Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

mazda 6 dizel 2004 2.0 100kw 

 

avto se je kar ugasal ,nihanje z obrati....resil sem pri mehaniku je takoj iz prve mi povedal kaj je narobe je resu 4x mazde pred mano...SENZOR PRETOKA GORIVA 220 + 40 ROKE 

zdaj ga imam 2 leti dela kot urca

Napisano

Aha, se pravi zadeva zdaj deluje kot se zagre? ?e ja, potem napi?i kateri mehanik, da ga mogo?e ?e kdo obi??e, ?e je maher. :punk:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

z drugimi besedami ?e en primer imv ventila...............ena izmed mnogih

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

mehanik se nahaja v (ankaranu) v blizini KP , tako je ja IMV ventil :prstgor:  :prstgor:  


mehanik se nahaja v (ankaranu) v blizini KP , tako je ja IMV ventil :prstgor:  :prstgor:  

ja in se to, da bi avto sprejel ta del mora bit v delovni temperaturi,tocno kolk ne wem

Napisano

E.Kenda kenda lp zanima me kje je ta mojster -mehanik v Ankaranu..pred letom sem iskal dobrega mehanika za mojo Mazdurino.nisem najdu...dobrega mojstra.sem tam blizu doma...he he.za moje pojme sta najbolj?a mojstra za Mazde Bo?tjan -Ajvar in Dr.Pelko.lp ale?

Napisano

Tole sranje sem imel glih pred dvema mesecema. Bil je IMV ventil. Ko sem pokljukal spisek znanih napak se je pojavila ?e ta. Upam da je zdaj konec:

spisek: podlo?ke, intercooler, hidravli?na cevka za sklopko, rolo prtlja?nika, optika (v dveh sezonah je pobralo gume)... Verjetno ?e kaj pa se ne spomnim.

 

m6, 100kW diesel, l. 2004

Napisano

E.Kenda kenda lp zanima me kje je ta mojster -mehanik v Ankaranu..pred letom sem iskal dobrega mehanika za mojo Mazdurino.nisem najdu...dobrega mojstra.sem tam blizu doma...he he.za moje pojme sta najbolj?a mojstra za Mazde Bo?tjan -Ajvar in Dr.Pelko.lp ale?

pred "katarino" cca 50 m zavijes desno (ce gres od kp proti ankaranu) je 1 znak STOP rumena hisa,......GROZDAN(grozda)

 

 

meni je resil tezavo zdaj pa ni nujno da je tip expert

Tole sranje sem imel glih pred dvema mesecema. Bil je IMV ventil. Ko sem pokljukal spisek znanih napak se je pojavila ?e ta. Upam da je zdaj konec:

spisek: podlo?ke, intercooler, hidravli?na cevka za sklopko, rolo prtlja?nika, optika (v dveh sezonah je pobralo gume)... Verjetno ?e kaj pa se ne spomnim.

 

m6, 100kW diesel, l. 2004

dobro sem sel skozi,ker baje nekateri so dali par sto eu.

Napisano

E.kenda.hvala za odgovor...mislim da ga poznam..lp ale?

  • 1 mesec kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jaz sem dal na stopnišče takšno, ki ima dvojno loputo in lahko vsako loputo posebej usmeriš kam piha. Je pa res, da moraš imeti primeren prostor za montažo...
    • Ne drži   Sem že pisal o tem...greti moraš toliko,kolikor je izgub....ne več in ne manj. Ker pa le te nihajo z potekom zunanje temperature,tudi gretje ne sma biti zmeraj moč seštevka vseh moči radiatorjev...razen če se želiš skuhati.   Realnost je taka,da imajo praktično vsi ekstremno predimenzionirane moči radiatorjev.   Kar pa ni problem...tremostatske ventile na radiatorje,variabilno vstopno temperaturo vode v sistemu radiatorjev in brezstopenjsko krmiljeno PWM črpalko za obtočno vodo,in ni problema.   @Jaka32 Priporočam dve...zgornja je bolj za hlajenje,spodnja pa bolj za gretje....razen,če imaš možnost zapreti prehod med nastropji. Jaz sem npr. ko sem kupoval vrata za vstop na stopnišče do mansarde kupil takšna,,da tesnijo okoli in okoli...oz. ki imajo na spodnji strani listacvrat vgrajeno tesnilno letev,katera se ob zaprtju vrat spusti,in zatesni tudi na tla.   Torej če lahko zapreš,je klima smiseljna za ogrevanje zgoraj...znaš malenkost prišparati,ker je to najugodnejši način pridobivanja toplotne energije... Za spodaj pa svetujem nakup še ene.
    • Sonce, oblaki, mraz, toplo, človek ne ve al bi bil v kratkih al dolgih rokavih  
    • Klima cuza vlago pri hlajenju ko kondenzira na notranjem izmenjevalniku in potem po cevki teče ven iz bajte. Pri gretju cuza vlago iz okolice samo zunanja enota. Ko gre v defrost se potem poščije.  Vsaj v mojem primeru je vlažnost v prostoru pri ogrevanju s klimo celo malenkost višja kot je bila pri ogrevanju z radiatorji.  
    • Žarnica je dvonitna, ampak sveti glede na komando: samo luč, samo zavora ali oboje skupaj.   Vseeno jo bom probal zamenjat, ker je najlažje, pa vidim, kaj se bo zgodilo. Potem pa raziskujem naprej...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.