Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo,

 

imam mazdo 3, 1.6 bencin, letnik 2004. Montirane imam ?tiri enake pnevmatike. 

Imel pa bi dve vpra?anji, ?e mi kdo zna pomagat.

 

1. Vsaki? ko avto v?gem in speljem, mi pri nekaj ?ez 20 km/h

nekaj za?krta, podobno kr da bi se za trenutek aktiviral ABS.

Vibracijo ?utim tudi na pedalu za gas. ?e se nato ustavim s pri?ganim avtom 

in ponovno speljem ne za?krta. Izklju?no samo po v?igu avtomobila in nikoli ve? potem.

?e pri speljevanju poleg gasa rahlo ti??im tudi zavorni pedal, za?krta takoj potem, ko 

zavorni pedal spustim.

 

2. V zelo ostrih ovinkih se mi za?ne nekaj vklapljat, kot da bi mi hotelo odnehat gas.

Za?utim vibracije na gas pedalu in neko praskanje spredaj. Tudi ?e na ravnini na hitro obrnem volan

(kot da se na hitro izogne? oviri), se mi to naredi. To se pojavi predvsem, ko sem v ostrej?em ovinku

in je na asfaltu kak?na neravnina, jama, razpoka, torej, ko se gume "nakrenejo" v eno stran.

Zvok je sli?ati precej mehanski, vendar takoj, ko stisnem tipko DSC OFF, te te?ave izginejo in

podvozje je popolnoma nesli?no tudi pri veliko ve?jih obremenitvah. In ni tako, da bi se to zgodilo takrat, ko bi

res pretiraval in bi se moral DSC ?e aktivirati. To se mi naredi tudi v dolgih ovinkih za vklju?itev na avtocesto,

?e peljem malo hitreje, pa avto ?e zdavnaj ne drsi. V?asih se aktivira tudi pri ?isto normalni (po?asnej?i)

vo?nji skozi ovinek in ?isto majhni neravnini.

?udno mi je tudi to, da je to zagotovo elektronika, saj lahko stvar izklju?im s tipko DSC OFF, vendar se ne v?ge nobena lu?ka, ko se to v ovinku aktivira. Torej elektronika nekaj po?ne, brez da bi dala lu?ko. Lu?ka pa ni crknjena

ne DSC OFF lu?ka, ne lu?ka ki ka?e aktivacijo DSC in TCS.

 

?e se komu kaj sanja, kje bi lahko bila napaka, oz. kaj dat pregledat, se toplo priporo?am za odgovor:)

 

 

 

 

Napisano

Ve? ali manj si ?e sam na?el vzrok - nekaj ga DSC seklja oziroma mu en od senzorjev (kot volana, hitrost vrtenja posameznih koles) ne da pravega podatka pa avto misli, da te zana?a po cesti in vklopi DSC.

 

Tole bo moral kak serviser malce pogledat ?e prej pa preveri ali je dejansko tlak v gumah enak pri obeh gumah na isti osi... sicer je to zelo te?ko verjetno samo, ?e ima? tlak levo in desno bistveno razli?en lahko pride, do odstopanja pri hitrosti vrtenja posameznega kolesa kar lahko DSC razume kot zana?anje. Nekako sem pomislil na to, da se ti zgodi na ravnem takoj, ko ?tarta? potem pa na ravnem ne ve?. Namre? ko ?tarta? so gume mrzle in tlak ni?ji. Sploh tista, ki je premalo napolnjena se zaradi tega hitro segreje in se ji tlak pove?a ravno za toliko, da potem ni ve? te?av razen v ovinkih, kjer pa pride do ve?jih obremenitev na zunanje kolo in spet razlike v hitrosti vrtenja na kot obrnjenih koles.

33112_1.png

Napisano

1.) to je ?isto normalno pri vsaki trojki, in ja, nekje pri 20 km/h se zasli?i tak kovinski zvok. Ne vem to?no kaj je, ni pa to neka napaka...mislim da se lih DSC vklopi ipd.

 

2.) ko se vklopi DSC ti avtomatsko odvzame gas in "lovi" avto. Poka pa vklop ABS-a, ni? tak?nega...najbolj to ob?uti? na mokrem.

 

Kot vidi? je z avtom vse ok in se nima? kaj za bati :)

Napisano

Hvala za odgovore...

 

Imam pa gume Bridgestone ECOPIA 150, 205/55 R16. Ravno pred nekaj tedni sem preverjal

tlak in je na vseh gumah prakti?no identi?en.

 

Glede tistega poka pri speljevanju, me na?eloma ne skrbi,

bolj pa mi gre na ?ivce to vklapljanje in praskanje med vo?njo v ovinkih.

Na ?ivce mi gre to, da se DSC ali karkoli ?e vklopi, ne poka?e pa se lu?ka,

da se je sistem aktiviral. Sem ga nekajkrat pripeljal tako, da je res drsel in, ko se je vklopil

DSC in za?el popravljat se je lu?ka v?gala. Prav tako se lu?ka v?ge takoj, ko se vklopi TCS, 

torej ko se kolesa zavrtijo v prazno pri speljevanju. Edini sistem, ki ob aktivaciji ne pri?ge lu?ke je ABS, 

zato najbolj sumim njega, pa tudi ogla?a se podobno. ?udno je pa to, da se to aktivira, ko ne ti??im

zavore. Mogo?e kak mehanik ve, ali je mo?no da se ABS aktivira tudi brez pritiska na zavoro?

Kje bi bila tu lahko napaka? senzor za vrtenje koles?

Malo sem gledal konektorje za senzorje, ?e bi bili kaj rjavi, ali pa slab stik, pa so videti vredu.

Je mo?no, da pod ve?jo obremenitvijo kolesa en senzor za trenutek odda napa?en signal in aktivira 

ABS brez da bi bila zavora sploh pritisnjena?

  • 6 mesecev kasneje...
Napisano

?e se bo ?e kdo zna?el pred zgoraj opisanim problemom...

 

Zadeve sem se tako navadil, da me prakti?no ni ve? motila, sem pa 

avto peljal na original servis na ra?unalnik, pa je pokazalo da je vse ok.

 

Nekaj dni nazaj pa mi je akumulator za?el crkovat, pa sem ga kar po hitrem

postopku zamenjal. Takrat pa kot da bi odrezal, DSC deluje pravilno, poka 

pri 20 km/h ni ve? sli?at...

 

Zaenkrat je te?ava izginila, upam da se ne vrne:)

Napisano

Zanimivo.....imel sem mazdo 3 gta pa nisem nikoli imel teh problemov, tudi ko jebil akomulator iztrosen. Samo da je problem izvenel, in da si odpravil napako z novim akomulatorjem.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

verjetno je rabil samo reset oziroma odklop iz napajanja ;) pa se je posledi?no z menjavo popravilo

If in doubt, flat out... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.