Skoči na vsebino

Odstranitev DPF

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • 7 mesecev kasneje...
Napisano

Spo?tovani !!

Trenutno zdajle mi TunERC Novo Mesto odstranjuje DPF filter na AUDI-ju 2.0 TDI 125kw 2007 L, ker je bil zabit in se je hotel skoz regenerirat.
Vam sporo?im kaj bo s tega, Do zdaj je kolegu isto naredu na BMW ju pohvalno.

Upam, da bo tud men naredu super.No to sm pozabu, ?e bo z AUDI jem vse uredu ga mislim v bodo?e ?e ?ipat.
 

Sporo?im,
- o obna?anju avtomobila po odstranitvi DPF-ja
- kak?na bo poraba,
- pa ?e kej ?e se bo kaj.

Al ma kdo slu?ajno kej ve? izku?enj po odstranitvi DPF ja. 
Namre? zdej ga kr dosti odstranjujejo ker se pojavljajo te?ave.
Mal sem se pozanimal pr bl kvalitetnih Tunercev kot so RSR, SBS, CSS, Avtoelektrika, Tunerc, Ve?konjev.si..
V o?ji izbor sta pri?la Tunerc in RSR, baje imata oba zlo velik izku?enj in priznanj, no tudi ostali so pohvalni.
Tunerca sem zbral zato ker ima same pohvale in cena je kr primerna. BOMO VIDELI REZULTAT.

HVALA vsem, ki ste napisali kej oprijemljivega za odstranitev DPF-ja in ?ipiranja avtomobilov.

LP.. N?

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

L.p. kaj pa se dogaja med regeneracijo filtra?? Kolko je tista poraba med regeneracijo?? Imam pa ?e eno vpra?anje za poznavalce MAZDE 5

 

Danes sem postal lastnik tudi jaz Mazde 5 2.0 diesel 110km 230.000 km. Ko sem pripeljal domov je v prostem teku za?elo cel avto tresit kot bi laufal po dveh cilindrih in bi glih zdaj crknil.. Ko sem ga enihparkrat vgasnil in sturiral je za?el normalno laufat. Kaj bi to lahko bilo. Hvala za odgovore.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pa brke ima 🤔🫣
    • Okoli 5 minut sem rabil za zamenjavo. Razlika očitna 👍
    • Evo-tako se orodje kupuje😄...moja je.   Kotni brusilnik Makita (fleksarca , fleks) 125mm 40EUR WWW.BOLHA.COM Kotni brusilnik Makita (fleksarca , fleks) 125mm 40EUR Kotni brusilnik Makita (fleksarca , fleks) 125mm, 1020W,   Za 40€ raketa😃-deluje,in je tudi kozmetično v odličnem stanju...še gumasti kabel je OK in še original. Še "stara šola" z stikalom na "kačung,kačung",lepo teče,in ne izgleda "zlorabljena". Le ščitnik manjka,a tega itak imam enega viška,ko sem eno Makito "ubil". Bom stroj popolnoma restavriral...ležaji,čiščenje,nove ščetke,nova mast,še ščitnik glave bom zrihtal,da bo kot nov...,in edino modifikacijo,ki jo želim narediti je vgradnja mehkega zagona (imam že na zalogi),ker rukne k hudič...ima "le" dobrih 1000W in velik navor💪. V mojih očeh prava "lepotica"🧐,ki je povrhu še zelo priročna...je pa tudi težka😲.   VID_20250916_112655.mp4
    • Ne to z modelom, debata naprej o izvedbi napada. Moje mnenje, kot sem napisal - svoboda govora ima svoje meje, tudi Hitlerja bi bilo dobro tam okrog leta 39, 40 pihniti, pa je tudi začel za govornim odrom. Stojim za to izjavo. Trumpu se pa tudi naj malo hlače zatresejo, verjetno je že marsikateri metek v saržerju in čaka na pravi trenutek. Kar sejejo z besedami, to naj tudi žanjejo.   Kako določiti mejo svobode govora? To dragi moji, je pravo vprašanje.
    • Nesreča pri delu: 59-letnik umrl v eksploziji med menjavo olja na vozilu WWW.RTVSLO.SI V ponedeljek dopoldne se je v enem izmed podjetij na območju ljubljanskih Most zgodila nesreča pri delu, v kateri je umrl 59-letni moški. Po prvih podatkih policije je umrl zaradi tlačne eksplozije...   Hudiča no..
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.