Jump to content

nakup mazde 6 2015


airpir

Recommended Posts

Pozdravljeni vsi, sem nov na forum (ste fajn klapa), prosim vas za nasvet glede nakupa nove 6 2.2 d 150CV karavan.

Vem, da so imele mazde 6I probleme z rjo, potem dizli so bili bolj problemati?ni in ne najbolj ekonomi?ni...., pri mazdi 6 II baje teh te?av ni.

Skratka, va?e mnenje mi bo zelo koristilo. Prosil bi vas za kakr?nekoli koristne inf. in lastnike zadnjega modela za kratek opis avtomobila, same vo?nje zmogljivosti-porabe.... 

 

Hvala!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ti i??e? ?isto novo mazdo, ki pa teh te?av nima

kaj pa druge lastnosti, oblika je itak zakon, po prebranih testih je lega super, ve?ina kritik glede notranjosti je s prenovo odpravljenih, nekateri so grajali hrup izpod koles in pa pi? vetra pri avtocestnih brzinah, tudi to naj bi bilo odpravljeno..... se pa dogovarjam za testno vo?njo... 

hvala ?e za kak?en komentar

Link to comment
Share on other sites

zdravo,

sedaj vozim zafiro tourer ( 3 leta 165CV aut.), vzel bom ro?ni 150CV, barvo verjetno kar srebrno ( kot so seda jna avtonetu)....

Ekola danes sem bil v salonu in moramo poudariti:

- oblika fenomenalna

- notranjost ( ob?utek, oblika, kakovost) fenomenalna

- prtlja?nik ( v primerjavi z mojo zafiro t.) premajhen, po ob?utku manj?i kot v moji prej?nji astri in focusu...,

nad prtlja?nikom sem pa res razo?aran....., pa? videz pred uporabnostjo.

 

Po prostornosti je mojemu avtu precej bli?je cx5, sam ne vem kako se avto obna?a pri hitrej?i vo?nji ( za v gozd in razne makadame pa bi itak uporabljal 2. avto pri hi?i) in predvsem me skrbi avtocestna vo?nja ( pri 160-170km/h, vodljivost, pi? vetra in poraba).

 

bo potrebno stestirati oba...

Link to comment
Share on other sites

Sicer imam 2014 ampak; super je. Po dobrem tednu sem ?e vedno happy camper in samo i??em prilo?nosti, da se odpeljem.

Prej sem imel Alteo in imam precej bolj?i ob?utek. Je precej ti?ja, nad 140 se pojavi pi? vetra ampak je ?e vedno tiho. Motor je zelo tih.

Poraba - 70% AC, vozim okrog 120, ostalo po omejitvah - zaenkrat sem na 5,2 po BC, prej altea 1,9TDI 6l. Zaviranje z motorjem res var?uje (polni i-Eloop in celotno elektriko vklju?no s klimo).

 

Preizkusil sem jo na slikovitih kra?kih ovinkih - zelo dobro se dr?i ceste, pospe?evanja hitra, edino na precej nizke vrtljaje se mora? navadit - za ekonkmiko ti vesno svetuje okrog slabih 1500min-1. Navor pride zelo hitro ?e si nad 1500min-1.

 

Sedenje ti da ob?utek kot da si zlit z avtom, sedi? globoko a neverjetno udobno.

 

Fejst zadovoljen tudi z opremo (Attraction). Vsi cukr?ki so super, ampak senzor mrtvega kota se je ?e izpla?al. Bi-xenonke so nekaj bolj?ega kar lahko da? na avto, neverjetno dobro osvetljuje, tudi v ovinkih.

Edino USB/Bluetooth modul bom dal zamenjat, da bo muzika kot se ?ika. Pri 2015 so verjetno to ?e zrihtali.

Link to comment
Share on other sites

Edino USB/Bluetooth modul bom dal zamenjat, da bo muzika kot se ?ika. Pri 2015 so verjetno to ?e zrihtali.

2015 ima cisto drug infotainment sistem... Pravzaprav precej prenovljeno notranjost... Tako, da dvomim, da kaj pase ;)...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Link to comment
Share on other sites

Sicer imam 2014 ampak; super je. Po dobrem tednu sem ?e vedno happy camper in samo i??em prilo?nosti, da se odpeljem.

Prej sem imel Alteo in imam precej bolj?i ob?utek. Je precej ti?ja, nad 140 se pojavi pi? vetra ampak je ?e vedno tiho. Motor je zelo tih.

