Skoči na vsebino

Mazda 3 DSC, TCS, ABS problem?


Priporočeno sporočilo

?ivjo,

 

imam mazdo 3, 1.6 bencin, letnik 2004. Montirane imam ?tiri enake pnevmatike. 

Imel pa bi dve vpra?anji, ?e mi kdo zna pomagat.

 

1. Vsaki? ko avto v?gem in speljem, mi pri nekaj ?ez 20 km/h

nekaj za?krta, podobno kr da bi se za trenutek aktiviral ABS.

Vibracijo ?utim tudi na pedalu za gas. ?e se nato ustavim s pri?ganim avtom 

in ponovno speljem ne za?krta. Izklju?no samo po v?igu avtomobila in nikoli ve? potem.

?e pri speljevanju poleg gasa rahlo ti??im tudi zavorni pedal, za?krta takoj potem, ko 

zavorni pedal spustim.

 

2. V zelo ostrih ovinkih se mi za?ne nekaj vklapljat, kot da bi mi hotelo odnehat gas.

Za?utim vibracije na gas pedalu in neko praskanje spredaj. Tudi ?e na ravnini na hitro obrnem volan

(kot da se na hitro izogne? oviri), se mi to naredi. To se pojavi predvsem, ko sem v ostrej?em ovinku

in je na asfaltu kak?na neravnina, jama, razpoka, torej, ko se gume "nakrenejo" v eno stran.

Zvok je sli?ati precej mehanski, vendar takoj, ko stisnem tipko DSC OFF, te te?ave izginejo in

podvozje je popolnoma nesli?no tudi pri veliko ve?jih obremenitvah. In ni tako, da bi se to zgodilo takrat, ko bi

res pretiraval in bi se moral DSC ?e aktivirati. To se mi naredi tudi v dolgih ovinkih za vklju?itev na avtocesto,

?e peljem malo hitreje, pa avto ?e zdavnaj ne drsi. V?asih se aktivira tudi pri ?isto normalni (po?asnej?i)

vo?nji skozi ovinek in ?isto majhni neravnini.

?udno mi je tudi to, da je to zagotovo elektronika, saj lahko stvar izklju?im s tipko DSC OFF, vendar se ne v?ge nobena lu?ka, ko se to v ovinku aktivira. Torej elektronika nekaj po?ne, brez da bi dala lu?ko. Lu?ka pa ni crknjena

ne DSC OFF lu?ka, ne lu?ka ki ka?e aktivacijo DSC in TCS.

 

?e se komu kaj sanja, kje bi lahko bila napaka, oz. kaj dat pregledat, se toplo priporo?am za odgovor:)

 

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ve? ali manj si ?e sam na?el vzrok - nekaj ga DSC seklja oziroma mu en od senzorjev (kot volana, hitrost vrtenja posameznih koles) ne da pravega podatka pa avto misli, da te zana?a po cesti in vklopi DSC.

 

Tole bo moral kak serviser malce pogledat ?e prej pa preveri ali je dejansko tlak v gumah enak pri obeh gumah na isti osi... sicer je to zelo te?ko verjetno samo, ?e ima? tlak levo in desno bistveno razli?en lahko pride, do odstopanja pri hitrosti vrtenja posameznega kolesa kar lahko DSC razume kot zana?anje. Nekako sem pomislil na to, da se ti zgodi na ravnem takoj, ko ?tarta? potem pa na ravnem ne ve?. Namre? ko ?tarta? so gume mrzle in tlak ni?ji. Sploh tista, ki je premalo napolnjena se zaradi tega hitro segreje in se ji tlak pove?a ravno za toliko, da potem ni ve? te?av razen v ovinkih, kjer pa pride do ve?jih obremenitev na zunanje kolo in spet razlike v hitrosti vrtenja na kot obrnjenih koles.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

1.) to je ?isto normalno pri vsaki trojki, in ja, nekje pri 20 km/h se zasli?i tak kovinski zvok. Ne vem to?no kaj je, ni pa to neka napaka...mislim da se lih DSC vklopi ipd.

 

2.) ko se vklopi DSC ti avtomatsko odvzame gas in "lovi" avto. Poka pa vklop ABS-a, ni? tak?nega...najbolj to ob?uti? na mokrem.

 

Kot vidi? je z avtom vse ok in se nima? kaj za bati :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala za odgovore...

 

Imam pa gume Bridgestone ECOPIA 150, 205/55 R16. Ravno pred nekaj tedni sem preverjal

tlak in je na vseh gumah prakti?no identi?en.

