Skoči na vsebino

Največje razočaranje pri vožnji

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mazda?i, kater avto vas je med vo?njo najbolj razo?aral, pa recimo ?e govorimo o avtih iz zadnjih 20-ih let, ne o kak?nih starodobnikih?

 

Osebno se slab?e kot v Toyoti Yaris (letnik okrog 2000 ali nekaj ?ez), se ne spomnim kdaj bi se v kak?nem avtu po?util. Prov TOTALNA groza, tisti ?tevec ?isto na drugem mestu kjer bi si ga ?elel, armaturka oblikovana za bruhat (moje osebno mnenje), sedenje visoko, ne ?uti? kako se odziva vozilo.

 

Vozil sem ?e vse sorte avte, med drugim s Saxojem letnik 2000, ampak meni osebno je bila vo?nja bistveno bolj v?e?, ali pa Clio 2.serije, to mi je proti tastarmu Yarisu popolnoma druga pesem, da kak?nega Pola, P206 ali Ibize niti ne omenjam.  :rozico:

 

Kaj pa ostali, garant gojite do kak?nega avta malo ve?jo zamero kot do ostalih?  :lol:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Citroen C3  :angry2:

 

Sta lih tm tm z yarisom v odli?nih voznih lastnostih..

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Kaj pa vem, trenutno sm se v vseh, ki sm si jih lastil pocutu uredu...

- Daihatsu Charade

- Mazda 323c

- Mazda 323F ba

- Mitsubishi Carisma

- Mazda 3 bk

pa tut v ocetovi 323F bj

 

Mal cudno sm se mogoce pocutu v bratrancevem cliotu 1. generacije, nikakor mi ni slo v racun, da ma pedalke tak skupi, tak da sm gas pa bremzo u bistvu skupi stisnu :D

Sent from my RM-825_eu_croatia_437 using Tapatalk

Napisano

astra karavan, tm letnik 2002. tista prva ?katlasta. k sm mel signuma na servisu sm dubu nadomestno. ajme ej, kaj je pa to delal skoz ovinke. sm mislu, da se bo prelomila na pol, k je zaplavala skoz ovinek :D

Napisano

 

Mal cudno sm se mogoce pocutu v bratrancevem cliotu 1. generacije, nikakor mi ni slo v racun, da ma pedalke tak skupi, tak da sm gas pa bremzo u bistvu skupi stisnu :D

Megane III ima med stopalko zavore in plastiko sredinske konzole placa to?no za en moj Teva sandal ?t. 43. ?e bi imel nogo samo ?tevilko ve?jo, bi ne mogel ti?ati na gas brez da bi ne pritiskal na zavoro.

Pri renoldu ?e sedaj ne vejo za ergonomijo.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

 

Megane III ima med stopalko zavore in plastiko sredinske konzole placa to?no za en moj Teva sandal ?t. 43. ?e bi imel nogo samo ?tevilko ve?jo, bi ne mogel ti?ati na gas brez da bi ne pritiskal na zavoro.

Pri renoldu ?e sedaj ne vejo za ergonomijo.

tut to se mi je dogajal :D

Napisano

No na?eloma je odvisno od tega kaj pri?akuje? od avta. Sam sem do avtomobilov nezahteven, ?e so navadni in ne kvazi ?portni. Od Zafire naprimer ne bom pri?akoval lege in pospe?kov. Ampak me je pa razo?arala Astra 3 b&w, kvazi ?porten avto s sport knofom, ki ne naredi ni?.

Napisano

No na?eloma je odvisno od tega kaj pri?akuje? od avta. Sam sem do avtomobilov nezahteven, ?e so navadni in ne kvazi ?portni. Od Zafire naprimer ne bom pri?akoval lege in pospe?kov. Ampak me je pa razo?arala Astra 3 b&w, kvazi ?porten avto s sport knofom, ki ne naredi ni?.

 

Dela tisti gumbek... Sam v avto ga da?, pa je ?e cena vi?ja :D

Plin je za kuhanje, elektrika je za razsvetljavo, diesel je za oranje, bencin... bencin pa je za vozit.

Napisano

hahaha.....a to je tko k tist knof turbo na prastarem ra?unalniku 386 k je pri meni ?lo iz 16 na 33 wooohoooooo.....a ni? vse skupaj. Jest nekih slabih izku?enj nimam....kak?na corsa tastara, pa fiat punto, tist ta druge generacije....sej pele se, sam je jajc vse skupi.

Napisano

citroen.