Poraba - 70% AC, vozim okrog 120, ostalo po omejitvah - zaenkrat sem na 5,2 po BC, prej altea 1,9TDI 6l. Zaviranje z motorjem res var?uje (polni i-Eloop in celotno elektriko vklju?no s klimo).

 

Preizkusil sem jo na slikovitih kra?kih ovinkih - zelo dobro se dr?i ceste, pospe?evanja hitra, edino na precej nizke vrtljaje se mora? navadit - za ekonkmiko ti vesno svetuje okrog slabih 1500min-1. Navor pride zelo hitro ?e si nad 1500min-1.

 

Sedenje ti da ob?utek kot da si zlit z avtom, sedi? globoko a neverjetno udobno.

 

Fejst zadovoljen tudi z opremo (Attraction). Vsi cukr?ki so super, ampak senzor mrtvega kota se je ?e izpla?al. Bi-xenonke so nekaj bolj?ega kar lahko da? na avto, neverjetno dobro osvetljuje, tudi v ovinkih.

Edino USB/Bluetooth modul bom dal zamenjat, da bo muzika kot se ?ika. Pri 2015 so verjetno to ?e zrihtali.

Hvala za informacije, vozi? 150CV? Sam sicer po AC vozim cca 160 (  razen ?e je res gu?va se prilagodim ostalim:)). Kot te razumem se avto dobro pelje tudi do 1500obratov. Sam namre? zelo lenarim z menjalnikom. Nujen pogoj pri ro?nem mi je, da lahko razna kri?i??a, ful zaprte ovinke, rondoje spelje? v 3. s cca 1100 obratov. Z nekaterimi dizli tega ne more?, mora? vsaki? ?altat do 2. ali celo do 1. brzine.... 

Link to comment
Share on other sites

Danes sem se dogovoril za testno vo?njo ( za ?etrtek) sicer revolution top 175 AT. ?e bo ?e kdo vozil naj kar napi?e ob?utke. Sicer bom probal tudi od znanca 150 ro?ni menjalnik ?ipana na cca 190. On jo ima od 2013 ( eden prvih v slo) in razen da mu je kmalu ?la turbina ( zamenjana v garanciji) vse ok. Poraba pa ima 6,4. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eko naredil 150km in moje izku?nje so:

plusi:

1. lega super

2. hrup/vibracije motorja izredno izolirane ( razen na mestu je prakti?no od 1000-3500 obratov nesli?en)

3. zvok motorja med 3800-5000 obratov se mi zdi kot od ?portnega avtomobila, da ne re?e da je podoben benzincu V6 ali V5 motorju.

3. ob?utek v vo?nji in po?utje je zelo ok

4. menjalnik prva liga ( v primerjavi z aut. moje opelice...)

5. radarsk itempomat- super zadeva samo ga ni mo?no dobiti pri 150 konjski  diesel, ro?ni menjalnik. Ker nisem vozil pono?i ne morem oceniti ledic, vendar so baje zakon, vendar spet samo v revolution top opremi so tiste, katere se avtomatsko prilagajajo vo?nji in drugim udele?encem. V atraction opremi jih je potrebno ro?no upravljati.

6. ozov?enje bomba

minusi:

1. pi? vetra pri avtocestnih hitrostih120-160 ( zopet primerjam z zafiro tourer, katera je ti?ja ?eprav enoprostorska zasnova)

 

in pa nekaj kar ne morem dati pod niti pod + niti  -:

1. levi komolec nima naslona na vratih ( naslon na vratih je na nepravilnem mestu), nogo za na gas je potrebno postaviti skoraj malo zvit nekako preve? v desno. To zopet primerjam napram zafiri, mogo?e je samo stvar navade.

2. ob?utno manj prostora( ?eprav je avto dalj?i z dalj?o medosno), kar pa je tudi logi?no ( zopet napram zafiri).

 

skartka probat moram ?e 150 z ro?nim in ?e bi bilo mo?no bi vzel attraction ali revolution ( vendar na 17) in  bi dopla?al za radarski tempomat in prilagodljive ledice in bose radio, to bi bila verjetno moja izbira.

Link to comment
Share on other sites

Jaz imam Attraction opremo in avtomatske bi-xenon. Je pri 2015 druga?e? Pri?akoval bi ve? opreme v isti klasi, ne manj. 

 

Karavan je, ne enoprostorec. Tudi pri Altei sem imel predale pod sede?i in ?e posebej prostor pod prtlja?nikom + rezerva pod njim. Pri karavanu se je treba navadit, da tega ni, avto je 20 cm ni?ji...

