Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdarvljeni,

 

danes se peljem po avtocesti  z tempomatom okoli 110 km/h, ko mi kar naenkrat za?ne utripat DPF lu?ka. Nisem vedel zakaj, ?e vedno ne vem, prosim, da mi pomagate. Avto je mazda 6 letnik 2010 2.2 120kW. 

 

Naj povem, da se sedaj dva tanka vozim bolj po?asi, ker probavam kako majhno porabo mam lahko, seveda to ne pomeni, da tu pa tam ne pospe?im, ampak vedno imam vklju?en tempomat in probam dr?ati obrate na najni?je kar se da. Ponavadi po avtocesti v 6 120 -130 km/h. 

 

Prosim za pomo? ali vsaj kak pameten link.

 

LP

Napisano

Pozdarvljeni,

 

danes se peljem po avtocesti  z tempomatom okoli 110 km/h, ko mi kar naenkrat za?ne utripat DPF lu?ka. Nisem vedel zakaj, ?e vedno ne vem, prosim, da mi pomagate. Avto je mazda 6 letnik 2010 2.2 120kW. 

 

Naj povem, da se sedaj dva tanka vozim bolj po?asi, ker probavam kako majhno porabo mam lahko, seveda to ne pomeni, da tu pa tam ne pospe?im, ampak vedno imam vklju?en tempomat in probam dr?ati obrate na najni?je kar se da. Ponavadi po avtocesti v 6 120 -130 km/h. 

 

Prosim za pomo? ali vsaj kak pameten link.

 

LP

 

Tole je sumljivo. Grem stavit da ti tako precej bolj kadi, kot ?e bi vozil z vi?jimi obrati. Posledi?no je mo?no, da bi se hiterej zabasal DPF...

 

Sicer je pa za utripajo?o lu?ko ve? mo?nosti. Od tega da je treba servisni interval resetirat recimo, pa do tega da je filter zabit. Pa mislim da ?e kak?na.

Napisano

Kolk km?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

kdaj si nazadnje naredil servis? verjetno ti utripa, ker je cas za servis (prekoracil 20.000km interval)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ravno sem govoril z servisom v mariboru. Rekel je interval servisa ali zama?en filter. 

 

15 minut in 20 evrov. 

 

Lahko to lu?ko resetiram sam? 

Napisano

Moja izku?nja pred dvema tednoma:

Peljem se z mojo Mazdo 6 po avtocesti proti Beogradu s tempomatom na 130 km/h, v Bosanskem ?amcu zavijem z avtoceste in se mi ?e pred carino pri?ge DPF lu?ka in lu?ka z motorjem. Ustavim pri prvem mehaniku, ki mi z Boschovo diagnostiko ni mogel brisati napake in mi svetuje 15 min vo?njo pri 2.000 obratih za izvedbo regeneracije. Avto potem ugasnem in ponovno pri?gem, a lu?ki ?e vedno svetita. Ugotovim tudi, da imam avto v "safe mode", saj nima nobenih pospe?kov. Odlo?im se, da ga peljem na poobla??eni Mazda servis v Tuzli, ker sem imel tam poslovni sestanek. V servisu so ga imeli 6 ur, baje 8x delali prisilno regeneracijo DPF filtra in ga na koncu z nekim sprayem in veliko ognja le uspeli po?istiti. Omenili so mi ?e, da sem ga imel "zapacanega" na 60%. Cena popravila z menjavo olja je bila 410 KM ali 210 EUR. Avto zdaj po prevo?enih cca 1000 km dela OK.

Mimogrede, ima kdo izku?njo koliko bi to popravilo stalo v Sloveniji? :glare:

Napisano

Rocno reg delas sam. Od 250 pa je vecna odstranitev

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

ko se pojavi ga da? dol, in odstrani? ra?unalni?ko pa ?e kak?enga dodatnega konja si lahko omisli? :)

To bom jaz naredil taprvi? ko bo DPF zajamral, ?e seveda bo :)

Napisano

na fordu sem naredil takoj to... ker dpf samo paca olje egr pa sesalni kolektor... sem se znebil obojega in katalizatorja ob enem... iz 109hp na 1.6 motorju (enak ko mazda 3 1.6 dizl) dobil 145hp...

 

na tehni?nem je meril sajavost in je max 0.5 ne vem ?esa... moj je bil na 0.08 in re?e da dpf pa za te kilometre dela super... sem se nasmejal pla?al in podalj?al in preden sem se odpravil grem noter nazaj pa povem da avto nima v izpuhu ni? ve?... nobene ekologije in tega sranja pa je dedu sam ?eljust padala po tleh...

If in doubt, flat out... 

Napisano

Ne vem ?e. Odlo?te se kaj merijo. Enkrat pravite da ?e dolgo ne bodo, in vsi veselo me?ete filtre ven, zdej pa ?isto potihem sli?im, da merijo...najbr? ?e od nekdaj ane :)

Napisano

NE merijo! querty je pac posebnez

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

jures poglej mal druge forume pa vpra?aj na tehni?nem... 

merijo prisotnost trdih delcev ki morejo biti znotraj teh mej ki ne vem kaj pomenijo... pomoje ?e oni ne vedo ampak sam vtakne v izpuh in zatera gas da pokadi... emisij pr dizlih ne merijo... ma? tut na avtomobilizmu napisano kaj merijo in to so ogljikove saje ki jih DPF lovi...

 

ve? kaj je problem z dpf?? fabrika naredi generi?no mapo za avte jih natakne na ECU in ker niso optimalne mape avto seveda kadi in zato zadevo re?ijo z DPF pa adijo... ni ?asa za individualno optimizacijo motorne elektronike... ?e ho?e? ti lahko moj kolega ki ?ipira in dela mape za celo evropo to obrazlo?i... dela tut pripravke za tuning ki jih veselo vsi slovenski tuneri kupujejo od njega... 

?e bo? samo DPF dal bek bo avto kadil ko lokomotiva na koln... ko optimizira? mapo, kar je kar nekaj urni proces ne tak ko delajo wannabe tuneri po sloveniji se mapa naredi tako optimalno da je izkoristek zelo visok, saje pa so produkt neizkori??ene nafte in ravno tako pride? do tega efekta da je DPF not a ga ni... ker se motor spili do te mere da dela kot more tudi saj ni ve? oziroma so minimalne... in meni ni zaznal ni? pa je prazn izpuh, bred vseh euro in eko pizdarij...

If in doubt, flat out... 

Napisano

Ah querty ti vse ves.....trdi delci nimajo veze z ispusnimi plini.....izvoli se literaturo

Se enkrat emisije niso trdi delci.

post-2637-0-79423900-1428304669_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

dimnost = sajavost in ?e prav razumem in mi je bilo obrazlo?eno je to DPF filter


kaj pa to??

post-771-0-82489000-1428305793.png

If in doubt, flat out... 

Napisano

Rekla kazala forumska....in ne dpf je filter TRDIH delcev.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e enkrat, izpu?ne pline

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.