 

Po prvem (ax) sem rekel nikoli ve?. Po 10ih letih sem imel o?itno dovolj skleroze da sem privolil v xsara picasso. In sedaj (upam) da je bilo dovolj ?ole da no?em imeti v lasti nobenega francoskega polizdelka ve?.

Napisano

citroen.

 

Po prvem (ax) sem rekel nikoli ve?. Po 10ih letih sem imel o?itno dovolj skleroze da sem privolil v xsara picasso. In sedaj (upam) da je bilo dovolj ?ole da no?em imeti v lasti nobenega francoskega polizdelka ve?.

 

hehe... so?ustvujem s tabo ker citroeni so res zakon.... not.

33112_1.png

Napisano

Najve?je razo?aranje ravno ne vem, jih je bilo pa ?e kar nekaj. Npr. prej?nja generacija Cliota... grozen ob?utek na volanu, kot poceni logitechov volan za igre, ki sem ga imel doma (in to brez force feedbacka - tisti na fedru). Al pa prej?nji RAV4 - dizel ropotal kot traktor, zelo glasen ter gugajo? po avtocesti in poskakujo? ter neudoben po slabi cesti. Razo?arali so me tudi vsi Golfi, ampak bolj zato, ker sem po testih sode? pri?akoval veliko, dobil pa ?isto ni? ve? oz. celo manj kot pri konkurenci. Petka glasna po avtocesti, ?estka s ?ri?ki v vratih in armaturi... nova Astra prav tako razo?aranja - kot je ?e nekdo napisal - sport my ass hehe. Podvozje kr neki, ob?utka nobenega... razo?aral me je celo Z4 - slab menjalnik, ni? posebenga ob?utek na volanu (za tak avto, druga?e ni bil ravno slab), 2.5 motor se mi je zdel len... in to v primerjavi z Grande Puntom, katerega sem si takrat lastil. Dobro da obstaja MX-5 :)

Napisano

Mene je naprimer zlo razora?ala Mazda 3, 1.6 motor 2010 letnik. Tko lep je biu, sm si reku wow, ?e je ?e 323F bla tak stroj, kok bo pol ?ele trojka. Never been so wrong. Zici fail, previsoki, brez opore, motor glasen a hkrati se mi ni zdeu da nekam gre za te konje, skratka sm pr?akvou ve? (verjetno preve?). Drga? pa kot Simon prav, avto treba gledat po njegovmu namenu in uporabnosti. Sam sm si lastiu do zdj: Hyundai Pony LS 5 vratni, letnik 91 - z izjemo labavega podvozja mi je bil avto super. Prostora ogromno, zanesljiv motor, ?e bi se neke dobre fedre pa amortizerje dal bi biu super avtu?ek. Hyundai Lantra Letnik 99 1.8 GLS TOP-K - isto kot Pony, labav ?ez ovinke, na avtocesti super super avto. Za 1.8 motor ugodna poraba, placa neomejen, so pa dolo?ene komponente ble preslabo narjene (izvzet motor). Mazda 323F BG letnik 1991, avto za moje pojme ?e clo bol?i od BA serije. Lega super, volan glih tko, lopate itak zakon, edin gospa rja ga je jedla :D Serija BA letnik 97-98, na dolge poti biu malce iz?rpajo?, nerodno mi je biu name??en gas, tko da me je desna noga skoz bolela na dalj?ih turah. Druga?e dobr avto, nimam pripomb. Pol je tu BMW 320i letnik 1992, volan fantasti?en, podvozje 1A (original ?portno podvozje), zadn pogon itak neki najbol?ga, kvaliteta notranje izdelave na podnu, kr tapete stran letele, ?arnce na zadnjih lu?eh katastrofa, nkol delal tko kot mora, skoz neke inspection lu?ke pr?igu, skratka str nemc, kaj bo? :D In pa zdele Honda kivik HB letnik 98, zaenkrat super zadovoljen, zici top, notranjost je mau fail, pa? klasika japonc za tist cajt, edin volan je totalna katastrofa, nima? pojma kaj delajo sprednje gume, totalno mlitav filing. Pa lah dodam ?e fotrov Cougar, lega top, mogo?e mau pretrd za slabe ceste, zanesljiv voz, ne zahteva velik od vzdr?evanja, je hvale?en auto. Najbl me je pa blo strah v katrci, k sm mislu da bom vn padu :D

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

  • Jest je spremenil naslov v Največje razočaranje pri vožnji

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.