Skoči na vsebino

nakup nove mazde v tujini

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ker v SLO i??em kak?no novo Mazdo 6 (staro cca leto dni) in je ?al NI, sem za firbec pokukal na eno Nem?ko stran. Tam je tak?nih avtov zelo veliko in sedaj me zanima kako je s ceno, z uvozom, z davkom...., skratka o tem NIMAM POJMA.

Na primer tale ima ceno 22.950

(LINK: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/mazda-6-kombi-2-2-diesel-center-line-geldern/191437765.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=21&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=16800&makeModelVariant1.modelId=7&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2013-01-01&negativeFeatures=EXPORT&colors=GREY&colors=GOLD&colors=BROWN&colors=BLACK&colors=SILVER&colors=WHITE&colors=BEIGE&maxMileage=70000&categories=EstateCar

 

Sedaj pa me zanima kako poteka to pri nas. ?e ga kupim in uvozim, ali je ?e kak dodatni davek, ali ga lahko v SLO normalno registriram ali moram ?e kaj storiti, itd...

 

Ker nimam pojma o tem, se vsakemu ki mi bo dal pametno informacijo resni?no zahvaljujem!!!

Napisano

Kar pripravi se na veselje. Jaz sem jo uvozil sam decembra leta 2008. Tukaj bo? ugotovil, da je EU zgolj neka farsa saj ?e vedno pla?a? carino (ki se ji novodobno re?e DMV)..KO pripelje? avto sem, bo? najprej dal cca 150? za za?asne tablice ki jih kupi? v nem?iji da lahko avto sploh pripelje?. (to ni kasko da ne bo pomote, tako da ?e se po?i? si ob vse)

 

ugodnej?a varianta je da avto pripelje kak prevoznik ki fura avtomobile, tako nima? rizika da ga razbije?, je pa potem problem avto spravit do amzs na identifikacijo. Prevoz se dobi ?e za 200? (npr ingolstadt - ljubljana sem ?e ve?krat delal)

 

Potrebuje? ra?un od avta, COC in nem?ko prometno.

 

1. Avto pelje? na AMZS kjer ti ga bojo identificirali stro?ek okoli 90?

2. papir od AMZS + ra?un gre na DURS, kjer imajo zabu?anti zakonsko 45 dnevni rok da ti naredijo oceno vrednosti DMV (vezano na izpust co2) Z malo sre?e se bodo premaknili v dobrem tednu.

po tejle DMV lestvici:

http://pts.gzs.si/slo/clanki/56038

pade mazda s 108 gr/km v rang 1% dmv.

 

3. Ko pla?a? DMV je bil v?asih potrebno delat ?e takso za razgradnjo in jo naredi CURs samo na Jesenicah (to lahko naredi? ?e ko ?aka? na odlo?bo dursa). Stane na te?o avta mislim da je okol 150-200? je pa mo?nost da tega preprosto ni a vseeno rabi? papir od CURS.

4. Medtem si naredi? lepo poli?ko zavarovanja in leti? tisti dan ko dobi? od DURS papir po tablice in potem GAAAAS

 

Lahko pa najde? kako slo firmo ki se ukvarja z uvozom vozil in ti ga pripeljejo in uredijo vse to zate verjetno za nek denar.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

... Ker v SLO i??em kak?no novo Mazdo 6 (staro cca leto dni) in je ?al NI, ...

 

 

Kako jih NI? >> http://goo.gl/zJBi2v

 

skitched-20140516-095421.jpg

 

Pri uvozu bo pa se poleg te cene se nekaj dodatnih stroskov in si pomoje zelo hitro blizu kaksnega od teh, ki se prodajajo pri nas ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Homologacija je cca 100?. Pogoj je, da je ispust co2 za bencinski motor med 130 in 150 g/km ene mazde imajo 139, ?e je od 120 do 130 je 1,5%, ?e je pa od 110 do 120 je pa 1%, pod 110 je pa 0,5%. Pri dieselu je pa do 110 1%, od 110 do 120 2%, od 120 do 130 3% od 130 do 150 pa 6%. Pa euro 5 ali euro 6 mora motor biti...

Se pravi, da je cca 3% davka na ra?un ali eurotax...vzamejo vi?ji znesek.

Napisano

Kako jih NI? >> http://goo.gl/zJBi2v

 

skitched-20140516-095421.jpg

 

Pri uvozu bo pa se poleg te cene se nekaj dodatnih stroskov in si pomoje zelo hitro blizu kaksnega od teh, ki se prodajajo pri nas ... 

 

RES JIH NI. Tole kar si prilepil ti so ali limuzina in ne karavan, ali pa je bencinar in ne dizel. Dizla karavan ni niti enega in to ?e kar dva, tri mesece ne. Ampak pravijo da kdor ?aka ta do?aka..... sam ne vem ali bom jaz ?e imel voljo ?akat na Slovenijo ali se bom res  s kak?nim uvoznikom zmenil?

Napisano

RES JIH NI. Tole kar si prilepil ti so ali limuzina in ne karavan, ali pa je bencinar in ne dizel. Dizla karavan ni niti enega in to ?e kar dva, tri mesece ne. Ampak pravijo da kdor ?aka ta do?aka..... sam ne vem ali bom jaz ?e imel voljo ?akat na Slovenijo ali se bom res  s kak?nim uvoznikom zmenil?

