Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

mazda 5, dizel, l.2007

 

Te?ava se pojavi ob?asno, motor v prostem teku zgubi obrate (pod 500) in ali ?e nekaj ?asa deluje ali pa takoj crkne, z gasom pa ga ne zbudi?. Vidim da je ena izmed standardnih napaj te?ava z IMV ventilom, vendar meni to dela ne glede na ogretost motorja.

 

Edino kar sem do sedaj opazil je da tega ne po?ne na Agipov dizel. :blink: Takoj ko sem tankal na Petrolu se je te?ava pojavila nazaj. Je mo?no tako naklju?je? :glare:

Te?ava je samo pri nizkih obratih in res zgleda tako kot, da ne dobi dovolj nafte. ?e si ?e v gibanju ga lahko "zbudi?" tako da da? v prvo in spusti? sklopko da mu dvigne? obrate in potem dela normalno naprej.

 

Mehanik, ki mi ga je enkrat vmes pregledal zaradi tega mi je v tank dodal aditiv in bencin in naro?il da naj naprej tankam na "bolj?ih" pumpah. Stvar je o?itno delovala, nekako pa nebi bil rad odvisen od agipa in podobnih, sploh ?e grem kam dlje in me zanima kaj je razlog za tako obna?anje motorja?

Napisano

verjetno imv

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tale - da je razlog za napako kje tan?a? - je pa res "za lase privle?ena." Ne znam si predstavljati kako precizno natan?en motor bi moral biti, da bi zaznal tako majhne razlike. Dobro, da ima ostalih 99,99999 (in 9 se ponavalja) tako nenatal?ne motorje, da avtomobili delajo ne glede na to kje to?i? :) ?alo na stran...IMV je kriv.

Napisano

mazda 5, dizel, l.2007

 

Mehanik, ki mi ga je enkrat vmes pregledal zaradi tega mi je v tank dodal aditiv in bencin in naro?il da naj naprej tankam na "bolj?ih" pumpah. Stvar je o?itno delovala, nekako pa nebi bil rad odvisen od agipa in podobnih, sploh ?e grem kam dlje in me zanima kaj je razlog za tako obna?anje motorja?

 

In kateri mehanik ti je to predlagal? Mislim, bencin v dizela?a poleti, to ?e ni nek dober majstr...

 

In ker v Sloveniji nimamo naftnih vrtin, je vsa nafta uvo?ena. Pride z enim tankerjem, potem pa vse cisterne tja in razvozijo po Sloveniji. Velikokrat se tako vidi OMW cisterna na Petrolu ali Petrolova cisterna na OMW in podobno. V Ajdov??ino na Agip vozi Integral Lendava... Tam nekje pa so tudi cisterne z dr?avnimi zalogami, s katerimi upravlja Petrol, zato je Petrolova nafta manj primerna za zimsko obdobje in nizke temperature (pri -12C se ?e za?nejo te?ave). Tako da pojem bolj?e pumpe in slab?e pumpe je nekako, kako bi rekel, recimo takole: od nekoga, ki mu ni ?isto jasno, kaj se z vozilom dogaja...

Napisano

Mja, pustimo mehanika sedaj, o?itno nima izku?enj z mazdami.

 

Sedaj me bolj zanima oznaka ventila. ?al razen 09HPd ni na njem druge oznake, je pa "kraj?a" varjanta tega ventila.

Glede na TO stran naj bi na mojo pumpo (294000-0420) gor pasal ventil 294009-0260, ki se ga dobi za nekje 100e. Glede na stare teme ki sem jih prebiral je bil ta ventil par let nazaj 250e, so se cene zni?ale ali so na trg pri?li ponaredki?

  • 1 mesec kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, ker to v tvojem primeru pomoje sploh ni klasificirano križišče
    • Vseeno tu pozabljas da je prehitevanje v kriziscu, kot tudi menjava pasu prepovadana, kljub prekinjeni crti.... A se enkrat kako ves da je krizisce, ce ni oznake ...zacaran krog
    • Verjetno je bil @Bini zgodnji prvi gost
    • Huh, klasični zaplet za miljon dolarjev. Slaba oznaka na cesti, torej manjka polna črta, da nekako napove odcep, če smo pikolovski glede CPP-ja. Načeloma mene vedno moti pri prehitevanju en kup možnih priklopov stranskih cest, ko nikoli ne veš kdo ti bo na cesto pripeljal tačas, ko boš ti prehiteval. Pri večini vidiš avto šele, ko zavija na cesto. Pa to govorim za prekinjeno črto, čez polno grem samo za kakšnega počasnega mopedista ali pa traktor, pa še to mora biti kar v redu pregledno. Jaz sem se že navadil pogledati tudi desno res dobro preden speljem iz stranske ceste na glavno, ker sem že videl na lastne oči primere (ne enega!!), ki so se komaj izšli, ker je tisti pogledal samo levo in potem slepo zapeljal na cesto. Pomislite kako to avtomatizirano naredimo - prideš po stranski cesti do glavne in pogledaš hitro na levo, če je prosto in preden dobro pogledaš desno, se že pomikaš na pas. Takrat se pojavi omenjeni problem, če kdo prehiteva. Zavijanje levo ni takšna težava, ker mora biti prosto v obe smeri.   Saj je vse logično in enostavno, samo noge, hitri gibi in mogoče kakšna zamišljenost nas prehitijo. Mi je pa znanec enkrat rekel malo razpizdjen, da bi se mi kmalu zadaj zaletel v avto, ker je mislil, da bom speljal v desno na cesto iz stranske. Jaz sem sem pa malo bolj ustavil, ker sem se še desno prepričeval, da je frej. Takle mamo...
    • Kaj ni nobenega na plaži? Vse prazno. Uživajte! ☀️⛱️
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.