Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni

 

Mi lahko nekdo pomaga, sem lastnik mazde 6 dizel 2.0 sportcombi 143km letnik 2006

 

Imam te?ave z v?igom, ko je avto mrzel v?ge, ko se pa motor zagreje pa ni mo?nosti da ga v?ge?.

 

Avto samo vergla v prazno, kot da enostavno ne dobi goriva, mehanik pa se u?i na mojem avtu.

 

Pravi da bi naj zato bil kriv senzor obratov.

 

Jaz sem pa bral te forume in videl da nekdo omenja regulator tlaka nafte v prostem teku.

 

Ma kdo izku?nje da mi lahko pomaga, ra?unalnik pa ne poka?e nobene napake na avtu

 

lp

Napisano

Ej vidim da se ta tvoj mehanik res u?i na tvoji mazdi..?koda avta zato predlagan da pelje? mazdo na?emu mojstru Dr. Pelkotu v Medvode.ti bo pomagal..LP Ale??

Napisano

Ej vidim da se ta tvoj mehanik res u?i na tvoji mazdi..?koda avta zato predlagan da pelje? mazdo na?emu mojstru Dr. Pelkotu v Medvode.ti bo pomagal..LP Ale??

Pozdravljen

 

Z veseljem bi ga odpeljal ampak avto ve? ne v?ge od v?eraj in je lahko samo vle?na slu?ba.

 

Ima? mogo?e kak njegov kontakt, da ga povpra?am za nasvet.

 

Hvala

Napisano

Pozdravljen

 

Z veseljem bi ga odpeljal ampak avto ve? ne v?ge od v?eraj in je lahko samo vle?na slu?ba.

 

Ima? mogo?e kak njegov kontakt, da ga povpra?am za nasvet.

 

Hvala

 

 

http://www.mazdaklub.si/2012/07/avto-pelko-d-o-o/

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

evo avto sem pripeljal od mehanika, baje je samo zamenjal neke varovalke

 

sedaj spet ho?em v?gat avto pa sem na enakem, s tem da danes pa se poka?e napaka avta in sicer

 

utripa kontrolna lu?ka varnostnega sistema

 

ma kdo idejo kaj narest, je mel kdo primer

 

post-8064-0-35586700-1410011678_thumb.jpg

Napisano

Tole ni IMV

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tole ne bo IMV ampak je verjetno ?ist elektri?ni problem... oziroma klju?avnica ne prepozna "magnetka" na klju?u in zato ne izklopi imobilizatorja. Probaj z rezervnim klju?em.

 

Po moje bo tole stvar za kak?nega avtoelektri?arja.

33112_1.png

Napisano

Tole ne bo IMV ampak je verjetno ?ist elektri?ni problem... oziroma klju?avnica ne prepozna "magnetka" na klju?u in zato ne izklopi imobilizatorja. Probaj z rezervnim klju?em.

 

Po moje bo tole stvar za kak?nega avtoelektri?arja.

Pozdravljen

 

sprobal sem rezervni klju? in stvar je enaka

 

ta lu?ka vedno utripa ko je avto vgasnjen, sredi vo?nje ?e seveda avto sploh v?ge pa ne gori, signalna lu?ka za KEY pa gori zeleno

 

mislim za znoret

Napisano

Centrala za kljuc potem

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za simbolično ceno prodam gumi prtljažno korito za Mazdo 3 HB (2013 - 2019).   Več informacij na zs.
    • Izjemno zanimiv video za tiste,ki se zanimate za električno orodje,tehniko,in kako je kaj konstruirano. Tukaj za moje pojme nekaj najboljšega med vrtalnimi vijačniki,kar za komercialni trg sploh obstaja. Najprej predstavitev (razmontiranje in sestavljanje) baterijskega prebijača NIV 18 LTX BL 1.6 ,nato polnilca ASC 290 nato LiPower (18650),LiHD (21700) in LiHDX (21700 tabless) baterij,in nato še baterijskega udarnega vrtalnega vijačnika SB18 LTX BLi (udarna verzija brez snemljive Quick-glave). SB 18 (udarna varijanta brez Quick glave) LTX BL ISB 18 LTX BL I      
    • Nekoč je  tisto z valjarjem šlo tako:   Če valjar povozi Gorenjca rata hranilna knjižica, če Štajerca rata pivnik, če pa Notranjca pa bukov furnir.  
    • Sej veš da sam ne pijem alkota oziroma tako redko, da ni omembe vredno in sem vedno bil proti alkoholu za volanom in visokim kaznim, ter da se mora alkohol za volanom merit kot glavni vzrok nesreče in ne kot pridružen vzrok.   Tukaj je namreč problem v tem, da meritev ni zanesljiva, da bi bila nedvoumno ustrezna za izrek kazni. Kazen je do promila natančno opredeljena potem se pa opravi meritev, ki vzbuja dvom o natančnosti. Bo policija pač morala začet uporabljat etilometre, ki so ustrezno zanesljivi.   Bom dal primerjavo, da bo bolj plastično izgledalo kako neustreznost meritve izgleda v praksi... nekoč nekdaj sem tu na forumu že razlagal, kako me je ustavil policaj nekje med Mokronogom in Mirno in mojo hitrost ocenjeval po ZVOKU gum. Da po njegovi presoji se je SLIŠALO, da sem vozil prehitro. Ja če se ne bi ročno uprl in da brez natančne meritve pač ne bom podpisoval prekrška se je omehčal in me spustil z opozorilom, kar je tudi vpisal v svojo črno knjigico. Se pravi še vedno je igral vlogo vsemogočnega in kako je dober, da me je spustil brez kazni pa čeprav ni imel trdnega dokaza.   Policija mora biti prva in vzor spoštovanja zakonov, ker edino tako bo imela dober renome... če pa se pusti vsepovprek, na pol legalno pa lahko hitro začnemo govorit o policijski državi.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.