Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sedaj se ?e cca. 15k km vozim s pokvarjenim EGR ventilom in po?asi bi se rad znebil lu?ke na armaturki zato sem v nabavi "novega" (rabljenega).

 

Na ebayu jih je kar nekaj toda nekako se ne morem odlo?it kaj naj bi vzel, na kaj biti pozoren itd.:

1. http://www.ebay.de/itm/Mazda-EGR-Abgasruckfuhrventil-K5T70871-RF7J-/201151918599?pt=DE_Autoteile&hash=item2ed596b207

2. http://www.ebay.de/itm/61-000-Mazda-Abgasruckfuhrventil-EGR-RF7J-mazda-6-GG-GY-GH-mazda-5-mazda-3-2456-/151386876007?pt=DE_Autoteile&hash=item233f5c6867

3. http://www.ebay.co.uk/itm/EGR-Valve-2-0-Diesel-RF7J-Mazda-6-2005-2008-Facelift-Reconditioned-/140894371007?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item20cdf57cbf

 

Po pravici povedano mi najbolj di?i tale 3. iz anglije. Je sicer malo dra?ji in ima? nekaj dela ker "mora?" nazaj po?iljat (?e ho?e? dobit 45? nazaj), toda ima neko garancijo in kolikor vem je vas ?e nekaj kupovalo od tega prodajalca.

 

Ima kdo kak predlog oz. zna svetovat kaj vzet?

Napisano

Js sm mojga dobu z Irske pa je delal, oz. ?e vedno dela. Ko ga bo? menjal ga pa obvezno blindiraj pa nebo? mel nikol ve? problemov z njim :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Evo EGR danes pri?el....moram re?t da izgleda kot nov. Drug teden do Pelkota, da zmontira in upam da dela tako kot mora.

post-5539-0-68764700-1411750248_thumb.jpg

post-5539-0-16085000-1411750280_thumb.jpg

post-5539-0-46706800-1411750309_thumb.jpg

Napisano

Zapres ga z aluminjasto ploscico ;)

A pol mora delat al je lahko zapacan pa se ga blendira? Oziroma ?e je dovolj da ga spuca? in pol zablendira?? Kaj pa je sploh razlog za blendiranje? Jbg pa? mal me zanima tole...

Napisano

Elektronika mora delat druga?e pa? vidi? lu?ko za check engine (to kar meni sveti ?e 15k km).

Potem pa pa? med ma?ino in EGR da? plo??ico, izpuh ne gre v EGR, EGR se zaradi tega ne zaba?e in je.

 

na ebayu dobi? cel kup teh plo??ic

http://www.ebay.co.uk/itm/EGR-Valve-blanking-plate-2-5-Ford-Ranger-MZR-CD-engine-Mazda-WL-WLT-Euro-3-4-/111065457644?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item19dc0463ec

 

zgleda tko nekak :D

Napisano

Vseeno ne resi problema ko odpove ventil sam. Sicer pa tisti mojstri ki odstranjujejo dpf poleg sw za dpf odklopijo sw se ventil potem napake sigurno nikoli ni vec ker ni del elektronike vec

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A pol mora delat al je lahko zapacan pa se ga blendira? Oziroma ?e je dovolj da ga spuca? in pol zablendira?? Kaj pa je sploh razlog za blendiranje? Jbg pa? mal me zanima tole...

Fora egr-ja, da ti odvecne izpusne pline flikne nazaj skoz sesalni kolektor, to ti pa u bistvu dela sam sranje po masini, ekolosko sranje pac. (skoda da nism sliku pri moji trojki, ko sm mel narazen kok je bil komplet sesalni del cist zabit).

Ce se dela je cist dovolj ce ga spucas. Sej crkne ponavad zarad tega (ce je elektronski), ker se umes nabasejo saje, racunalnik zaznava da je odprt in ga skoz dol tisi, to pa privede do pregretja navitja na motorcku in ga skuri. Se prav ce ga blendiras ga dejansko nemore skurit, pa se avto lazje zadiha.

Napisano

na?eloma se tak ventil kot je na sliki samo spuca. Ima pa? navitje in sprejemljivi upor ki spremlja pozicijo ventila. ?e se zatakne ali ne dela lepo, javi lu?ko.  

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Evo EGR zamenjan (zraven narejen ?e mali servis), star EGR poslan nazaj v UK (po?tnina je bila 14EUR) in danes dobil vrnjenih 30 GBP.

 

Zaenkrat lu?ke ni in vse dela tako kot je treba.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
    • Tu nimamo kaj skrivat... 
    • Zadnjič sem na internetu prebral, da so v USA videli vesoljce.   A vidva verjameta vsemu, kar ljudje napišejo na internet?   @Slivka je dobro povedal: včasih so mislili ljudje da so butasti, ker niso imeli znanja (interneta). Danes so ljudje butasti, ker imajo znanje (internet).  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.