Skoči na vsebino

za??ita proti glodalcem - pomo? pri vezavi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni. Doma imamo te?ave s kunami in opazil sem tudi da se mi smuka po motorju avtomobila - Mazda CX5, saj so bile po motorju opa?ene stopinje in lovec je potrdil da gre za kuno. Ker vem kako veliko ?kodo lahko glodalci naredijo ?e ti pregriznejo elektri?ne kable sem nabavil odganjalec kun - Marten Defence. Gre se za kombinacijo visokofrekven?nega zvo?nega odganjalca in seta 6ih plo??ic z visoko napetostjo - podbno kot elektri?ni pastir.

Elektri?na vezava mi je jasna:

?rna ?ica gre na maso vozila, rde?a preko stikala pokrova motorja na + pol akumulatorja, zelena pa na terminal 15. Terminal 15 je mi?ljen kontakt v vozilu, ki ima napetost 12V kadar je kontakt (motor laufa) in nima napetosti ko je motor izklopljen. V navodilih svetujejo da se ta kontakt poi??e na konektorju od radia ali klju?avnice v?iga. Ker to pomeni prevelik poseg v vozilo in ker tega ne morem opraviti sam (razdiranje armature, napeljava kabla do motornega prostora) ta izvedba odpade. Vem da imajo sedaj vsi novi avti relejno plo??o in varovalke v motornem prostoru se mi zdi to najprimernej?e mesto za iskanje kontakta 15. Tu nastopi moje neznanje. Ali kdo pozna to?no kje bi dobil kontakt 15. Zanima me tudi ali je stikalo pokrova motorja mo? koristiti ali ne. ?e vozilo namre? uporablja napetost 5V na stikalu namesto 12V ali ?e je stikalo celo digitalno, potem to odpade in bi moral mehansko montirati neko lastno stikalo.

 

Hvala za pomo?.

 

Napisano

A imas alarm v vozilu. Ce nimas potem verjetno nimas stikala v havbi spljoh. Tako da na to stikalo pozabi. Kje bi dobil +15 najlazje na kablih pod klucavnico ampak kot si ze povedal na plati z varovalkami. +15 ahko potegnes tudi iz vzigalnika ;-) vrjetno to vezje ima 3 zice. Stalno napajanje in pa signalni kabel. Ce si kje iz okolice lj ti lahka pomagam to zvezat ce zelis. Mas kako sliko tega odganjalca....aja pa splaca se preverit kaksno porabo ima da ne bos lepega dne ostal brez akomulatorja :-)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Meni je v Exeotu gnezdila mis in naredila ozimnico pasjih briketov. Pozarne stene a peno, kabli....to je ko Dalmacija avgusta za njih...

 

Iceman je probal kar nekaj teh elwktronskih zadev se mi zdi pa je blo vec ali manj vse pi.... Dim. Najboljsa obramba je macek ali jazbecar verjames ali me....ampak seveda mora biti v istem prostoru....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ma jaz nebi kompliciral. Zvezal bi direkt za + od baterije in takoj zraven bi dal varovalko in stikalo za ON/OFF vf zvo?nika.

 

lp

Napisano

kaj pa ce bi 12V potegnu iz pozicijskih luci? sj pozicijske delajo nekek kot radio oziroma ce avto laufa so prizgane, ce ne pa niso..

 

lp

www.trziskisladoled.si

Napisano

Sam on hoce ko avto stoji

 

Ce imas doma avto v garazi ali poleg bajte naredi 220v na 12 pa daj pod avto. Nikoli ne bo trpel aku

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ma jaz nebi kompliciral. Zvezal bi direkt za + od baterije in takoj zraven bi dal varovalko in stikalo za ON/OFF vf zvo?nika.

 

lp

 

Tako bi jaz zvezal: http://www.ampire.de/ampire_en/prodpic/AMPIRE-Marten-defence-for-motor-vehicles-12-15-V-DC-M186_b_1.JPG

Verjetno bi lahko Terminal 15 priklopil na + 12V za on in - je za off oz. lih obratno.

 

Nisem pa siguren.

 

 

 

Napisano

lej!

 

gledam iz avtoelektri?arskega vidika.

?rna gre na maso(-) 

Rde?a gre na stalno napajanje (+12)

S zeleno pa preko +15 vklapla? in izklapla? VF zvo?nik 

To pomeni da  bi po vsej logiki moral dati zeleno ?ico na - skupaj s ?rno in vmes navadno stikalo za  on/off

Zakaj  na - ?

 

Ko ima? avto ugasnen  je na (terminalu 15)kot pravi?  masa(-)  in s tem sklene? tokokrog in zvo?nik za?ne delat  seveda ?e dobi? + iz zelene ?ice ;)

ko pa  da? avtu kontakt pa dobi?  na +15   12v napetost in  seveda zvo?nik ne bo delal ker +in + ne spremeni  ni?esar .

 

To je tako kot une fake alarm ledice k prodajajo.

Rde?a  gre na stalnih +12  ?rno pa si dal na +15(pod kontaktom)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

?aki mal a tiste high voltage so vabe? Da jo spoha? ?e ja to ni samo zvo?nik....:)


lej!

 

gledam iz avtoelektri?arskega vidika.

?rna gre na maso(-) 

Rde?a gre na stalno napajanje (+12)

S zeleno pa preko +15 vklapla? in izklapla? VF zvo?nik 

To pomeni da  bi po vsej logiki moral dati zeleno ?ico na - skupaj s ?rno in vmes navadno stikalo za  on/off

Zakaj  na - ?

