puscavar Napisano 4. september, 2014 Prijavi Napisano 4. september, 2014 mazda 5, dizel, l.2007 Te?ava se pojavi ob?asno, motor v prostem teku zgubi obrate (pod 500) in ali ?e nekaj ?asa deluje ali pa takoj crkne, z gasom pa ga ne zbudi?. Vidim da je ena izmed standardnih napaj te?ava z IMV ventilom, vendar meni to dela ne glede na ogretost motorja. Edino kar sem do sedaj opazil je da tega ne po?ne na Agipov dizel. Takoj ko sem tankal na Petrolu se je te?ava pojavila nazaj. Je mo?no tako naklju?je? Te?ava je samo pri nizkih obratih in res zgleda tako kot, da ne dobi dovolj nafte. ?e si ?e v gibanju ga lahko "zbudi?" tako da da? v prvo in spusti? sklopko da mu dvigne? obrate in potem dela normalno naprej. Mehanik, ki mi ga je enkrat vmes pregledal zaradi tega mi je v tank dodal aditiv in bencin in naro?il da naj naprej tankam na "bolj?ih" pumpah. Stvar je o?itno delovala, nekako pa nebi bil rad odvisen od agipa in podobnih, sploh ?e grem kam dlje in me zanima kaj je razlog za tako obna?anje motorja? Citiraj
jures Napisano 4. september, 2014 Prijavi Napisano 4. september, 2014 verjetno imv Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
puscavar Napisano 4. september, 2014 Avtor Prijavi Napisano 4. september, 2014 Se ve to?na oznaka tega ventila na 5ki, je isti kot na 6ki? Gledam tukaj. Citiraj
HP77 Napisano 7. september, 2014 Prijavi Napisano 7. september, 2014 Tale - da je razlog za napako kje tan?a? - je pa res "za lase privle?ena." Ne znam si predstavljati kako precizno natan?en motor bi moral biti, da bi zaznal tako majhne razlike. Dobro, da ima ostalih 99,99999 (in 9 se ponavalja) tako nenatal?ne motorje, da avtomobili delajo ne glede na to kje to?i? ?alo na stran...IMV je kriv. Citiraj
Slivka Napisano 7. september, 2014 Prijavi Napisano 7. september, 2014 dne 4. 9. 2014 ob 11:09 je puscavar napisal: mazda 5, dizel, l.2007 Mehanik, ki mi ga je enkrat vmes pregledal zaradi tega mi je v tank dodal aditiv in bencin in naro?il da naj naprej tankam na "bolj?ih" pumpah. Stvar je o?itno delovala, nekako pa nebi bil rad odvisen od agipa in podobnih, sploh ?e grem kam dlje in me zanima kaj je razlog za tako obna?anje motorja? In kateri mehanik ti je to predlagal? Mislim, bencin v dizela?a poleti, to ?e ni nek dober majstr... In ker v Sloveniji nimamo naftnih vrtin, je vsa nafta uvo?ena. Pride z enim tankerjem, potem pa vse cisterne tja in razvozijo po Sloveniji. Velikokrat se tako vidi OMW cisterna na Petrolu ali Petrolova cisterna na OMW in podobno. V Ajdov??ino na Agip vozi Integral Lendava... Tam nekje pa so tudi cisterne z dr?avnimi zalogami, s katerimi upravlja Petrol, zato je Petrolova nafta manj primerna za zimsko obdobje in nizke temperature (pri -12C se ?e za?nejo te?ave). Tako da pojem bolj?e pumpe in slab?e pumpe je nekako, kako bi rekel, recimo takole: od nekoga, ki mu ni ?isto jasno, kaj se z vozilom dogaja... Citiraj
puscavar Napisano 8. september, 2014 Avtor Prijavi Napisano 8. september, 2014 Mja, pustimo mehanika sedaj, o?itno nima izku?enj z mazdami. Sedaj me bolj zanima oznaka ventila. ?al razen 09HPd ni na njem druge oznake, je pa "kraj?a" varjanta tega ventila.Glede na TO stran naj bi na mojo pumpo (294000-0420) gor pasal ventil 294009-0260, ki se ga dobi za nekje 100e. Glede na stare teme ki sem jih prebiral je bil ta ventil par let nazaj 250e, so se cene zni?ale ali so na trg pri?li ponaredki? Citiraj
puscavar Napisano 13. oktober, 2014 Avtor Prijavi Napisano 13. oktober, 2014 No, epilog te zgodbe je, da ventil 294009-0260 pa?e na mojo pumpo in avto ?e tri tedne veselo dela na vse dizle. 1 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.