Skoči na vsebino

626


blabla

Priporočeno sporočilo

Kupujem mal vecji avto in gledam za dizli. Mam neki modelov ogledanih, med njimi sem v ozji izbor tud tole Mazdo postavu.

 

mazda

 

A kdo kaj ve o doticnem avtomobilu, namrec kr neki casa se ze prodaja...A je kej narobe z avtom, al pa folk ni ravno kej prevec navdusen nad starejsimi Mazdami. Zgleda pa kr v redu. Ceno pa tud ne vem kako naj bi mel 02 letniki. 00 se npr. prodaja za 1,75mio...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glej stvar je taka....to mazdo je zamenjala mazda 6....zato tolko nizka cena! Kot lahko vidi? ?e malo pogleda? mnenja lastnikov Mazd na tem forumu, lahko opazi? da mazde slovijo po tem da se ZELOO malo kvarijo...je pa res da ko se pokvarijo je pa drago! Kot sam poznam mazdine dizela?e so precej dobri motorji z razmiroma dobrim razmerjem med porabo goriva in mo?jo motorja!

 

No najbolje pa da se kak?en ki pozna ta model iz prve roke oglasi...to bo znal dosti bolj natan?no povedat...

 

 

LP daVid

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tale na oglasu zgleda res v redu, edino me moti da pri 80.000km je ze drugi lastnik....nekaj mal kilometrov (ce so realni) pa ze dva lastnika!?

Ta motor je pa zelo v redu (blok je isti kot pri M6)...vuk ma priblizno enak motor ti bo mal vec povedal glede tega

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kot je ?e Labi napisal mam jaz tale motor v svojem Premacy-ju in sem zaenkrat zelo zadovoljen;motor sicer ni med najti?jimi, ma tudi bolj robat-tovornjakarski zvok ampak to je samo kadar je mrzel,ko se segreje je dost ti?ji. Je pa res da je kabina zelo dobro zvo?no izolirana in ti tega ne sli?i? dosti. Poraba olja 0 oz. ga ?e nisem nikoli med servisi( na 15k km) dolival, poraba je med 6 in 7 litri moje vo?nje, upo?tevati pa tudi mora? da je Premacy vi?ji in zato na avtocesti malo bolj po?re?en pri hitrosti nad 140/150 km/h. Avto se da komot peljat pri 1500 RPM, ko 'plava?' z ostalim prometom, za kak?na odlo?na pospe?evanja pa mora? seveda prestavit ni?je,ker se turbina zbudi na cca. 2300-2500 RPM, vle?e pa vse tja do cca. 4000 RPM ( v prilogi ima? graf mo?i in navora mojega avtomobila zmerjeno pri RSR). Notranjost in ostale stvari so pa po mojem vsaj 90% identi?ne;jaz zaenkrat pri 50.000 km ?e nisem imel nobenih problemov z avtom.

lp vuk

post-12-1129291146_thumb.jpg

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala za nasvete. Druga? cena to?no te 626 je 2,2 mio. Je pa tud ena s 4imi vrati iz NM. Neka avtohi?a prodaja. Letnik 2000 s 137kkm. Za dobrih 1,7 mio. Ta me tud interesira, ker je le 500kSIT manj. Je pa res ve? prevo?enih in 2 leti starej?a in namesto 4ih ima 2 Airbaga. Ostalo je isto. Aja pa ?e ?ibedah ma. Kaj pa pore?ete na 137kkm?

 

A mislte da je to ?e kilometrina kjer se po?asi za?nejo raznorazni stro?ki po nepotrebnem? Najbolj me skrbi to kar je David repliciral-da ko pa se nekaj pokvari je pa drago kt hudi? :(

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Prejšnji vikend smo šli na morje, pa sem prišel tik pred oranžno lučko na Vinico.. imel sem poln avto (3je odrasli in 2 otroka).. natočim na Vinici v 5 minutah in pičimo dol, nakar sopotnica ugotovi, da je doma pozabila iqosa... ja nič, zapeljem dol na Delnicah in gremo na Petrol. Dež lije kot iz škafa. Na moji levi avstrijski par z električnim MG, polno naloženim, zadaj še 2 električni kolesi na thuletu. Na sredinskem zaslonu sem videl tistih 10% v rdečini. Vsak monotono bulita v svoj telefon in čas teče in teče. Otroci mi pijejo žiuce, čakamo sopotnico, da opravi registracijo iqosa (dobesedno registrirat se moraš ob nakupu). Če bi vsakič, ko sem slišal "a bomo že šli" dobil 5 centov, in potem še 10 eur za vsakič ko je en drugmu od otrok prlimou focen, bi danes verjetno že vozil novo Mazdo6. Po 15 minutah odrinem naprej in bolj kot kadarkoli sem si zaželel, da v mojem življenju ne bom v podobni situaciji kot soseda v MG in z zadnjimi sedeži polnimi otrok.
    • Ne razumem vaše težnje, da bi radi EV na vsak način prikazali v slabi luči. Kaj imate od tega? Lažje spite?   In ne gre za nobeno pripoved. Samo delil sem z vami statistiko po prevoženih 4 tisoč kilometrih, pri čemer ne gre za nobeno šparanje, prej obratno - EV porabi tako malo, da me prav nič ne motijo redni kick-downi. Če bi želel varčno voziti, si predstavljam, da bi bila številka pod 12 kWh/100 km. Pač prikazal sem vam, da se da tudi z EV brez problema na daljšo pot - daljšo, kot jo mnogi slovenski vozniki sploh kdaj opravijo.   Glede na to, kje in kako sem vozil, lahko edino jaz podajam sodbo in primerjavo z ICE. In se ne slepim - če bi to pot opravil s svojo Mazdo 3, bi bila poraba zelo verjetno kakšnih 8l/100km, po najbolj optimistični napovedi 7,5l/100 km. Kaj bi to pomenilo v izračunu? 2.078 km * 7,5l/100 km * 1,6€/l (pri nas in na Hrvaškem je bila cena 1,56€/l, v Črni Gori pa 1,64€ za liter 95-oktanca) = 250 evrov za gorivo Naj spomnim - za elektriko je šlo manj kot 20 evrov ... Pa še pri elektriki me ne rabi skrbeti, da bom tankal elektriko slabše kakovosti in kako se bo avto obnašal ... Za razliko v ceni energenta torej dobim več zelo okusnih rib, rebrc, solat itd.   Saj vas ne bom več drezal s tem. Mogoče samo na 10k km objavim še kako statistiko, za tiste par duš, ki upajo pogledati čez planke ...  
    • Nimaš na polici dodatne kombinacije D - Živali? Ker v tem primeru pri večini zavarovalnic ni odbitne franšize, niti ni izgube bonusa ... 
    • "Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam."   Mazda 3 je zame glede tega precej boljša, še bolj prijetna za vožnjo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.