Skoči na vsebino

Parkirni senzorji


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni.

 

Desni del parkirnih senzorjev je odpovedal poslu?nost - vseskozi zaznava oviro.

 

Ker sem drugi lastnik bi prosil za pomo?: ali so obstoje?i senzorji original mazda ali ne. Sklepam da niso ampak bi vseeno prosil za potrditev.

 

Prilagam sliko notranje enote - pritrjeno na vetrobransko steklo poleg vzratnega ogledala.

 

mazda_senzor_small.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To niso originalni senzorji ... Originalni nimajo nobenega dodatnega displeja. Ce ze, je speljano na displej radia (ce ga ima) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@smile: imam ?isto enak problem in glede a sliko pomoje tudi iste senzorje. Sem zadnji? spra?eval enega mojstra in je rekel, da ?e to?no ne ve kje in kateri senzorji so, da te?ko naro?i in zamenja. Ker sem drugi lastnik, nimam pojma ?igavi so senzroji.

 

Predlagal mi je komplet menjavo in naj bi ko?talo cca. 180?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakaj pa enostavno te "nedelujoce" ne fliknes ven pa das nove notr ? Zgoraj sem ti napopal link od novih. Kupis zadevo pa peljes k lokalnemu mehaniku ali licarji pa ti jih montira. Use skupi te pride 50e. Pa poleg tega nimas tega grdega kitajskega lcd zaslona ampak mas kot majo usi original park senzorji samo zvocno opozarjanje (piskanje).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zaenkrat bom poskusil dobiti proizvajalca/model in ?e bo potem mo?no zamenjati samo senzorje. 

V nasprotnem primeru pa menjava za nove + dodatni spredaj. Na lcd se se pa ?e navadil :)

 

Hvala za link - so res ugodni.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

NE delat take drame, to so senzorji iz mimovrste za 50?, tudi sam sem jih dal v M6 I in presenetljivo lepo delajo. Na koncu se vsi zdru?ijo v eno ?katlco, preglej to ?katlico konektorje, in ker je bilo verjeto tole tudi samomonta?a preglej ?e niso stisnjeni kabli tam kjer gredo pod odbija?em v prtlja?ni prostor.

 

Enega pa po enega lahko izklaplja? in bo? videl kateri ne dela - enako lahko preveri? ?e je ?katla fu?, ?e na primer vsak senzor na istem portu piska non stop

 

?e ni ni? od tega investiraj par 10? v nov tak sistem... :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Se pravi ker je tale iz zgornjega linka M6 2015 challenge oprema, nima xenona...
    • Ce se prav spomnim, so imele ksenonske zaromete samo modeli v visjih paketih opreme…   Sem nasel prospekt od letnika 2013… Biksenon je bil v paketu opreme Attraction in Revolution…   Nova_Mazda6_2013.pdf
    • Če kdo išče bencinarja, pa še fl je.Cena se mi ne zdi slaba... Za izhodišče... 🙂 A kdo mogoče ve kako je bilo s xenonom na teh avtih, a so vezani na paket opreme ali je bila to čist ločena opcija, ker se mi zdi da sem že videl dve M6 2013 bencinarja z isto opremo pa je ena imela xenon, druga pa ne. Je to možno ?   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19664673&display=Mazda Mazda6 
    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.