Skoči na vsebino

mazda ba v6 2.0 problem


podvratnik

Priporočeno sporočilo

Tudi jest sm mel isti problem sicer gre za 1.8 ma?ino vendar mi je isto pilo pribli?no 3L/mesec. Avto je bil redno servisiran in tudi vzdr?evan sicer konc koncou je v pri hi?i ?e od samega za?etka in se je ves ?as uporabljalo isto olje. Pelu sm ga sicer na uradni servis ,da mi samo povejo kaj je narobe in mi prbijejo da bo to stalo cirka 1.500 do 1.600 ? no nato sm se odloću da ga pelem pelkotu on je pa porihtu za 800e cela generalka motorja itd. skratka zej je motor kot nov :prstgor:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 61
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

ja to bo to...tist, ko jo je prodal, je vedel zakaj..

 

Pozdravljen,

 

jst sm vsakemu po telefonu povedal da pije olje ko sem jo prodajal, tudi na forumu nisem skrival dejstva da pije olje. Prodal sem jo pa zato, ker sem ?el na zadnji pogon, tako da te prosim da se vzdr?i? neumnih komentarjev. Je pa od mene ?la ?e preko minimalno 2 lastnikov, vem pa samo zakaj jo je prodal Bobi, dalje pa nisem ve? spremljal situacije ker mi je odkrito povedano ?e dol visel po vsem tem preprodajanju. V najlep?ih ?asih je pa zgledala tkole:

post-657-1395955071_thumb.jpg

Lep pozdrav

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Krasno, dobr da ni ratala kurba na poklic. Za ?koljko vem da je bla ok, notranjost je bla pa sploh top, kokr gledam dandans te znotri pokozlane avte po 2 letih uporabe se mi ?elodc dvigne. Moj 21 let str bmw je meu lep?o notranjost kokr 8/10 dana?njih avtov po 2 letih.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pozdravljen,

 

jst sm vsakemu po telefonu povedal da pije olje ko sem jo prodajal, tudi na forumu nisem skrival dejstva da pije olje. Prodal sem jo pa zato, ker sem ?el na zadnji pogon, tako da te prosim da se vzdr?i? neumnih komentarjev. Je pa od mene ?la ?e preko minimalno 2 lastnikov, vem pa samo zakaj jo je prodal Bobi, dalje pa nisem ve? spremljal situacije ker mi je odkrito povedano ?e dol visel po vsem tem preprodajanju. V najlep?ih ?asih je pa zgledala tkole:

post-657-1395955071_thumb.jpg

Lep pozdrav

 

kar se tega ti?e res nisi ni? skrival in tudi komentar od onega ni bil na mestu. Zato pa se po?ekira forume...

 

Sicer pa je tak problem nardit generalko? Menja? obro?ke pa vozi? dalje.... Ko ma? glave dol menja? ?e dihtunge da? ene urng pa antifriz fri?n pa olje pa vse :) Problem?

 

Pol pa jo nikol hladne ne tera? simple... Kaj je tak tabu glave dol jemat... markira? jermene pa pozicije pa enako nazaj skup da?... Nobenga timinga ni treba ni?... Ventile na?tela? ko je pokrov dol... Vsem je to tak oh in sploh... Sicer pa je nov avto? vsak avto prek 10 let pije olje ?e ne dela? z njim kak je treba... Ve?ina ljudi je prtegjenih v glavo in hladne terajo pol pa jokajo da tankajo olje pa benz ?ekirajo... ?e ko je voda na 90 je olje DALE? od delovne temperature... 4x dlje nuca olje da pride do delovne kot voda...

Jz mazdo ?ele po 15km+ za?nem razgibavat pa furat preko 2500rpm...