 

Ko ima? avto ugasnen  je na (terminalu 15)kot pravi?  masa(-)  in s tem sklene? tokokrog in zvo?nik za?ne delat  seveda ?e dobi? + iz zelene ?ice ;)

ko pa  da? avtu kontakt pa dobi?  na +15   12v napetost in  seveda zvo?nik ne bo delal ker +in + ne spremeni  ni?esar .

 

To je tako kot une fake alarm ledice k prodajajo.

Rde?a  gre na stalnih +12  ?rno pa si dal na +15(pod kontaktom)

?e mene vpra?a? je tukaj stikalo zgolj za poljuben totalen izklop (tudi pi?e not included), kar pomeni da ve?e? direktno, terminal 15 gre ma na rele ki je v kutiji z zvo?nikom. Vpra?anje je s ?im se trigerira - z zemljo ali signalom, ko zaklene? avto. Temu primerno ve?e? potem to zeleno ?ico nsa nekaj kar ga upali ko zaklene?.


evo v barvah :) in pa pomembne zadeve:

Extremely low power consumption (< 0.005 A), switches the battery voltage of < 11.5 V automatically off (does not discharge the battery completely if vehicles are being parked for quite some time). 

 

 

Cable for terminal 15 If this cable is connected with ?positive?, the marten defence disconnects. The marten defence switches on if it is connected with ?negative? or does not receive any signal.

Kot je rekel klop, nanj ve?e? zgolj signal kontakta in to je to.

ArtM186_1000x750.png

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mojstri, dajte vsaj prebrat, kaj napišem, če vam že vsebina ni všeč.   @Boss: Po AC sem vozil 110 km/h ali več. In ne 100, kot si kar "iz riti" zdaj privlekel v debato.   @Slivka: Lepo sem napisal, da je bilo vsaj tri ure vožnje tipa "spelji, naredi 1 do 3 metre, ustavi" in to ponavljaj "v neskončnost". Niti malo ni spominjalo na "pelješ", kaj šele na nizkih obratih.   + Šel sem na Lovčen, pa mimo Nikšiča do najbolj slavne ortodoksne cerkve ... Kdor je bil tam, ve kakšni bregovi in ceste so. Enkrat sem vsaj 500 m vozil vzvratno okoli treh ovinkov v hrib, da sta me lahko dva avtobusa, ki sta prišla nasproti, obšla. In ja, v vseh teh situacijah se EV bolje obnese. Tudi sredi najbolj strmega hriba se ustavi in spelje, kot da ni nič, ozr. kot močan 4x4 ICE.   Lahko pa gre naslednjič kdo z Mazda foruma s svojim ICE vozilom zraven, da bo realno sodil o vožnji, porabi, udobju itd.
    • Hey   Zanima me kako bi lahko predvajal glasbo preko youtube posnetkov na android avtu. Avto je Mazda CX-5 2023 letnik.
    • Ne seri klamf...   Prav tam sem šel z BTjcem, ki je imel zadaj kamp-prikolico pripeto. Pa sem dobil žulje edino na riti, ker je že od trajekta v Kamenarih šlo vse skupaj bolj po polžje pa vse do tistega "slavnega" mejnega prehoda Karasovići al kaj že je... Na rokah nisem dobil žuljev, ker sem imel tri otroke v avtu in si ga nisem mogel d***t med vožnjo, na podplatih tudi nisem dobil žuljev, ker nisem pešačil ampak sem se peljal, sklopke pa tudi nisem vohal. Pri dizel navoru se lahko pelješ tudi pri majhnih obratih, pa čeprav je v hrib in imaš 1300 kg težko kamp prikolico zadaj...
    • Tole ne bo držalo, ker gola fizika tega ne dovoli. Razlika med 100km/h in 130km/h je nekoliko več kot 60% višjs poraba. 90% energije v EV se uporablja za premagovanje zračnega upora in ker vemo, da se upor povečuje s kvadratom hitrosti to pomeni za 69% večji upor, ampak ker gre "le" 90% energije za premagovanje tega upora to pomeni cca 62% višjo porabo pri 130km/h kot pri 100km/h. V praksi to pomeni, da če EV pri 100km/h porablja 15kWh/100km, je poraba pri 130km/h preko 24kWh/100km. A vidiš razliko?   Ostalo pa ne bom komentiral, ker je vse v stilu "eye of the beholder".
    • Nisem zagovornik ne enega ne drugega, mi je pa zanimivo spremljat to temo in nekako te izgovore/skrbi/negativnosti/...   - Aja 100 eur ... bencin bi bil 200 ... to pa ni tok razlike  - Aha ok ... ampak vozis lahko pa samo 97 - Aha ... samo ker mas kabelj v prtlaznjiku ne mores gajbe pira not dat - Ja, ja ... sam ... a je kak elektricni v premium rdeci barvi - Kaj pa ce, ne pridem 2500km delec z enim tankom ker to delam 3* na dan. - Pa sami jajcki so jaz pa skoz minimalno 8 ljudi prevazam. - ...   Pac tko karkoli nekdo omeni, je takoj neka kontra  Pocasi me vse skupaj spominja na  mojo 13 letno hcer, ko vedno proba nek izgovor najt, ko ji kaj ukazes (se ucim, moram sobo pospravt, zakaj pa ti vcer nisi, ....) 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.