Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo formura?i!

 

Nisem nek ekspert pri avtih zato me zanima ?e je filter pra?nih delcev in kabinski filter ista stvar? Filter zraka pa je svoja zgodba. Imam prav? Prosim za odgovor ker ne razumem nekaterih ra?nuov prej?nih lstnikov moje mazde :)

Zakaj se na 90 omejitve vozite 60?? :whatever:

 

28130_1.png

Napisano

Zdravo formura?i!

 

Nisem nek ekspert pri avtih zato me zanima ?e je filter pra?nih delcev in kabinski filter ista stvar? Filter zraka pa je svoja zgodba. Imam prav? Prosim za odgovor ker ne razumem nekaterih ra?nuov prej?nih lstnikov moje mazde :)

kabinski filter in filter zraka (ponavadi je mi?ljen filter motornega zraka) sta oba zra?na filtra. prvi ?isti zrak, ki ga diha? ti v avtu, drugi pa ?isti zrak, ki ga "diha" avto.

filter pra?nih delcov pa filtrira izpuh.

Napisano

 

filter pra?nih delcov pa filtrira izpuh.

 

 

Pomoje tukaj ni misljen filter trdih delcev (DPF) ... ali?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Filter prasnih bo lahko bil kabinski

Dpf je pa trdih delcev

Glavna razlika pa je 25? vs 2500?

:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hvala za odgovere.

 

Mislim da dpf ne bo ker imam mazdo 6 2004 in ti letniki nimajo tega zloglasnega filtra ne?

 

Sem pa ravno videl tudi na ra?unu da je omenjen filter cvetnega prahu..to je enako kot kabinski?

 

Mogo?e servisi ''po svoje'' imenujejo isto stvar.g

Zakaj se na 90 omejitve vozite 60?? :whatever:

 

28130_1.png

Napisano

Pomoje tukaj ni misljen filter trdih delcev (DPF) ... ali?

 

 

Filter prasnih bo lahko bil kabinski

Dpf je pa trdih delcev

Glavna razlika pa je 25? vs 2500?

:)

 

Filter trdih delcev nekateri pravijo tudi tistemu, kar nosimo na riti (gatam) :hohoho:

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

Hvala za odgovere.

 

Mislim da dpf ne bo ker imam mazdo 6 2004 in ti letniki nimajo tega zloglasnega filtra ne?

 

Sem pa ravno videl tudi na ra?unu da je omenjen filter cvetnega prahu..to je enako kot kabinski?

 

Mogo?e servisi ''po svoje'' imenujejo isto stvar.g

Mogo?e ?e kdo lahko pomaga? Hvala

Zakaj se na 90 omejitve vozite 60?? :whatever:

 

28130_1.png

Napisano

Mogo?e ?e kdo lahko pomaga? Hvala

Sicer ne vem, kaj je se za pomagat? To, da se razjasnimpostavke na racunu? To bos verjetno najlazje in najhitreje resil tako, da enostavno,poklices na servis in vprasas, kaj je ta in ta postavka na racunu ;) ... Ali pa se osebno zglasis tam, pa ti bodo verjetno rade volje razlozili...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.