Skoči na vsebino

Prijavi

  • Zadnja sporočila

    • Mene je pa najbolj presenetlo to, da imajo v Avstriji in Nemčiji tudi gneče na AC-jih. Kot tuki berem na forumu so to samo pri nas, ker je Golob čist nesposoben.     Drugač je pa tale članek čista antireklama za tak tipa avtomobilov. Še s pomočjo polne baterije je imel porabo več kot 6 litrov. Noro. In to na relaciji, kjer ga ni gnal... Tko kot paravi @Mraušk Mčk s katerimkoli dizlom tako relacijo zvozimo s 5 litri.    Drugače pa ja... to je avto za krajše vožnje, kjer se da privarčevat, za daljše pač ne. Je pa dober kompromis, da nisi odvisen samo od baterije.
    • Ok DSG zna zmanjšat porabo, ampak a zdej si pa 4motion našel. V kerih brehig pa živite? Če bi na škodilaku imel 2kolesni pogon, bi žrl liter manj.  Služben kodiak - letošnji letnik DSG 200 kojnov dizl, krava ima velik čelen presek. Pa vozijo ga različni ljudje ki se jim jebe za porabo (avtocesta 160-180). Poraba med 6 in 6,5.  Pri počasni vožnji opisani v prispevku Pasat ne bi smel iti čez 5.    
    • Nikoli.   190 konjskiga dizl Passata (dsg 4motion) si lasti širša družina. Če to gre pod 5 ali manj, potem samo z ultra nežno nogico.
    • Edino, da to ni zeleno, čeprav zapakirano v zelen celafan. Tudi 6,1 poraba je lažen podatek, ker bi zraven rabili še vračunat energijo na elektropolnilnici. Če je polnjen predno je bilo sonce v zenitu, potem je od sončnih celic dobil malo zelene energije. Ali pa da je takrat neka gospodinja to zeleno energijo porabila za kuhanje makaronov, pa je potem on polnil na termoelektrarno.    Pa to da če recimo zaradi ekstremnih klancev sprazniš baterijo, potem ta kitajski jajc ne gre nikamor.    Kaj hudiča je narobe z enim varčnim dizlom ko imaš ves navor na voljo ves čas dokler je župa v rezervoarju.  
    • Evo factory reset in v reciklažo:  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.