Skoči na vsebino

Pomo? Pri Nakupu

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kupujem si avto in sem se oglasila v enem od salonov z rabljenimi vozili. Prodajalka mi je kot dober nakup predlagala mazdo 323 letnik 1998, prevo?enih 70.000 km, prvi lastnik, starej?i gospod, avto brezhiben, redno servisiran, gara?iran. Cena 1.200.000.

Meni se je to za ta letnik avta zdelo nekam veliko. Ampak nimam pojma o mazdah, nikoli je nisem imela, zato bi vas prosila tule - same strokovnjake - da mi svetujete. Kako se vam zdi takole, (brez da avto vidite), kak?en nakup bi to bil?

 

Pozabila vpra?ati za mo? motorja, ima pa klimo, ABS, 4 zr. blazine...

Napisano

JA nakup take mazda je dober za tak?en letnik in za tak?no kilometrino samo je cena res malo pretirana vsaj za 200.000 sit pa kaj ?emo tudi prodajalci ho?ejo svoj dobi?ek samo za kak?no mazdo gre za 323 f ali 323 hb,323 sedan 323c po tem se tudi da pogajati o ceni pa tu je ?e seveda oprema itd slika pove dosti

gremo na?i.....

 

Napisano

..povej kater prodajalec je, mogo?e je oglas na internetu in ti bomo la?je svetovali, ?e pa ni oglasa na internetu je pa res najbolje da sko?i? ?e enkrat tja in naj ti kar skopira list z opremo in za kater model 323 gre pa bo zeellooo la?je :)

 

lp, Grega

Napisano

Cau Vida!

 

Bodi pozorna tudi na to, ker ti dealerji z avti vedno re?ejo da je avto vozu al starej?i gospod, al strej?a gospa bla bla bla.....svetujem ti da vzame? nekoga ki se usaj malo spozna na avte, da gre s tabo....ker osebno tem prodajalcem ne zaupam preve?..... :D

 

No javi ko bo? zvedela ?e kaj ve?...

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

Vida, sam imam Mazdo 323s, letnik 97 in imam narejenih 209.000 km. Motor je 1.5 z 90 konji. Mazde letnika 98 in naprej imajo malo novej?o obliko in malenkost ve? opreme (npr. 2 airbaga ve?), druga?e pa gre za precej podobna modela. Izku?nje imam zelo dobre, saj v teh 209.000 km nisem nikoli ostal na cesti, poleg rednih servisov sem 2x popravljal le izpuh, saj je imel luknjo, enkrat pa sem menjal mehanizem za brisalce, tako da lahko avto le priporo?im. ;)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.