Link to comment
Share on other sites

Jaz imam Attraction opremo in avtomatske bi-xenon. Je pri 2015 druga?e? Pri?akoval bi ve? opreme v isti klasi, ne manj. 

 

Karavan je, ne enoprostorec. Tudi pri Altei sem imel predale pod sede?i in ?e posebej prostor pod prtlja?nikom + rezerva pod njim. Pri karavanu se je treba navadit, da tega ni, avto je 20 cm ni?ji...

prodajalec mi je rekel da ne preklapljajo avtomatsko med dolgimi in kratkimi,  ja glede prostornosti sem vseeno pri?akoval manj razlike - pa ne mislim na predale in podobno, teh imam itak v zafiri preve?. Kako pa komentira? moje dileme glede desne noge na gasu- naslonov  za roke....,

kako je ( kot sem ?e napisal ) pri 20km/h v 3. prestavi, ker sem imel fokusa 8 let nazaj in je bilo potrebno prakti?no vedno do 2. ali celo do prve menjat in potem zopet do 4. ko dose?e? cca 60km/h. se pravi po mestih si ?altal non stop.

takrat ko sem kupoval zafiro in sem testiral tudi z ro?nim, se je v tretji prav lepo peljalo, avto je pri?el na min. hitrost recimo 20 in je potem sam na minimumu peljal brez cukanja ali bobneja....

Link to comment
Share on other sites

Prodajalec mi je rekel, da i-eloop dela ko zaviram z bremzo :)

 

Desna noga je naslonjena na rob, sedaj sem ?e na?el udoben polo?aj :)

 

Vse rondoje zvozim s tretjo, nisem bil pa pozoren na kateri hitrosti se ustavi na relant vrtljajih. Sem pa ?e naredil to v?eraj v koloni. Ni? ni treslo, samo pelje dalje.

Link to comment
Share on other sites

hvala za inf.. torej je motor to kar pri?akujem oz. celo presega. Ti?ina ( do 3500) in za moje pojme zdrav ?porten zvok nad 3500 in pa poraba so vsekakor ok. Porabo po BC na relaciji Diva?a- Koper po ac tempomat 120 sem imel 3,5l??

v naslednjem tednu bom probal kje dobiti ?e testno 150 z ro?ni in potem bo pa potrebno ?e razmi?ljati o prodaji zafire.

Se bom pa moral s prodajalcem podrobneje pogovoriti kaj je v kak?ni opremi in kaj se da mogo?e samo dodati... 

Link to comment
Share on other sites

hvala za inf.. torej je motor to kar pri?akujem oz. celo presega. Ti?ina ( do 3500) in za moje pojme zdrav ?porten zvok nad 3500 in pa poraba so vsekakor ok. Porabo po BC na relaciji Diva?a- Koper po ac tempomat 120 sem imel 3,5l??

v naslednjem tednu bom probal kje dobiti ?e testno 150 z ro?ni in potem bo pa potrebno ?e razmi?ljati o prodaji zafire.

Se bom pa moral s prodajalcem podrobneje pogovoriti kaj je v kak?ni opremi in kaj se da mogo?e samo dodati...

 

Dodati ne mores kaj dosti... To kar je v posameznem paketu opreme je to, kar je na voljo... Ddolocene zadeve so na voljo le pri najvisjem paketu opreme (recimo radarski tempomat)... Edino, kar se lahko doda, je navigacija...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Link to comment
Share on other sites

ja res je, dodati se da bore malo, k attraction se lahko doda navigacija (500?) in pa kamera mislim da je 200 ali 300.

Mislim da kamere ne bom vzel ,ker trenutno uporabljam samo senzorje in so mi ok, sploh pa imama rad kontrolo preko ogledal ( ker vozim tudi kombi mi ni to tak problem). ali veste ?e se da navigacijo dobiti ugodneje ( ker baje se jo da na kartici noter?)- kak?en ra?unalni?ki maher bi to ?e znal narediti.

ali veste kak?na je v praksi razlika med bose in navadnim ozvo?enjem. Odvisno glede razlike v ceni razmi?ljam da bi mogo?e  vzel revolution opremo, vendar bi rad da mi ceno spusti za cca 500? in mi namesto 19 da gor 17 ( delam cca 30000 na leto in mi je stro?ek gum prevelik, + bi raje imel malo udobnej?o vo?njo). 


aja pa rde?a mi je vedno bolj v?e?, bo verjetno kar ta barva izbrana...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.