Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

?ivjo vsem. Imam, kot ka?e, velik problem. Pred mesecem dni se mi je zgodilo, da sem hotel pri?gati svojo mazdo 2, pa sploh ni zaverglala, utripati pa je za?ela lu?ka od klju?a, ki utripa ponavadi, ko klju?a ni notri. Baterija je bila OK. En doma?i mehanik je priklopil tester, ve?krat, le enkrat ga je spustilo notri in naj bi se zbrisale kode od klju?ev (tudi na rezervnega ni v?galo). Da jih je vpisal in da dela. A je delalo le 1 teden, potem sem spet obstal na cesti. Smo pa ugotovili, da v?ge recimo po 1 dnevu, trikrat je, nato spet ne. Odlo?il sem se, da ga peljem v Ljubljano na A-Cosmos, Celov?ka (saj bli?je skoraj ni servisa, sem iz okolice Ilirske Bistrice), tam bodo ja popravili. Z avtom so se ukvarjali deset dni, peljali naj bi ga k elektrikarju, popravili naj bi krmilnik. Prevzel sem avto, ?el domov, se na poti ustavil na kavo in avto ni ve? v?gal. Sicer so mi dali enoletno garancijo, ampak ker sem od dale?, mi gre malo na ?ivce, da se non stop zafrkavam in izgubljam dneve z avtom, ki ga sploh ne morem uporabljati. Na? doma?i mehanik mi ga je popravil za 1 teden za 10 evrov, v Ljubljani me je stalo 465 evrov. Pa ne verjamem, da jim bo uspelo kaj popraviti, se bojim, da bodo za?eli ?e kaj menjavati in da me bo na koncu stalo skoraj toliko kot je avto vreden (letnik 2006). Nedavno sem zamenjal jermen, olje in ?e za nekaj malenkosti (nove prevleke itd.) potro?il na njega. V bistvu sem na njega v zadnjem mesecu dni potro?il cca 1000 evrov, sedaj pa je vreden prav toliko kot pred mesecem dni, kake slabe 4 tiso?ake. Ima kdo kak nasvet zame? Hvala vnaprej

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma sej verjetno so oni tja peljali. Ampak sem malo premozgal in ugotovil, da je bilo kak?en teden prej menjano olje in ga je 1 - 2 cm nad merco. Kaj je mo?no, da zaradi tega vro? ne v?ge? Danes zjutraj je mrzel v?gal, sem ga pripeljal domov, 20 km, ugasnil, ne v?ge. Zdaj ?akam, da se ohladi in bom pogledal, na kakem nivoju bo olje. Bi bilo prav hecno, da sem imel tak?nega pohahoja in stro?ke le zaradi tega. So mi pa zgleda res na novo nastavili ra?unalnik, ker me sedaj senzor ve? ne opozarja, da nisem privezan. Morda so kaj spolamudili, ker mi sedaj vro? (prej nisem bil pozoren), ko dam kontakt, ne poka?e lu?ke za baterijo. Bomo videli.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Kolega ima novega mercedesa in ima interval na 40Kkm. Sam ga naredi še enkrat vmes in potem na uradnega po servisnem protokolu. Edino prav. 
    • Uradno je na mojem 2 leti ali 30k km. Javi pa mi med 16-17k prevoženih, to je ca. 5% intervala še, ne grem do 0%. Po barvi olja je še ok. Saj sedaj se konča jamstvo in bo prešel na moje servisiranje.   Alfo sem na 14k menjaval in je bilo črno. Seveda pa potem imel težave z garežem in multiair enoti. Uradni interval 30k, kasneje spuščen na 15k.   Tudi na m2 je bilo leta črno na 5-6k. Moj interval je bil potem na 7k, ko sem uspel to ven oprat.   Dopade se mi inteligetni interval, ker računa glede na zlorabo avta. Mestne vožnje in agilna vožnja je velika razlika proti 130 na AC.
    • Na misel mi ne pade, da bi olje menjal na več kot 15Kkm. 
    • Ne, nimam. Prejsnji mesec sem sipo zamenjal, sedaj se srna... ce bi vedel kako polico imam, ne bi. Bom pri naslednjem zavarovanju malo spremenil to zadevo.
    • To je 4 cilinder, če se ne motim?   Ta ima moker zobati jermen. Mašina je ok, če se res pazi na menjave olja. Če se dela na intervale 30k, lahko pri mestni vožnji začne razpadat. Ko ti kosi pridejo na oljno črpalko ali pa v turbino je konkretna škoda. Za to ima MK4 1.5 (3cl) verigo in inteligetni senzor izrabe olja.   Sem gledal nemce, ki so rekli, da z redno menjavo je mašina super.   Pozanimaj se ali ima res jermen (tu nisem prepričan, če celo na koncu niso imeli verige) in kdaj je bil menjan. Če je bil menjan, karter dol potegnit in pogledat če so kosi jermena noter. Potem pač delaš fluš. Drugače pa takoj jermen menjat.   Če je po čudežu veriga teh skrbi ne boš imel.   Potem je še klasika vse sodobnih mašin: carbon buildup. Ampak to je pri vseh znamkah.   Meni po obliki zunaj in znotraj ti niso sedli, ampak okus je relativen.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.