Skoči na vsebino

MAZDA 2

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni mazda?i.

 

Zanimam se za menjavo avta pri hi?i, pa me mika, da za drugi avto vzamem MAZDO2. Koliko vas ima dvojko in kako ste zadovoljni? Vzel bi bencinarja. Na kaj moram biti pozoren pri izbiri? Kako se obnesejo motorji? Hvala za odgovore.

 

LP Ivan

Napisano

Katero generacijo gleda? oz. za koliko cekina v primeru rabljenega?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Katero generacijo gleda? oz. za koliko cekina v primeru rabljenega?

 

Oj.

 

Glede na to, da mislimo avto imet zelo dolgo, bi od letnika 09 naprej s ?im majn prevo?enega in znano zgodovino. Sam zelo malo takih avtov se prodaja, na ?alost... Denar je...vedno problem. ?elja je, da ima ve? kot 2 airbaga, ASR in ESP po mo?nosti...

Napisano

Zdravo,

 

Kolegica ima dvojkico in je men osebno bomba avto. Letnik 2009, 86 konjev je sicer dost, sam nebi bilo ni? narobe ?e bi jih mela ?e 20 povrh. :D

 

Njena ima vse kar je blo takrat mogo?e dobit v dvojki in moje mnenje je,da bo te?ko dobit bolj?i avtomobil?ek v ceni med 5 -7 k?. Trenutno se bli?a 100.000 prevo?enih,pa ni blo ?e ene te?ave z avtom. TOK TOK

 

lp

Napisano

Tudi sam sem nekaj prevozil z dvojko...sicer tistih ta?voh motorjem....in takrat ?isto nikoli ni? problemov, super kinder jaj?ek moram re?t :) Zdej jo dobi? dobro opremljeno ?e za lu?ten denar, glej da bo SLO in redno servisirana.

Napisano

Pri nas jo imamo doma, letnik 2009, prevo?enih okoli 35.000km, 1.3 86 KM. Zaenkrat se samo tanka in vozi, ni? ni bilo ?e narobe. Edino kar me moti je to, da je menjalnik bolj tako tako, precej trdo se prestavlja. Motor je treba kar priganjati v obrate, da kam gre, poraba je pa tam okoli 6,7l. Kaj dosti manj se ne da spravit, razen ?e so res samo relacije in penzionerska vo?nja. Za moje pojme kar po?re?en motor za tak jaj?ek.

Napisano

Pri nas jo imamo doma, letnik 2009, prevo?enih okoli 35.000km, 1.3 86 KM. Zaenkrat se samo tanka in vozi, ni? ni bilo ?e narobe. Edino kar me moti je to, da je menjalnik bolj tako tako, precej trdo se prestavlja. Motor je treba kar priganjati v obrate, da kam gre, poraba je pa tam okoli 6,7l. Kaj dosti manj se ne da spravit, razen ?e so res samo relacije in penzionerska vo?nja. Za moje pojme kar po?re?en motor za tak jaj?ek.

 

 

Oj.

 

Pa je menjalnik samo hladen tak trd, ali tudi ko se malo segreje? Za porabo sem pa negativno presene?en. ?estica bencinar z 2.0 motorjem ima 7,5 porabe na to relacijo, ki jo ?ena dela...3 km v eno stran v slu?bo... Sem mislil, da bi z dvojko pod 6 litrov pri?el... Je pa pri ?eni umirjena vo?nja. Kak je pa kaj dvojka posko?na iz mesta v kri?i??u?

Napisano

Oj.

 

Pa je menjalnik samo hladen tak trd, ali tudi ko se malo segreje? Za porabo sem pa negativno presene?en. ?estica bencinar z 2.0 motorjem ima 7,5 porabe na to relacijo, ki jo ?ena dela...3 km v eno stran v slu?bo... Sem mislil, da bi z dvojko pod 6 litrov pri?el... Je pa pri ?eni umirjena vo?nja. Kak je pa kaj dvojka posko?na iz mesta v kri?i??u?

 

Meni se zdi vedno tak. Sicer ne vem kako je pri drugih Mazdah, ampak v primerjavi z menjalniki v dveh Alfah in recimo Mondeotom, se mi zdi menjalnik od Mazde precej slab?i. Pa? ne te?e lepo, ne vem kako bi druga?e opisal. Poskusi pa bo? videl, mogo?e sem pa samo jaz preve? kriti?en, ali pa je pri na?i Mazdi 2 samo tak?en...

 

Glede porabe...kolikor sem jo jaz vozil (par tiso? kilometrov, druga?e vozi mama) relacija Kamnik-LJ (recimo 30km v eno smer) je bila poraba se mi zdi okoli 6,4l. Kaj dosti manj ni ?lo. Pa sem vozil zmerno, pa? malo nad omejitvami, po AC 120-140. Mogo?e spravi? na 6l, kaj dosti manj pa bolj te?ko, sploh na kratkih razdaljah. Za moje pojme bo? prej na okoli 6,5 porabe.

Sicer pa tudi na spritmonitor.de je povpre?na poraba 6,7l na 100km. http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/2...amp;powerunit=2

Sem imel pa na isti relaciji z Alfo 145 2.0 155 KM porabo nekje 9l (s precej te?jo nogo kot potem z drugimi avti), z Mondeotom 2.0 146 KM slabih 8l in z Alfo GT 1.9 JTD 150 KM malo manj kot 6,5l. Tako za primerjavo...

 

Druga?e se meni zdi avto?ek ?isto simpati?en, okreten, precej pro?na ma?ina, neposreden volan, ampak za bolj dinami?no vo?njo je pa treba iti nad 3.000 obratov, da se malo hitreje premakne. Pa na 16 colskih feltnah in gumah 195/45 precej neudoben. Precej me moti ?e smotan sovoznikov predal, ki je kar nekaj...in pa nenatan?en digitalen prikazovalnik koli?ine goriva.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Super, ravno danes grem v Tivat. 😃 Lani sem gledal tiste podmorniške jaške v okolici.
    • Takoj pomislim na eno osebo ko vidim to sliko 😁😂🤣  
    • Če si že v Črni Gori - v Tivatu v pomorskem muzeju je na ogled podmornica Heroj. Zanimiva reč za ogledat, vsaj nam je bilo...
    • Nič ni treba gledati porabo in zemljevid s polnilnicami, ko imaš nekaj časa EV, saj znaš precej dobro oceniti, kako in kaj.   Jaz sem si izbral dva Ionityja na Hrvaškem na avtocesti in to je bilo to. Na prvega sem prišel s 14 % baterije, na drugega z 10 %. V Črno Goro pa celo s 24 %. Torej je bilo rezerve še veliko za morebiti kak nepredviden dogodek. S tam da me je na jugu ujelo še neurje.   Kolikor časa "izgubiš" na avtocesti v primerjavi s tem, če bi vozil 130 km/h (kar itak težko, če greš na turistične datume), dobiš noter na regionalkah, kjer lažje prehitiš tovornjake, avtobuse, avtomobile s prikolicami itd. Na regionalkah sem prehitel tudi CX-3 pa CX-30, pa blizu 100 km vozil za eno novo MX5 slovenskih tablic.   Ampak ja, dokler ne boste preizkusili, ne boste niti vedeli, niti verjeli.
    • Se pravi, da imata oba enak stres: koliko pritisnit, da ne bo preveč. Samo limit je različen...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.