Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Po menjavi filtra za kabino priklopim konektorje nazaj na plo??o z varovalkami potem v?gem avto se prika?e opozorilna lu?ka ro?na zavora. Ugotovim slede?e: ne deluje centralno,ne delujejo brisalci, ne delujeejo smerokazi, dolge lu?i.?ipe lahko odprem samo spredaj na vaki strani posebej. Po odklopu akomulatorja  in ponovnem priklopu ?ez nekaj minut se ne zgodi ni? ISta zgodba kot prej.Avto je 1.6 bencin letnik2004

 

prosim za kakr?no koli informacijo.   HVALA

Napisano

Ammmmm najprej kaj si izklapljal zaradi filtra kabibe? Wtf - konektorje plosce varovalk?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Za zamnjavo kabinskega filtra moras plato z varovalkami dol sne da prids zraven.

 

Jas mislim da si slabo konektorje nataknil nazaj....preveri.

Menjal sempri sebi panikol se ni zgodl kj tazga ?

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Zrihtal!!  :jezicek: slabo tamali konektor zataknu :angry2:

Na 6ki nardi?  prej cel servis kot na trojki zamenja? ta k..... filter :notworth:

Napisano

Fak....sam da dela.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Super,da si le zrihtal.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ej ti se pa kar precej obremenjuješ. Meni se olje segreje na 110-120. Sem še vedno živ.
    • Če bi bil pol-najsodobnejši orjak, potem ja.
    • A še komu škripajo bremze pri parkiranju ali ustavljanju pa ko popuščaš bremzo? Meni ob vsakem pranju ali ko je mokro ps tudi sedaj ko je bilo suho nenormalno škripajo ko popuščam bremzo ali ob parkiranju...    Že od novega.  Imam pa ponovno vprašanje glede temperature olja.    Danes sem spremljal in je bila zjutraj kljub 35km dolgi poti (in klancem) temperatura olja 70-75c. Zadnjih par km pa je poskočila na 80c.    Do sedaj so vsi avtomobili dosegli vsaj 85c vedno. Po večini na 90c   Ta pa ne in me skrbi da je kaj narobe...
    • Enkrat nekoč, davno že tega, smo imeli debato, a lahko traktorji tankajo kurilno olje. Vsi ste mi takrat razlagali, da ne, ker neki inšpektorji to pregledujejo in lahko zaplenijo traktor ter da kurilno olje ni enakovredno nafti in tako dalje...   Danes pa na Petrolu naletim na tole:       A lahko potemtakem v BTjca, ki je napol trahtr, tankam polovico kurilnega olja?           Če se kdo želi prepričat, da tole ni izdelek umetne inteligence: benzinska črpalka Petrol v Martjancih.
    • povej več mišelin so odlične gume za led, sneg, za naše razmere pa raje kaj drugega?
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.