Skoči na vsebino

za??ita proti glodalcem - pomo? pri vezavi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni. Doma imamo te?ave s kunami in opazil sem tudi da se mi smuka po motorju avtomobila - Mazda CX5, saj so bile po motorju opa?ene stopinje in lovec je potrdil da gre za kuno. Ker vem kako veliko ?kodo lahko glodalci naredijo ?e ti pregriznejo elektri?ne kable sem nabavil odganjalec kun - Marten Defence. Gre se za kombinacijo visokofrekven?nega zvo?nega odganjalca in seta 6ih plo??ic z visoko napetostjo - podbno kot elektri?ni pastir.

Elektri?na vezava mi je jasna:

?rna ?ica gre na maso vozila, rde?a preko stikala pokrova motorja na + pol akumulatorja, zelena pa na terminal 15. Terminal 15 je mi?ljen kontakt v vozilu, ki ima napetost 12V kadar je kontakt (motor laufa) in nima napetosti ko je motor izklopljen. V navodilih svetujejo da se ta kontakt poi??e na konektorju od radia ali klju?avnice v?iga. Ker to pomeni prevelik poseg v vozilo in ker tega ne morem opraviti sam (razdiranje armature, napeljava kabla do motornega prostora) ta izvedba odpade. Vem da imajo sedaj vsi novi avti relejno plo??o in varovalke v motornem prostoru se mi zdi to najprimernej?e mesto za iskanje kontakta 15. Tu nastopi moje neznanje. Ali kdo pozna to?no kje bi dobil kontakt 15. Zanima me tudi ali je stikalo pokrova motorja mo? koristiti ali ne. ?e vozilo namre? uporablja napetost 5V na stikalu namesto 12V ali ?e je stikalo celo digitalno, potem to odpade in bi moral mehansko montirati neko lastno stikalo.

 

Hvala za pomo?.

 

Napisano

A imas alarm v vozilu. Ce nimas potem verjetno nimas stikala v havbi spljoh. Tako da na to stikalo pozabi. Kje bi dobil +15 najlazje na kablih pod klucavnico ampak kot si ze povedal na plati z varovalkami. +15 ahko potegnes tudi iz vzigalnika ;-) vrjetno to vezje ima 3 zice. Stalno napajanje in pa signalni kabel. Ce si kje iz okolice lj ti lahka pomagam to zvezat ce zelis. Mas kako sliko tega odganjalca....aja pa splaca se preverit kaksno porabo ima da ne bos lepega dne ostal brez akomulatorja :-)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Meni je v Exeotu gnezdila mis in naredila ozimnico pasjih briketov. Pozarne stene a peno, kabli....to je ko Dalmacija avgusta za njih...

 

Iceman je probal kar nekaj teh elwktronskih zadev se mi zdi pa je blo vec ali manj vse pi.... Dim. Najboljsa obramba je macek ali jazbecar verjames ali me....ampak seveda mora biti v istem prostoru....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ma jaz nebi kompliciral. Zvezal bi direkt za + od baterije in takoj zraven bi dal varovalko in stikalo za ON/OFF vf zvo?nika.

 

lp

Napisano

kaj pa ce bi 12V potegnu iz pozicijskih luci? sj pozicijske delajo nekek kot radio oziroma ce avto laufa so prizgane, ce ne pa niso..

 

lp

www.trziskisladoled.si

Napisano

Sam on hoce ko avto stoji

 

Ce imas doma avto v garazi ali poleg bajte naredi 220v na 12 pa daj pod avto. Nikoli ne bo trpel aku

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ma jaz nebi kompliciral. Zvezal bi direkt za + od baterije in takoj zraven bi dal varovalko in stikalo za ON/OFF vf zvo?nika.

 

lp

 

Tako bi jaz zvezal: http://www.ampire.de/ampire_en/prodpic/AMPIRE-Marten-defence-for-motor-vehicles-12-15-V-DC-M186_b_1.JPG

Verjetno bi lahko Terminal 15 priklopil na + 12V za on in - je za off oz. lih obratno.

 

Nisem pa siguren.

 

 

 

Napisano

lej!

 

gledam iz avtoelektri?arskega vidika.

?rna gre na maso(-) 

Rde?a gre na stalno napajanje (+12)

S zeleno pa preko +15 vklapla? in izklapla? VF zvo?nik 

To pomeni da  bi po vsej logiki moral dati zeleno ?ico na - skupaj s ?rno in vmes navadno stikalo za  on/off

Zakaj  na - ?

 

Ko ima? avto ugasnen  je na (terminalu 15)kot pravi?  masa(-)  in s tem sklene? tokokrog in zvo?nik za?ne delat  seveda ?e dobi? + iz zelene ?ice ;)

ko pa  da? avtu kontakt pa dobi?  na +15   12v napetost in  seveda zvo?nik ne bo delal ker +in + ne spremeni  ni?esar .

 

To je tako kot une fake alarm ledice k prodajajo.

Rde?a  gre na stalnih +12  ?rno pa si dal na +15(pod kontaktom)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

?aki mal a tiste high voltage so vabe? Da jo spoha? ?e ja to ni samo zvo?nik....:)


lej!

 

gledam iz avtoelektri?arskega vidika.

?rna gre na maso(-) 

Rde?a gre na stalno napajanje (+12)

S zeleno pa preko +15 vklapla? in izklapla? VF zvo?nik 

To pomeni da  bi po vsej logiki moral dati zeleno ?ico na - skupaj s ?rno in vmes navadno stikalo za  on/off

Zakaj  na - ?

 

Ko ima? avto ugasnen  je na (terminalu 15)kot pravi?  masa(-)  in s tem sklene? tokokrog in zvo?nik za?ne delat  seveda ?e dobi? + iz zelene ?ice ;)

ko pa  da? avtu kontakt pa dobi?  na +15   12v napetost in  seveda zvo?nik ne bo delal ker +in + ne spremeni  ni?esar .

 

To je tako kot une fake alarm ledice k prodajajo.

Rde?a  gre na stalnih +12  ?rno pa si dal na +15(pod kontaktom)

?e mene vpra?a? je tukaj stikalo zgolj za poljuben totalen izklop (tudi pi?e not included), kar pomeni da ve?e? direktno, terminal 15 gre ma na rele ki je v kutiji z zvo?nikom. Vpra?anje je s ?im se trigerira - z zemljo ali signalom, ko zaklene? avto. Temu primerno ve?e? potem to zeleno ?ico nsa nekaj kar ga upali ko zaklene?.


evo v barvah :) in pa pomembne zadeve:

Extremely low power consumption (< 0.005 A), switches the battery voltage of < 11.5 V automatically off (does not discharge the battery completely if vehicles are being parked for quite some time). 

 

 

Cable for terminal 15 If this cable is connected with ?positive?, the marten defence disconnects. The marten defence switches on if it is connected with ?negative? or does not receive any signal.

Kot je rekel klop, nanj ve?e? zgolj signal kontakta in to je to.

ArtM186_1000x750.png

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Včasih prideš tudi do podna in ne gre več... 
    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.