Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Eno kratko strokovno vpra?anje; ali je potrebno na tipu motorja L3 (navadni 2.3 B v Mazdi 6 1. generacije) ro?no nastavljati ventile (na vsakih ne vem 50.000 ali 100.000km npr.), ali pa se le-ti sami nastavljajo in ni potrebno karkoli ustvarjati z njimi mehaniku. :D

 

Hvala za odgovor!

 

LP!

 

B.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Eno kratko strokovno vpra?anje; ali je potrebno na tipu motorja L3 (navadni 2.3 B v Mazdi 6 1. generacije) ro?no nastavljati ventile (na vsakih ne vem 50.000 ali 100.000km npr.), ali pa se le-ti sami nastavljajo in ni potrebno karkoli ustvarjati z njimi mehaniku. :D

 

Hvala za odgovor!

 

LP!

 

B.

 

Hidravlicni ventili majo avti ze od nvem kirga leta dalje.... Tak da teb ni treba nic sarat glede tega ;)

Napisano

?mego, ti pa kar povem, da NIMAJO, konkreten primer je Ale?eva Mazda5 2.0B motor, letnik pa 2008. Pelko jih je veselo ro?no na?telal, ker se pri tem motorju to ne dogaja samodejno. :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

To?no tak?en sem imel tudi sam ob?utek, no da bom 100% prepri?an magari jutri ?e g. Marjana Majesa pokli?em, ker on ima veliko izku?enj z Mazdojkami in je res ma?ek na tem podro?ju. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?mego, ti pa kar povem, da NIMAJO, konkreten primer je Ale?eva Mazda5 2.0B motor, letnik pa 2008. Pelko jih je veselo ro?no na?telal, ker se pri tem motorju to ne dogaja samodejno. :zvizga:

 

zmaj moj motor je LF 2.o benzin :D lp ale? :cheers:

Napisano

Sem danes poklical g. Majesa in je rekel, da se ventili pri tem motorju (po potrebi) nastavljajo na 100.000km, vendar da bo na?eloma vse ostalo prej vrag vzel, kot bi se ventili sami po svoje nastavili. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • No no, pretiravat s težo ni treba. Tale g140 bo za nezahtevne voznike čisto dovolj. Pojdi pa se pelji in boš videl kako uglajen je motor, res je da se nad 4k obratov pozna, da ni prave moči, samo v nizkih obratih se res lepo pelje. 
    • To je veliko in v pospeških je cca 1,5 sekunde slabše od 0-100km/h samo na račun teže.    Še večji problem nastane pri medpospeških, ki so daleč najbolj pomemben del tehničnih podatkov oziroma zmogljivosti avtomobila. To je takrat, ko se poskušaš vključiti na AC pa je po možnosti to še v klanec kot recimo odcep Brdo v LJ proti primorski ali pa odcep Logatec proti Ljubljani. O varnem prehitevanju pa raje sploh ne začnem.   Zato so turbinarji bolj primerni, ker razvijejo navor in moč mnogo prej in ne na koncu obratov kot tale N/A. Hudič bo, ko boš šel poln na morje pa bo pospešek med 14 in 15 sekundami do 100km/h, bohnedej, da je potrebno to v klanec. Dejansko si to v območju zmogljivosti Yugota 65 izpred štirih desetletij.
    • Uf, danes sem jo pa notri posesal zglancal in odišavil, da se sija....  Ps, slike ni, ker se preveč blešči... 😁😉
    • Mazda bi morala naredit čisto nov motor. En tak resen, ki bi bil za kaj.  S temi atmosferci že pretiravajo. Izgubili bodo še tiste kupce, ki jih imajo in so jih imeli. Sam poznam najmanj tri, ki so šli k drugi znamki prav zaradi teh motorjev.   
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.