Skoči na vsebino

Mazda 6 diski in plo??ice


Priporočeno sporočilo

?ivjo, diski in plo??ice kli?ejo po menjavi, ker diski ?e mo?no tresejo. Mam pa prvo generacijo 6ke. Ko sem preletel forum, ste probali ?e vse mo?no. Kaj priporo?ate in pa originala ne bom kupoval?

 

Pele daje noter Textar ali Brembo. 300? vse skupaj.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Evo sem ?el ?e k sebi pogledat, ko sem menjal gume, ker sem ?e kar nekaj postov prebral, da so diski in zavore pri mazdi zani?.

 

Mazda 6 2.0 avtomatik pri 150.000 km. :D

post-378-1395330891_thumb.jpg

 

Jaz sem na 95tkm dal Textar plo??ice na original diske in sedaj pri 105tkm ni? ne cvili, piska ali ?kripa. Na?eloma bi se za Textar komplet odlo?il. lp
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem na 95tkm dal Textar plo??ice na original diske in sedaj pri 105tkm ni? ne cvili, piska ali ?kripa. Na?eloma bi se za Textar komplet odlo?il. lp

 

Jih bom ?e kar pustil gor, jih je ?e 6mm, original pa 12mm, tako da za 80.000 - 100.000 km sigurno ?e bodo :cheers:

 

post-378-1395342184_thumb.jpg

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

js mam zadnje plo??ice in diske za prodat, pa tut kak?na ?eljust se najde, je pa za 2.3 model, ?e ?e komu pa?e (za diesle vem, da so identi?ne) :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.