Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo mazda?i

 

Zadnje ?ase imam same te?ave z mazdo 6. Pred kak?nim mesecem sta mi crknila oba dalinca, v AH so mi zamenjali batarije in na novo sprogramirali. Dalinca sta delala 2tedna potem pa zopet ista te?ava. Noben od dalincev ne dela ve? odklepanje ro?no na klju?. Ampak to ?e ni vse avto se sam odklepa zaklepa. Ko avto zaklenem se avto sam odklene in zaklene to ponovi 10x. Med vo?njo se avto zaklepa in odklepa totalno se mu odpelje. ?e mi ?e uspe avto zakljeniti se zaklene samo sprednji del avta zadnje vrate in prtlja?nik ostanejo odklenjeni. 

 

Kaj naj storim. trenutno imam avto pri prijatelju v gara?i ker se sam odklepa in zaklepa na cca 30sec to se mi dogaja zdajle od ?et-danes

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Glede na to, da se zaklepa in odklepa kar sam, bi rekel, da je krivec kaksen slab Kontakt in/ali vlaga na kaksnem spoju...

 

Ali pa je crknila centralna enota. Meni se je to sicer zgodilo na drugi generaciji... a so na servisu zamenjali pod garancijo... Sama centralna enota menda ni prav poceni... So bili pa simptomi podobni... Edino naklju?nega odklepanja in zaklepanja ni bilo. Najprej mi je en daljinec zacel zafrkavati in je vcasih deloval, vcasih ne... Ko sem zamenjal baterijo je bilo par dni OK, potem pa se je spet za?elo... Vzamem iz predala drug daljinec in je bila zgodba enaka... Sem potem to omenil na servisu (A Cosmos BTC) in so rekli, da je fu? racunalnik centralnega zaklepanja... In po menjavi tega in obeh daljincev je bilo problemov konec...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Raje ne vprassm za ceno ce bi mi menjali centralno enoto. Bom peljal v ponedeljek nazaj in sporocim kaj mi bodo povedali.

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Ce ti je crknala centrala, boljs da kupis eno aftermarket za cca. 60? ;)

Sent from my RM-825_eu_croatia_437 using Tapatalk

Napisano

Po mojem bom res to naredil ker da bom dal zdaj 200eur+ ne pride v postev

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

?ivjo
Pa se zopet javljam. Ravno sem pri?el iz servisa. Pogledali so vse varovalke vse zamenjali odklopili akumolator in ?e in ?e... Napake niso odkrili. 
Rekli so mi da bi treba pogledati vsake vrate posebaj kljuke dol da vidijo katera klju?avnica ne deluje oz katera klju?avnica po?ilja avtu napa?ne inf so mi dejali.

Zanima me ?e je kdo ?e dajal klju?avnice dol da je pri?el do modula pri vsaki kljuki?

Mogo?e kdo ve kako se da klju?avnico dol (notranja stran) ali pa ve ?e kje ti?i kak film?ek o tem kako so mojstri dajali kljuke+ obloge dol?

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Na vsakih vratih  je konektor. zakaj bi takoj podiral klju?avnice???  odklopi ?e se da seveda (nisem preverjal) konektor za konektor pa bo? videl kdaj neha srat katera vrata nagajajo. ?e je res tukaj vzrok. No samo predlog je.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

ne tam ko pridejo kabli v vrata notri-pri pantih! Ne vem probaj ?e se da kaj re?it

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

al pa tapete dol pa konektor s klju?avnice ;) up?am da ti uspe kaj  ugotovit

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Snel prastiko z voznikovih vrat odklopil motorcek centralnega zaklepanja in use deluje. Kje je tukaj fora. Odklopljen mam kabelj za cent.zaklepanje in vse deluje dalinca use se zaklepa pa sploh nisem priklopil nazaj kablja...

Haha dobra tale japonska fora odklopis kablovje in vse delujepost-6506-140475391147_thumb.jpg

 

Poslano z mojega GT-N7100 z uporabo Tapatalk

Vrstni red slik je obraten. Spodaj je kabelj priklopljen in se avto ne zaklene in ropota 24/7. Kabelj odklopis se zadeva umiri in vse deluje hehe

 

Poslano z mojega GT-N7100 z uporabo Tapatalk

post-6506-140475384844_thumb.jpg

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Zna biti problem mikrostikalo, ki ga spro?i?, ko odklepa?/zaklepa? s klju?em. Zdaj ko je odklopljeno ne po?ilja ve? signala za odklepanje/zaklepanje in ti verjetno tudi centralno ne deluje, ?e odklene? s klju?em. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Malo večji torx nastavek kot je imbus pa da ga mal potolčeš notri da se "zareže" in poskusit odvijačit. Al je delikatno če udrihaš po napenjalcu vratu?
    • Danes pa sem pedaliral do službe in nazaj (ni nimam blizu, hehe); Getz pri kleparju, da mu sanira zametke rje, Netopirja pa ne vozim če je slaba napoved. Vreme se je odrezalo NAD pričakovanji, ga pohvalim  
    • Skritikrt, imam eno strokovno vprašanje zate.  Na kitari v vratu imam en izrabljen imbus vijak - ključ 5 (matica), na katerem so se toliko izrabile stranice, da se imbus kluč vrti v njem v  prazno.  Ne morem ga vrtati, ne morem ga uničitit. Ali obstaja kak imbus ključ ali kaj podobnega , ki je malenkost večji kot imbus 5 (par desetnik), da prime.  Spodaj je slika, da boš bolje razumel za kaj se gre. Imbus matica je približno 15 mm noter v vratu. 
    • Seveda mi firbec ni dal miru😄...in sem na brzino kokukal,v kakem stanju je Makita. Neverjetno-izgleda,da prakticno ni bila uporabljena...seveda umazaa je,k so nekaj les brusili...a prej izgleda,da je samo stala. Mast v glavi nikoli ni bila "zagreta" do te mere,dabii se lepo razlila tudi po zobnikih...zobniki pa skoraj kot novi. Seveda je steoj star cca. toliko kot jaz..40-50 let po moje🧐...in se je mast čisto posušila in strdila... Ležaji so tudi ok...a jih bom vseeno zamenjal z novimi...tisti najmanjsi na rotorju je celo "odprte" sorte😲...to danes več ne gre🙄... Se vidi tudi na komutatorju rotorja,da stroj ni prakticno nič tekel...tudi z nohtom se ne čuti prehod na drsno površino ščetk. Skratka-stroj je res malce umazan,a je praktično kot nov. Skratka-trije ležaji,mast in nove ščetke in bo stroj delal BP😃 Seveda moram rotor in stator za vsak slucaj temeljito izmeriti,a po moje,ker nič ne iskri,je malo moznosti,da bi bilo elektricno kaj narobe.   Dober video o popravilu točno takih brusilk...a so vse novejše od moje...zanimivo👍     In še en zanimiv.    
    • Nju kar in da haus    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.