Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo mazda?i

 

Zadnje ?ase imam same te?ave z mazdo 6. Pred kak?nim mesecem sta mi crknila oba dalinca, v AH so mi zamenjali batarije in na novo sprogramirali. Dalinca sta delala 2tedna potem pa zopet ista te?ava. Noben od dalincev ne dela ve? odklepanje ro?no na klju?. Ampak to ?e ni vse avto se sam odklepa zaklepa. Ko avto zaklenem se avto sam odklene in zaklene to ponovi 10x. Med vo?njo se avto zaklepa in odklepa totalno se mu odpelje. ?e mi ?e uspe avto zakljeniti se zaklene samo sprednji del avta zadnje vrate in prtlja?nik ostanejo odklenjeni. 

 

Kaj naj storim. trenutno imam avto pri prijatelju v gara?i ker se sam odklepa in zaklepa na cca 30sec to se mi dogaja zdajle od ?et-danes

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Glede na to, da se zaklepa in odklepa kar sam, bi rekel, da je krivec kaksen slab Kontakt in/ali vlaga na kaksnem spoju...

 

Ali pa je crknila centralna enota. Meni se je to sicer zgodilo na drugi generaciji... a so na servisu zamenjali pod garancijo... Sama centralna enota menda ni prav poceni... So bili pa simptomi podobni... Edino naklju?nega odklepanja in zaklepanja ni bilo. Najprej mi je en daljinec zacel zafrkavati in je vcasih deloval, vcasih ne... Ko sem zamenjal baterijo je bilo par dni OK, potem pa se je spet za?elo... Vzamem iz predala drug daljinec in je bila zgodba enaka... Sem potem to omenil na servisu (A Cosmos BTC) in so rekli, da je fu? racunalnik centralnega zaklepanja... In po menjavi tega in obeh daljincev je bilo problemov konec...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Raje ne vprassm za ceno ce bi mi menjali centralno enoto. Bom peljal v ponedeljek nazaj in sporocim kaj mi bodo povedali.

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Ce ti je crknala centrala, boljs da kupis eno aftermarket za cca. 60? ;)

Sent from my RM-825_eu_croatia_437 using Tapatalk

Napisano

Po mojem bom res to naredil ker da bom dal zdaj 200eur+ ne pride v postev

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

?ivjo
Pa se zopet javljam. Ravno sem pri?el iz servisa. Pogledali so vse varovalke vse zamenjali odklopili akumolator in ?e in ?e... Napake niso odkrili. 
Rekli so mi da bi treba pogledati vsake vrate posebaj kljuke dol da vidijo katera klju?avnica ne deluje oz katera klju?avnica po?ilja avtu napa?ne inf so mi dejali.

Zanima me ?e je kdo ?e dajal klju?avnice dol da je pri?el do modula pri vsaki kljuki?

Mogo?e kdo ve kako se da klju?avnico dol (notranja stran) ali pa ve ?e kje ti?i kak film?ek o tem kako so mojstri dajali kljuke+ obloge dol?

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Na vsakih vratih  je konektor. zakaj bi takoj podiral klju?avnice???  odklopi ?e se da seveda (nisem preverjal) konektor za konektor pa bo? videl kdaj neha srat katera vrata nagajajo. ?e je res tukaj vzrok. No samo predlog je.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

ne tam ko pridejo kabli v vrata notri-pri pantih! Ne vem probaj ?e se da kaj re?it

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

al pa tapete dol pa konektor s klju?avnice ;) up?am da ti uspe kaj  ugotovit

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Snel prastiko z voznikovih vrat odklopil motorcek centralnega zaklepanja in use deluje. Kje je tukaj fora. Odklopljen mam kabelj za cent.zaklepanje in vse deluje dalinca use se zaklepa pa sploh nisem priklopil nazaj kablja...

Haha dobra tale japonska fora odklopis kablovje in vse delujepost-6506-140475391147_thumb.jpg

 

Poslano z mojega GT-N7100 z uporabo Tapatalk

Vrstni red slik je obraten. Spodaj je kabelj priklopljen in se avto ne zaklene in ropota 24/7. Kabelj odklopis se zadeva umiri in vse deluje hehe

 

Poslano z mojega GT-N7100 z uporabo Tapatalk

post-6506-140475384844_thumb.jpg

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Zna biti problem mikrostikalo, ki ga spro?i?, ko odklepa?/zaklepa? s klju?em. Zdaj ko je odklopljeno ne po?ilja ve? signala za odklepanje/zaklepanje in ti verjetno tudi centralno ne deluje, ?e odklene? s klju?em. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
    • Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.   Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
    • To se dejansko drži Novalje in vem, da je tam malo boljši kemp👍   Jaz sem pa danes osvojil najvišji vrh Paga, ki ni bog ve kaj zahteven je pa zato toliko bolj razgleden in se vidi daleč na okoli npr. veliko otokov Rab, Krk, Cres, Lošinj, Silba,Olib, Ist, Dugi otok in seveda Velebit...  Na skrajnem severu Paga pa leži rt Lun kjer je tudi čudovit razgled proti severu Jadrana... 👌🤗😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.