Narobe g Slivka. Nosilec stranskih kovckov ni del šasije. Je dodanta oprema in okvir oz nosilec je aluminijast. Te nosilci so pritrjeni z vijaki na motor in so rizičen del, sile so prevelike. Motorje se veže spredaj na krizu vilic in zadaj obvezno na del okvirja. Kje je odvisno od tega da ne stisnes kakega kabla, cevke in da je pot do pritrditve prosta.
Vseh 12 motorjev (3je v kombiju) je prislo do Barcelone brez potrebe da se je kaka gurtna morala dodatno zategniti.
Slika drugace se ni bila narejena na koncu. Na koncu se veze se stranske dodatno v tla, in potem motorje se med seboj horizontalno
Zdaj pa na motogp in Pireneje
Po 4 letih in 4 mesecih se poslavljam od 5 mestne cifre
null
In grem na 6 mestno cifro
null
V tem casu me je avto stal (brez nakupa) dobrih 18k eur. Od tega slabih 10k bencin, ostalo zavarovanja, gume, servisi, ....
Povprecna poraba je slabih 6,7 l/100km.
Razen menjave kompresorja so bili samo redni servisi po predpisani frekvenci (oz. ponavadi grem kake 500km prej).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.