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dobr ti mas dizla, ki ga je treba mrzuga se bolj pazit. Ventili so hidravlicni in se stelajo sami. Pa ja, zna bit ta pistopek problem, ker nima vsak orodja za motor podret in terena za motor vn vzet ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dobr ti mas dizla, ki ga je treba mrzuga se bolj pazit. Ventili so hidravlicni in se stelajo sami. Pa ja, zna bit ta pistopek problem, ker nima vsak orodja za motor podret in terena za motor vn vzet ;)

 

?mego, ali pa da je "malo" razlike med teoreti?no razpravo in pa dejanskim posegom, a ne? :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zmaj nekok ni problem... ?e sm jz mojo C-jko mel narayn vse do batov... je na V6 samo 1x toliko dela... Pa se C-jka ?e zdej vozi po novem mestu :cheers: Pije 2-4dl na 15.000km, prej pa skor liter na 12.000km

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zmaj nekok ni problem... ?e sm jz mojo C-jko mel narayn vse do batov... je na V6 samo 1x toliko dela... Pa se C-jka ?e zdej vozi po novem mestu :cheers: Pije 2-4dl na 15.000km, prej pa skor liter na 12.000km

 

Sam tam nisi rabu motorja ven jemat :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

glih za V6 majo slike gor da gre :D

 

pol mi pa prid na f-ki pokazat kok se tazadno glavo razdere brez da da? motor vn :rulam:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pol mi pa prid na f-ki pokazat kok se tazadno glavo razdere brez da da? motor vn :rulam:

 

Sli?i se kot ideja za piknik pri teb v hi?ki, Qwerty bo mozgal in si mazal roke, mi pa jedli ?evape s kajmakom. :hohoho:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sli?i se kot ideja za piknik pri teb v hi?ki, Qwerty bo mozgal in si mazal roke, mi pa jedli ?evape s kajmakom. :hohoho:

 

?ak mal, najprej jo je trebdo doma spravit.... pa tut nebom lih gorak da se kej ?ara po njej, ker bo lih ulavfana :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Obe glavi na V6 gresta dol, ce je motor noter. Tudi v servisnem prirocniku je lepo razlozeno. Motor nima stojnih vijakov za glavo motorja, tako je dovolj, da se privzdigne za centimeter, da se sname s centrirnih pu? in je glava ven iz motornega prostora.

 

Tocno tko je na 323 forumu opisano, prikazano in posneto... malo.privzdignes in ven k sebi zadnjo glavo potegnes... malo je jebanja gre pa :)

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tocno tko je na 323 forumu opisano, prikazano in posneto... malo.privzdignes in ven k sebi zadnjo glavo potegnes... malo je jebanja gre pa :)

 

Rajs ven uzamem, ko pa da se zajebavam z nekim nagibanjem...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Rajs ven uzamem, ko pa da se zajebavam z nekim nagibanjem...

 

Pa dej ?lovek, raje cel dan BREZVEZE ?raufa?, al pa naredi? tako da je moped not, ker NI tako te?ko kot se sli?i, NI NOBENA ZNANOST, nobenega posebnega orodja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa dej ?lovek, raje cel dan BREZVEZE ?raufa?, al pa naredi? tako da je moped not, ker NI tako te?ko kot se sli?i, NI NOBENA ZNANOST, nobenega posebnega orodja.

 

Ajde, ce gres sam teflone menjat. Ce gres pa generalko delat pa mora moped ven :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja, seveda, vprašat na servis!    Kaj misliš, da se nisem tega domislil tudi sam? In odgovor:   Platišča in pnevmatike omogočajo stik vozila s cestiščem, zato so z vidika varnosti zelo pomembne. Zato Vam svetujemo, da vozilo pripeljete v najbližji pooblaščeni servis, kjer bodo strokovno poskrbeli za pravilno nameščene pnevmatike in ustrezno privite kolesne vijake. Spotoma pa Vam bodo vozilo še strokovno pregledali in odstranili ostale morebitne pomanjkljivosti.                                          Lep pozdr
    • Sam dve črki zamenjaš pa se čist drugač sliši   Obral češpljo u nulo. Zahteven projekt, ima več kot 40 let. Mlajše so bolj enostavne. 
    • Ena kar tako, k je ravno pri "znancih"...    
    • To je logična posledica točno teh vzrokov, ki jih vedno ponavljamo. Problem je to, da so ljudi nategnili.... spet. Nategnili so jih že samo s tem, ker so zakrivali ali pa zavajali s podatki, sploh pa to, da kupcem niso predstavljali kaj to pomeni pri vsakodnevni uporabi in predvsem pri tem, kako bodo z EV-ji privarčevali. Dejansko je resnica drugačna in vsaj v začetku bi bolj moralo iti v smeri, da v kolikor imaš v družini dva avta, da zamenjaš enega za EV-ja. Kupci so šli pa v popolno zamenjavo čez noč in v prvi fazi so mislili kako strašno pametni so... dokler...
    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.