem ima 7,5 porabe na to relacijo, ki jo ?ena dela...3 km v eno stran v slu?bo... Sem mislil, da bi z dvojko pod 6 litrov pri?el... Je pa pri ?eni umirjena vo?nja. Kak je pa kaj dvojka posko?na iz mesta v kri?i??u?

Napisano

Oj.

 

Pa je menjalnik samo hladen tak trd, ali tudi ko se malo segreje? Za porabo sem pa negativno presene?en. ?estica bencinar z 2.0 motorjem ima 7,5 porabe na to relacijo, ki jo ?ena dela...3 km v eno stran v slu?bo... Sem mislil, da bi z dvojko pod 6 litrov pri?el... Je pa pri ?eni umirjena vo?nja. Kak je pa kaj dvojka posko?na iz mesta v kri?i??u?

 

Meni se zdi vedno tak. Sicer ne vem kako je pri drugih Mazdah, ampak v primerjavi z menjalniki v dveh Alfah in recimo Mondeotom, se mi zdi menjalnik od Mazde precej slab?i. Pa? ne te?e lepo, ne vem kako bi druga?e opisal. Poskusi pa bo? videl, mogo?e sem pa samo jaz preve? kriti?en, ali pa je pri na?i Mazdi 2 samo tak?en...

 

Glede porabe...kolikor sem jo jaz vozil (par tiso? kilometrov, druga?e vozi mama) relacija Kamnik-LJ (recimo 30km v eno smer) je bila poraba se mi zdi okoli 6,4l. Kaj dosti manj ni ?lo. Pa sem vozil zmerno, pa? malo nad omejitvami, po AC 120-140. Mogo?e spravi? na 6l, kaj dosti manj pa bolj te?ko, sploh na kratkih razdaljah. Za moje pojme bo? prej na okoli 6,5 porabe.

Sicer pa tudi na spritmonitor.de je povpre?na poraba 6,7l na 100km. http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/2...amp;powerunit=2

Sem imel pa na isti relaciji z Alfo 145 2.0 155 KM porabo nekje 9l (s precej te?jo nogo kot potem z drugimi avti), z Mondeotom 2.0 146 KM slabih 8l in z Alfo GT 1.9 JTD 150 KM malo manj kot 6,5l. Tako za primerjavo...

 

Druga?e se meni zdi avto?ek ?isto simpati?en, okreten, precej pro?na ma?ina, neposreden volan, ampak za bolj dinami?no vo?njo je pa treba iti nad 3.000 obratov, da se malo hitreje premakne. Pa na 16 colskih feltnah in gumah 195/45 precej neudoben. Precej me moti ?e smotan sovoznikov predal, ki je kar nekaj...in pa nenatan?en digitalen prikazovalnik koli?ine goriva.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.