Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ok, vem da ni glih Mazda, ampak bi vseeno imel eno vpra?anje za malo bolj podkovane mojstre. Imam te?ave s cukanjem moje Honde od nekako 1800-2200 obratov na minuto. Ko je motor mrzu je ?e ok, ko se pa segreje, pa za?ne cukat v nizkih obratih. Razdelilna kapa, sve?ke in kabli so novi, se pravi je problem nekje v razdelilcu v?iga. Rotor je notri okoli 70.000 kilometrov, elektronika v?iga je bila malo zatem tudi menjana, ampak so bili vgrajeni aftermarket deli, tako da lahko da karkoli od tega odpoveduje. Zdj me pa zanima, kaj bi vi rekl da je kaput? Rotor, v?igalna tuljava ali elektronika v?iga? Te?ava je huj?a ko pada de? (?e Tine ne hre u hrapa), ampak ponavadi samo prvo spreljevanje (enkrat je po?epnil ko zmaj, sm ga kr raj iz prestave vn dau). Any thoughts?

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

merilec pretoka zraka ti ne deluje pravilno ali pa sploh ne... probaj s kak?nim od druge Honde, ki ne cuka

 

Nekaj podobnega sem rihtal na bratovem Hyundaiu, kjer je merilec dobesedno padel ven iz ohi?ja in prosto bingljal na kablu, avto pa je cukal, ko je bil segret.

33112_1.png

Napisano

Hm ampak kokr gledam na jutubu, bi za MAF senzor vrgu vn check engine light, men pa n? ne svet, poleg tega je prosti tek ok, n? ne zajebava. Kaj pa kaki vakumi al pa kj?

 

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Lambdo preveri, zna bit to, ker sem ?e imel take primere.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Lambda je bila kupljena nova original Honda 40.000 kilometrov nazaj, pa tud za lambdo vr?e check engine lu?ko ?e ne da signala (ima samo 1 ?ico). Sumim elektroniko v?iga, ker v?asih ko ga v?gem, obratomer za?teka, signal za obrate pa pride iz elektronike v?iga. Bom probal dobit komplet nadomesten v?ig pa bomo potem vidli ?e je v razdelilcu v?iga te?ava.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

V?igalne tuljave so kar problem pri hondah, lahko da je tud to.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Podrli dve malo manjši smreki in jih odpeljali na žago         
    • A misliš da je potem bolje vzeti začetne ID avte?
    • Danes sem bil na pijači z dolgoletnim prijateljem. Tudi on ima mazdo 6 karavan ,150, ročni menjalnik, bele barve- letnik 2020. Rekel mi je, da namerava kupit mazdo cx5. Vprašal sem ga, da zakaj bi kupil tako neposrečeno obliko. Potem je povedal,da ga hebe hrbet in  da je gledal tudi cx30. Ne rabi velikega avta, križ pa dela svoje. Bil je na avto plus v Kopru, kjer pa, gleh ga zlomka, nimajo niti enega baby dinota za poskusno vožnjo. Hvala bogu. Prijateljsko sem mu svetoval, da naj se izogiba baby dinotu.  Sicer je pa tudi on zaprisežen ljubitelj ročnih menjalnikov, tako da dino taki ali onaki ne pride v poštev.  Predlagal sem mu, da gre en giro z mojo  lepotico, rdečo cx30. 😊 Bil je zelo navdušen in bomo dobili v kratkem novega lastnika cx30. Kupil jo bo namreč  z X motorjem . Ročni menjalnik obvezno. 😊 Se ve, mi, ki vozimo 40 + let vemo, kaj je pravi menjalnik. 👍  
    • IMT 539, druga sklopka je bolano trda.   Druga skopla je, ko se na dnu še malo pritisne in takrat se razklopi kardan.... Verjetno je uradni izrat drugačn.   No gasa pa nisi rabil tiščat, je že te imel tempomat 😆
    • 13 let stara M2 je imela zelo solidno podvozje. Se je še mehanik čudil.   Vse kar naredim, je da po prvem dežju spomladi v avtopralnici operem avto, da se podvozje splahne.   13 let je pa čist ok doba, za moj avto. Potem pa pride novi.   Nimam nič proti temu, vsak dela po svoje. Tudi marsikdo dela keramiko, karbonit ali kar koli že naj. Še nisem, mogoče pa bom kdaj od tega.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.