Skoči na vsebino

DPF - brez igube mo?i


Priporočeno sporočilo

Pozdarvljeni,

 

danes se peljem po avtocesti  z tempomatom okoli 110 km/h, ko mi kar naenkrat za?ne utripat DPF lu?ka. Nisem vedel zakaj, ?e vedno ne vem, prosim, da mi pomagate. Avto je mazda 6 letnik 2010 2.2 120kW. 

 

Naj povem, da se sedaj dva tanka vozim bolj po?asi, ker probavam kako majhno porabo mam lahko, seveda to ne pomeni, da tu pa tam ne pospe?im, ampak vedno imam vklju?en tempomat in probam dr?ati obrate na najni?je kar se da. Ponavadi po avtocesti v 6 120 -130 km/h. 

 

Prosim za pomo? ali vsaj kak pameten link.

 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdarvljeni,

 

danes se peljem po avtocesti  z tempomatom okoli 110 km/h, ko mi kar naenkrat za?ne utripat DPF lu?ka. Nisem vedel zakaj, ?e vedno ne vem, prosim, da mi pomagate. Avto je mazda 6 letnik 2010 2.2 120kW. 

 

Naj povem, da se sedaj dva tanka vozim bolj po?asi, ker probavam kako majhno porabo mam lahko, seveda to ne pomeni, da tu pa tam ne pospe?im, ampak vedno imam vklju?en tempomat in probam dr?ati obrate na najni?je kar se da. Ponavadi po avtocesti v 6 120 -130 km/h. 

 

Prosim za pomo? ali vsaj kak pameten link.

 

LP

 

Tole je sumljivo. Grem stavit da ti tako precej bolj kadi, kot ?e bi vozil z vi?jimi obrati. Posledi?no je mo?no, da bi se hiterej zabasal DPF...

 

Sicer je pa za utripajo?o lu?ko ve? mo?nosti. Od tega da je treba servisni interval resetirat recimo, pa do tega da je filter zabit. Pa mislim da ?e kak?na.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moja izku?nja pred dvema tednoma:

Peljem se z mojo Mazdo 6 po avtocesti proti Beogradu s tempomatom na 130 km/h, v Bosanskem ?amcu zavijem z avtoceste in se mi ?e pred carino pri?ge DPF lu?ka in lu?ka z motorjem. Ustavim pri prvem mehaniku, ki mi z Boschovo diagnostiko ni mogel brisati napake in mi svetuje 15 min vo?njo pri 2.000 obratih za izvedbo regeneracije. Avto potem ugasnem in ponovno pri?gem, a lu?ki ?e vedno svetita. Ugotovim tudi, da imam avto v "safe mode", saj nima nobenih pospe?kov. Odlo?im se, da ga peljem na poobla??eni Mazda servis v Tuzli, ker sem imel tam poslovni sestanek. V servisu so ga imeli 6 ur, baje 8x delali prisilno regeneracijo DPF filtra in ga na koncu z nekim sprayem in veliko ognja le uspeli po?istiti. Omenili so mi ?e, da sem ga imel "zapacanega" na 60%. Cena popravila z menjavo olja je bila 410 KM ali 210 EUR. Avto zdaj po prevo?enih cca 1000 km dela OK.

Mimogrede, ima kdo izku?njo koliko bi to popravilo stalo v Sloveniji? :glare:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

na fordu sem naredil takoj to... ker dpf samo paca olje egr pa sesalni kolektor... sem se znebil obojega in katalizatorja ob enem... iz 109hp na 1.6 motorju (enak ko mazda 3 1.6 dizl) dobil 145hp...

 

na tehni?nem je meril sajavost in je max 0.5 ne vem ?esa... moj je bil na 0.08 in re?e da dpf pa za te kilometre dela super... sem se nasmejal pla?al in podalj?al in preden sem se odpravil grem noter nazaj pa povem da avto nima v izpuhu ni? ve?... nobene ekologije in tega sranja pa je dedu sam ?eljust padala po tleh...

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jures poglej mal druge forume pa vpra?aj na tehni?nem... 

merijo prisotnost trdih delcev ki morejo biti znotraj teh mej ki ne vem kaj pomenijo... pomoje ?e oni ne vedo ampak sam vtakne v izpuh in zatera gas da pokadi... emisij pr dizlih ne merijo... ma? tut na avtomobilizmu napisano kaj merijo in to so ogljikove saje ki jih DPF lovi...

 

ve? kaj je problem z dpf?? fabrika naredi generi?no mapo za avte jih natakne na ECU in ker niso optimalne mape avto seveda kadi in zato zadevo re?ijo z DPF pa adijo... ni ?asa za individualno optimizacijo motorne elektronike... ?e ho?e? ti lahko moj kolega ki ?ipira in dela mape za celo evropo to obrazlo?i... dela tut pripravke za tuning ki jih veselo vsi slovenski tuneri kupujejo od njega... 

?e bo? samo DPF dal bek bo avto kadil ko lokomotiva na koln... ko optimizira? mapo, kar je kar nekaj urni proces ne tak ko delajo wannabe tuneri po sloveniji se mapa naredi tako optimalno da je izkoristek zelo visok, saje pa so produkt neizkori??ene nafte in ravno tako pride? do tega efekta da je DPF not a ga ni... ker se motor spili do te mere da dela kot more tudi saj ni ve? oziroma so minimalne... in meni ni zaznal ni? pa je prazn izpuh, bred vseh euro in eko pizdarij...

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ah querty ti vse ves.....trdi delci nimajo veze z ispusnimi plini.....izvoli se literaturo

Se enkrat emisije niso trdi delci.

post-2637-0-79423900-1428304669_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.