Skoči na vsebino

problem z mazdo 6


Priporočeno sporočilo

Pozdarvljeni.

 

Zadeva je taka, Mazda 6 1.8 bencinar predelana na plin letnik 2005 ima problem?ek.

Ko ho?e? avto v?gati ta s te?avo v?ge in mu obrati nihajo pod "?tantgasom". Ko ho?e? pospe?evati ta neenakomerno pospe?uje, cuka. Pri?gala se je tudi lu?ka za motor.

Potem pa je tukaj ?e ena izredno zanimiva zadeva, ko se avto preklopi na plin se pa te te?ave odpravijo in mazdica normalno dela.

Menjal sem sve?ke, a je zadeva enaka. Na sumu imam bencinsko ?rpalko, a je bila ?e zamenjana 2 leti nazaj.

Kak?na ideja kaj bi lahko bilo?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislu sem ror - samonta bi moral tudi na lpg stekat, kdaj si benz filter menjal, ta je najcenejsa in najenostavnejsa varianta za zacet, naslednja pa pumpa.

Si napako prebral?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Probaj dati dodatek za injektorje, da jih nama?e, ker pri plinu niso v uporabi in lahko malo ?tekajo. meni je pomagal, da mi je motor potem ko je bil hladen in na bencin spet lepo delal.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bencinski filter je naslednja zadeva katero moram preverit. Napake nisem prebral, daj nimam testerja.

Mazdaman kje pa dobim ta dodatek? To se zlije v tank pa se samo ma?e al kako?

No sej ?e ne bom pogruntal kaj je bo pa Pele

http://www.metabond.si/

 

uporabnik na forumu sirius

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala za nasvete, bom poro?al kako in kaj.

da nis kako cev navrtal.....sorry mogu sem  :pepsi:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@rendy

 

enako te?avo imam z mazdo 3 predelano na plin. Do sedaj je bil ??i??en  MAF senzor, pregledana loputa za dotok goriva, testiran motor?ek prostega teka, izmerjena kompresija, pregledani v?igalni kabli, menjane sve?ke...v glavnem pregledani vsi mehanski deli povezani z gorivom,te?ava se ?e kar pojavlja. 

 

 

Ravno danes sem vlil v polni tank bencina ?e sredstvo za ?i??enje ventilov (STP, kupil v ?paru 7 ?), peljal 10 km... zaenkrat ?e ni ni? bolj?e in tudi dvomim da bo, bom pa kljubtemu ?e vozil na bencin nekaj ?asa. Imam pa naro?en novi senzor temperature motorja, kar je v mojem postu predlagal uporabnik Brane. Simptomi okvarjenega senzorja so opisani  in so identi?ni te?avi moje mazde. Ko menjam javim rezultate.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ko se zgodi kaka pizdarija oz. nesreča se vtisnejo v vse. 
    • Kakorkoli, bo to kar precej vloženega napora za teh nekih 200€, kaj govorijo Jajo, Pajo in dedek Bedenko mi je pa usen.
    • Razlika je, ko se zavarovalnica ali policija vpikne, da imaš nelegalne gume 😉
    • Pol vam pa še Veliki vodja "salting the mind" Jajo pere možgane , da lahko zlorabljate predčasne volitve za krajo. Gologlavi je tako prepričan v to, da bi se celo lahko reklo, da se je takih taktik sam v prejšnjih volitvah posluževal. Preveč podrobno ve, ko razlaga, kako naj bi to potekalo.
    • A vse štiri? Ma to skoraj ne more biti res, ker maš še AWD in je manj stresa na pogonskih kolesih/gumah. Kolk ti je pa prej na Mazdi 5 zdržalo? Ne vem men je tole res čudno, da niso slučajno teb gume ukradli na kakem od toliko garancijskih servisov.   Da imaš na 13.000 izrabljene gume... no way. Ko sem imel prvo Mazdo 6 sem 7 let živel v enih takih napol gorskih vukojebcih (Golobinjek pri Mirni Peči) z ogromno ovinki in prvič z navornikom, ki me je skos spodbujal, da sem teral v hrib. Pa še vedno sem uspal narediti dobrih 30.000km. Edino GY Eagle F1 še tiste smrekca profil, mi je pojedlo robove prej, ker sem jih pumpal po navodilih na vratih avta. Ko sem dal na 3.0 je bilo pa OK in avto se je vozil sanjsko dobro in ni več pobiralo robov.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.