Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam novo Mazdo 3 Sport G120  Revolution (september 2014).

Po padanju snega v petek 30.01.2015 sem po ?i??enju snega z avtomobila opazil v notranjosti pri armaturni plo??i nekaj kapljic vode (vlage). Ker so tik ob steklu in armaturi jih gretje prednjega stekla ne odstraniti tako, da ?e vedno te vstrajajo. Ker so blizu roba jih ne morem obrisati. :angry2:

Zanima me ali je kateri od vas ?e imel ta problem in kak?na je re?itev. Hvala.

Bom pa jutri najvrjetneje poklical na servis.

 

LP

 

P.S. Ali kdo pri novi 3 na sede?u voznika pri vo?nji ?uti pre?ne letve na sedalnem delu ?

Napisano

ventilator kabine daj vsaj na 2 in ne vklapljaj notranjega krozenja.

tudi klimo lahko prizges, bo pomagala vlago ven spravit.

Napisano

ventilator kabine daj vsaj na 2 in ne vklapljaj notranjega krozenja.

tudi klimo lahko prizges, bo pomagala vlago ven spravit.

Hvala za odgovor. Danes sem odpeljal pokazat avto v avtohi?o Mo?nik Kranj. Vodja servisa je pogledal in misli, da je vlaga med obema stekloma (vetrobransko steklo je iz dveh slojev med njima pa je folija), ker se ne da obrisati. Vrnit se moram ko bo bolj?e vreme (sneg danes), da poslikamo, po?lje na Mazdo, ker takega primera ?e ni videl. Najbr? bo potrebna menjava stekla . :vskalo: Lepa stvar z novim avtom.  Sporo?im kako je ?lo.

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Bom poslikal.

Pri avtohi?i Mo?nik so delavci na servisu (ve? vedo kot vodje) kapljice oz. tisto kar je ostalo od njih, obrisali. Tako, da ni potrebna reklamacija in menjava stekla  :jupiii: , ?eprav je vodja servisa ?e poslal slike na Mazdo. Kapljice oz. packe je imela tudi nadomestna trojka. O?itno je to problem samih trojk v te?ko dostopnem delu med steklom in armaturo se nabere nekaj kapljic, ki se kasneje posu?ijo in ostanejo packe.

Napisano

Je kdo pomislil da bi to bil lahko kondenz ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Najverjetneje je kondens kot je napisal yavarye.1x se je to zgodilo na moji 6ki.ampak sembiltok vutrajen da sem posusil s klimo. Potempa zamenjal kabinski filter.temelito prezracil avto ko je bil soncr in od zakrat imam mir.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.