Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Glede na poreklo avtomobila je res mogo?e, da je pri?lo do obrabe, pove?anih tolernc med bati in cilindri in morda tudi slab?ega funkcioniranja batnih obro?kov (onesna?eni utori). Tudi meni ni jasna teorija slabih bakrenih podlo?k na injektorjih. ?e nastane izguba komresije zaradi pu??anja teh tesnil na injektorjih, je motor "usran" na zgornjem delu.

?e je poraba rezultat obrabe, pomaga aditiv old special (blagovno znamko poi??i sam), ki zaznavno zmanj?uje porabo olja.

Na tebi je, da se odlo?i?, kaj bo? preizkusil, ali menjavo podlo?k, ali uporabo aditiva, ali pa obe varianti, ?e po menjavi podlo?k ne bo rezultata.

 

?vijo,

 

podlo?ke so iste kot nove. Moj motor je letnik 2005, kjer so ?e serijsko zamnjali podlo?ke. Glede aditiva pa razmi?ljam. Bom po?akal servis, ko zamenjam filter. Hval za tip.

Napisano

 

?e je poraba rezultat obrabe, pomaga aditiv old special (blagovno znamko poi??i sam), ki zaznavno zmanj?uje porabo olja.

 

A ima kdo na ?tajerskem te proizvode v Trgovini, da se kupijo ali samo preko spleta.

 

lahko po?lje? tudi ZS

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

naj ?e jaz dodam svojo izku?njo z na?o mazdo mpv. je letnik 2004 .

 

mi je ne menjamo.. smo ve? kot zadovoljni. ko smo jo kupili je imela prevo?enih 117.000 km sedaj jih ima168.000 in nobenih problemov..priporo?am vsem ki kupujejo enoprostorca..ker je res udoben in dost velik avto.

Napisano

?e te zanima kaj glede bencinske MPVjke, sem pravi naslov - moja je letnik 2000, Exclusive oprema, imam jo 4 leta, oz. 75.000km.

 

V oglasih se izogibaj verzij s klopjo zadaj (avto izgubi vso prilagodljivost) in ?udnih zgonjenih uvozov iz Italije.

 

Plusi so presentljivo pro?en in var?en motor (tudi pod 7 litrov se ga da peljati), odli?ne zavore (naj vas bobni zadaj ne zavedejo), odli?na lega na cesti in izkori??enost prostora (ve? od sodobnikov ga ima le Grand Voyager).

Originalni deli so 'klasi?no japonsko' dragi, a se za normalne (v?asih sme?ne) cene dobijo kvalitetni nadomestki (sam sem to ob?util pri nakupu Brembo diskov in zav.plo??ic ;) ).

 

Od minusov bi omenil slabo kvaliteto usnja na vol.obro?u, cevi za vodo in klimo za zadnje kontrole ventilacije sem menjal v celoti z bolj kvalitetnimi.

 

?e te zanima kaj ve?, se mi javi (glede na tvoje pisanje si tudi ti iz Maribora/okolice) in poglej avto v ?ivo, ?e ne drugega, za ob?utek, kako mora biti avto pri 180.000km ohranjen in za primerjavo z diesli (sem edini, ki prodaja bencinca). :hudicek:

 

LP,

 

Milan

  • 3 leta kasneje...
  • 1 leto kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Take imamo od "vplivnic". In potem se čudimo vedno bolj omejenim otrokom, ko poslušajo take kokoške. Nikoli ne zamudi, da bi bila dve minuti tiho.  https://www.24ur.com/popin/tuja-scena/kim-kardashian-ne-verjame-da-so-leta-1969-pristali-na-luni-sami-se-prepricajte.html  
    • Alex je kupil take, ki so boljše kot "original". "Original" so cenene made in china.  Ne skrbet ti za Alexa. Skrbi raje za svojo cx30, če jo sploh imaš. Ker nič ne izgleda tako, glede na tvoj nick. 😉 Mimogrede, RC Design so vesoljska ladja za originalne. Skoraj ne rabijo balansiranja.
    • A nima alex kao ful denarja (X motor, premium, pa ostale blabla objave) pol pa kup fejk feltne namesto originalnih? 
    • Po statistiki ADAC-a mazdi 3 in cx-30 nista med najbolj zanesljivimi avti v svojem razredu (spodnji srednji razred). Ta dva modela, registrirana v letih 2019 in 2020, sta bila v Nemčiji med bolj kvarljivimi modeli. ADAC-ova analiza zajema vozila, registrirana od 2015 do 2022. Mazda cx-30, ki je na trg prišla 2019, se je v zadnjih dveh letih izboljšala (spada med povrečno zanesljiva vozila), medtem ko so za mazdo 3 podatki na voljo le do leta 2020. Presenetljivo je, da se leta 2019 pri tem modelu zgodil velik preobrat, saj je od zanesljivega oziroma zelo zanesljivega zdrsnil med kvarljive oziroma celo zelo kvarljive avte. Več na spodnji povezavi. ADAC Pannenstatistik 2025: Sind Elektroautos zuverlässiger? WWW.ADAC.DE Die Bilanz der ADAC Pannenhilfe zeigt, welche Pkw am häufigsten...   Počasi bom svojo cx-30 vozil dve leti. Do sedaj nisem imel kakšnih težav in upam, da tako tudi ostane. Z avtom sem glede na razmerje med nakupno ceno ter opremo in kakovostjo, ki jo nudi, zelo zadovoljen. Tudi nad porabo se ne morem pritoževati. Skratka, priporočam.
    • Slivka, prid ti raje v Moravče. Potem probaj v kakšni oštariji zamijavkat. Boš ti videl enga adrenalinskega parka. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.