 

Glede tistega poka pri speljevanju, me na?eloma ne skrbi,

bolj pa mi gre na ?ivce to vklapljanje in praskanje med vo?njo v ovinkih.

Na ?ivce mi gre to, da se DSC ali karkoli ?e vklopi, ne poka?e pa se lu?ka,

da se je sistem aktiviral. Sem ga nekajkrat pripeljal tako, da je res drsel in, ko se je vklopil

DSC in za?el popravljat se je lu?ka v?gala. Prav tako se lu?ka v?ge takoj, ko se vklopi TCS, 

torej ko se kolesa zavrtijo v prazno pri speljevanju. Edini sistem, ki ob aktivaciji ne pri?ge lu?ke je ABS, 

zato najbolj sumim njega, pa tudi ogla?a se podobno. ?udno je pa to, da se to aktivira, ko ne ti??im

zavore. Mogo?e kak mehanik ve, ali je mo?no da se ABS aktivira tudi brez pritiska na zavoro?

Kje bi bila tu lahko napaka? senzor za vrtenje koles?

Malo sem gledal konektorje za senzorje, ?e bi bili kaj rjavi, ali pa slab stik, pa so videti vredu.

Je mo?no, da pod ve?jo obremenitvijo kolesa en senzor za trenutek odda napa?en signal in aktivira 

ABS brez da bi bila zavora sploh pritisnjena?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 6 mesecev kasneje...

?e se bo ?e kdo zna?el pred zgoraj opisanim problemom...

 

Zadeve sem se tako navadil, da me prakti?no ni ve? motila, sem pa 

avto peljal na original servis na ra?unalnik, pa je pokazalo da je vse ok.

 

Nekaj dni nazaj pa mi je akumulator za?el crkovat, pa sem ga kar po hitrem

postopku zamenjal. Takrat pa kot da bi odrezal, DSC deluje pravilno, poka 

pri 20 km/h ni ve? sli?at...

 

Zaenkrat je te?ava izginila, upam da se ne vrne:)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimivo.....imel sem mazdo 3 gta pa nisem nikoli imel teh problemov, tudi ko jebil akomulator iztrosen. Samo da je problem izvenel, in da si odpravil napako z novim akomulatorjem.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Se strinjam, sam bencinarji ta letnik se prodajo s to ceno, kar je dejstvo in to je zanimivo... V Nemčiji ravno tako držijo ceno 9-10 k€ pa navzgor. Pred časom ko je se pri nas prodajala črna g145 katero sem tudi objavil v tej temi od 1.lastnika je bila 2013 in 200kkm, pa je bla zadnja objavljena cena 10.500€ in ga ni več na oglasih, pa sem avto videl v živo in ni bil bp. (Beri volan zguljen, sedež zguljen, tesnilo na voznikovih vratih uničeno, določene poškodbe spredaj na odbijaču barvane kar s čopičem in to govorimo o premeru 3-4 cm flikah, nekdo barval zavorne čeljusti s penzlom na debelo napacano kar čez rjo itd...).
    • Ja ubistvo je blo vse narjeno kar sm milsu da bom pri 200kkm, tko da brum-brum, pošrek nadalnjih 100kkm,..pol pa se zapelem v Anhovo, obrem avto proti soči, grem ven in spustim ročno.
    • To olje gre komot v Mazdo, še boljše je.   Original Mazdino olje pa pakira total - https://totalenergies.at/system/files/atoms/files/total-mazda_broschuere_at_avril-2021.pdf
    • Podobna zadeva je pri Alfi Multiair motor. Točno prava specifikacija, ne samo vizkoznost. In če ni to to, ode variabilna enota na glavi (Multiair - Fire mašina).   Tam je potem bilo par firm, ki so specifikaciji ustrezala. Tovarniška Selenia se je hitro uničla (črno/garež).   V 1.5 Ford Dragon gre tudi samo Castrol in nič drugega. Ker ne ustreza specifikaciji.   Pa še ena zadeva. Zaradi aditivov ne smeš mešat Castrola in Selenie/Petronasa, ker reagira in je župa.   Pa da se vrnem k Mazdi. Zaradi tega mi je pela variabilna jermenica. Tovarniško Mazda olje 15w40 in tovarniški interval, pa je po moje zapacalo jermenico.   Sem šel na 5w30 Ravenol in parkrat menjal na 5-7k pa se je zadeva normalizirala.   Tak da ja, dobro olje in redna menjava!
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.