 

V prvem sporocilu nisi napisal, kaj tocno isces... sem samo dal v iskalnik Mazda6 in letnik 2009 ... Res pa je, da ocitno karavanskih dizelc ni ... ker je verjetno najbolj prodajan model :) ... Bi pa bilo za povprasat trgovce, ce imajo kaksno tako, ki bi ustrezala tvojim zeljam in bo mogoce kmalu na voljo za prodat... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ker v SLO i??em kak?no novo Mazdo 6 (staro cca leto dni) in je ?al NI, sem za firbec pokukal na eno Nem?ko stran. Tam je tak?nih avtov zelo veliko in sedaj me zanima kako je s ceno, z uvozom, z davkom...., skratka o tem NIMAM POJMA.

Na primer tale ima ceno 22.950

(LINK: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/mazda-6-kombi-2-2-diesel-center-line-geldern/191437765.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=21&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=16800&makeModelVariant1.modelId=7&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2013-01-01&negativeFeatures=EXPORT&colors=GREY&colors=GOLD&colors=BROWN&colors=BLACK&colors=SILVER&colors=WHITE&colors=BEIGE&maxMileage=70000&categories=EstateCar

 

Sedaj pa me zanima kako poteka to pri nas. ?e ga kupim in uvozim, ali je ?e kak dodatni davek, ali ga lahko v SLO normalno registriram ali moram ?e kaj storiti, itd...

 

Ker nimam pojma o tem, se vsakemu ki mi bo dal pametno informacijo resni?no zahvaljujem!!!

Za tega, ki je prilepljen so dajatve :

DMV 337,50 ?

ugotavljanje skladnosti 96 ?

okoljska taksa cca 10 ? (?e je podatek o 0,0063 ?/kg, ?e pa je napaka na strani durs in je taksa 0,063, potem je taksa 100 ?)

Izvozne tablice cca 150 ?

 

+ tvoji stro?ki poti in prebivanja v Nem?iji.

gorivo za nazaj cca.80 ?

Za tega, ki je prilepljen so dajatve :

DMV 337,50 ?

ugotavljanje skladnosti 96 ?

okoljska taksa cca 10 ? (?e je podatek o 0,0063 ?/kg, ?e pa je napaka na strani durs in je taksa 0,063, potem je taksa 100 ?)

Izvozne tablice cca 150 ?

 

+ tvoji stro?ki poti in prebivanja v Nem?iji.

gorivo za nazaj cca.80 ?

V grobem so tvoji stro?ki blizu 1000 ?

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Kolega prodaja CX-5 2.0 benz 165 konjev, cca 27 k kilometrov, in julija bo stara 2 leti, brez napak, za cca 22 k?, pa brez jebanja z DMV,davki,taksami in ostalim.

Poraba med 5,5-7 litri, se ne spla?a met dizla.

NI UVO?ENA ampak kupljena v SLOVENIJI !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kolega prodaja CX-5 2.0 benz 165 konjev, cca 27 k kilometrov, in julija bo stara 2 leti, brez napak, za cca 22 k?, pa brez jebanja z DMV,davki,taksami in ostalim.

Poraba med 5,5-7 litri, se ne spla?a met dizla.

NI UVO?ENA ampak kupljena v SLOVENIJI !

 

mojster dobra ponudba za Mazdo CX5 Benz  :prstgor: zanimivo gledam za tako mazdo  :D mora ?e malo po?akat... :party0035:.kaj ta tvoj kolega jo mora nujno prodati ali lahko po?aka. lp ale?  :pepsi:

Napisano

Kolega prodaja CX-5 2.0 benz 165 konjev, cca 27 k kilometrov, in julija bo stara 2 leti, brez napak, za cca 22 k?, pa brez jebanja z DMV,davki,taksami in ostalim.

Poraba med 5,5-7 litri, se ne spla?a met dizla.

NI UVO?ENA ampak kupljena v SLOVENIJI !

 

Super. Potem mi samo prosim po?lji telefonsko ?tevilko, ker sem tudi jaz kar nekaj ?asa kolebal med novo Mazdo 6 ali pa med novo CX-5. Sicer me malo moti da je bencinar, ampak..... Prosim javi mi ?tevilko da se sli?iva. Hvala in LP

Napisano

CX-5 2.0 benz 165 konjev

Poraba med 5,5-7 litri, se ne spla?a met dizla.

 

 

LoL, a ?e jo v leru spusti po klancu mu pa ?e gorivo proizvaja  :hohoho:

 

kake mate eni....v ?emu je fora samemu sebi lagat.

na spritmonitor.de majo povpre?no porabo benz mazde cx-5 8,14....kar je zelo lepa poraba za tako te?ek avto....tisto 5,5 pa so pravljice.

Napisano

LoL, a ?e jo v leru spusti po klancu mu pa ?e gorivo proizvaja  :hohoho:

 

kake mate eni....v ?emu je fora samemu sebi lagat.

na spritmonitor.de majo povpre?no porabo benz mazde cx-5 8,14....kar je zelo lepa poraba za tako te?ek avto....tisto 5,5 pa so pravljice.

Tako je... Ker se mi zdi, da vem, kdo je prodajalec... je meni omenjal porabo okoli 8-9 litrov (seveda je odvisno od nacina voznje)... Je pa vsekakor dobra ponudba... Gre za max. opremo (Revolution) in AWD... Sicer se na avto.net najde podobna Mazda CX-5... Le z avtomatskim menjalnikom in se enkrat toliko prevozenimi km za slabih 20K ? >> http://goo.gl/P6a2Bv

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.