Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ok, vem da ni glih Mazda, ampak bi vseeno imel eno vpra?anje za malo bolj podkovane mojstre. Imam te?ave s cukanjem moje Honde od nekako 1800-2200 obratov na minuto. Ko je motor mrzu je ?e ok, ko se pa segreje, pa za?ne cukat v nizkih obratih. Razdelilna kapa, sve?ke in kabli so novi, se pravi je problem nekje v razdelilcu v?iga. Rotor je notri okoli 70.000 kilometrov, elektronika v?iga je bila malo zatem tudi menjana, ampak so bili vgrajeni aftermarket deli, tako da lahko da karkoli od tega odpoveduje. Zdj me pa zanima, kaj bi vi rekl da je kaput? Rotor, v?igalna tuljava ali elektronika v?iga? Te?ava je huj?a ko pada de? (?e Tine ne hre u hrapa), ampak ponavadi samo prvo spreljevanje (enkrat je po?epnil ko zmaj, sm ga kr raj iz prestave vn dau). Any thoughts?

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

merilec pretoka zraka ti ne deluje pravilno ali pa sploh ne... probaj s kak?nim od druge Honde, ki ne cuka

 

Nekaj podobnega sem rihtal na bratovem Hyundaiu, kjer je merilec dobesedno padel ven iz ohi?ja in prosto bingljal na kablu, avto pa je cukal, ko je bil segret.

33112_1.png

Napisano

Hm ampak kokr gledam na jutubu, bi za MAF senzor vrgu vn check engine light, men pa n? ne svet, poleg tega je prosti tek ok, n? ne zajebava. Kaj pa kaki vakumi al pa kj?

 

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Lambdo preveri, zna bit to, ker sem ?e imel take primere.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Lambda je bila kupljena nova original Honda 40.000 kilometrov nazaj, pa tud za lambdo vr?e check engine lu?ko ?e ne da signala (ima samo 1 ?ico). Sumim elektroniko v?iga, ker v?asih ko ga v?gem, obratomer za?teka, signal za obrate pa pride iz elektronike v?iga. Bom probal dobit komplet nadomesten v?ig pa bomo potem vidli ?e je v razdelilcu v?iga te?ava.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

V?igalne tuljave so kar problem pri hondah, lahko da je tud to.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.