Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?e se bo komu pri?igata oz gorita lu?ki DSC in CHECK engine---- po dooooooolgem matranju in iskanju po forumu, NA?EL re?itev....

 

 

prebral cel svetovni splet, vsi majo podobne te?ave...vsi menjajo glavni EGR ventil, noben pa ne pomisli, da ima tale bogi EGR tudi elektromagnetni ventil (vakumski sistem na elektriko), tudi ?e pihne? skoz njega, ?e na pomeni, da dela (preverjeno)...priklopi? +/- nanj in ?e stikalo ne odpira ter zapira, potem je mrtev - kot moj.

 

2 dni nazaj sem ga dobil, zamenjal in zadeva ?pila :)

 

http://www.aliexpress.com/item/KL01-18-741-KL0118741-EGR-Vacuum-Solenoid-mazda-Rx8-Vacuum-Solenoid/1559899029.html

 
zamenjal tole in UALA- lu?k ni ve? -
Napisano

 

?e se bo komu pri?igata oz gorita lu?ki DSC in CHECK engine---- po dooooooolgem matranju in iskanju po forumu, NA?EL re?itev....

 

 

prebral cel svetovni splet, vsi majo podobne te?ave...vsi menjajo glavni EGR ventil, noben pa ne pomisli, da ima tale bogi EGR tudi elektromagnetni ventil (vakumski sistem na elektriko), tudi ?e pihne? skoz njega, ?e na pomeni, da dela (preverjeno)...priklopi? +/- nanj in ?e stikalo ne odpira ter zapira, potem je mrtev - kot moj.

 

2 dni nazaj sem ga dobil, zamenjal in zadeva ?pila :)

 

http://www.aliexpress.com/item/KL01-18-741-KL0118741-EGR-Vacuum-Solenoid-mazda-Rx8-Vacuum-Solenoid/1559899029.html

 
zamenjal tole in UALA- lu?k ni ve? -

 

Zanimivo. Ravno zadnji? sva z Batkotom iz foruma debatirala, da bi bila lahko tole napaka. Ker tudi jaz sem menjal EGR in ni bilo spremembe z lu?kami. A tale na povezavi je tapravi?

 

 

Napisano

Zanimivo. Ravno zadnji? sva z Batkotom iz foruma debatirala, da bi bila lahko tole napaka. Ker tudi jaz sem menjal EGR in ni bilo spremembe z lu?kami. A tale na povezavi je tapravi?

jp..to?no tega sem nabavil....imam pa 2004 letnik..2.0 dieselco..121 km ...rf5c motor...sem celo ?tudijo naredu na to temo..obstajajo razli?ni...ampak vsi imajo osnovno oznako k5t 49091... naro?il sem 21.maja...dobil pa v petek, 12.junija...mal logisti?nih podatkov :)

jp..to?no tega sem nabavil....imam pa 2004 letnik..2.0 dieselco..121 km ...rf5c motor...sem celo ?tudijo naredu na to temo..obstajajo razli?ni...ampak vsi imajo osnovno oznako k5t 49091... naro?il sem 21.maja...dobil pa v petek, 12.junija...mal logisti?nih podatkov :)

sicer pa ga vzami dol svojga...priklopi na akumulator +/- in ?e ob kontaktu ne naredi ''klk-klk'', kot ni moj...je fu?...

Napisano

jp..to?no tega sem nabavil....imam pa 2004 letnik..2.0 dieselco..121 km ...rf5c motor...sem celo ?tudijo naredu na to temo..obstajajo razli?ni...ampak vsi imajo osnovno oznako k5t 49091... naro?il sem 21.maja...dobil pa v petek, 12.junija...mal logisti?nih podatkov :)

sicer pa ga vzami dol svojga...priklopi na akumulator +/- in ?e ob kontaktu ne naredi ''klk-klk'', kot ni moj...je fu?...

Jaz imam tudi letnik 2004 samo 136. Kje se pa ta elektroventil to?no nahaja? A lahko slika? in a se da lepo priti zdraven?

 

 

Napisano

vi imate navaden vakuumski EGR ventil (rf5c motor) in poleg njega ?e ta senzor ?e prav sklepam? ?e vakuum ventil deluje ga ni potrebno menjat, ker on ne da nobenega signala elektroniki o stanju le-tega, signal da omenjeni del, katerega je za zamenjat..

Napisano

Obstajata dve vesti EGR ventila; "navaden" in "nenavaden" z elektroniko oz. potenciometrom na vrhu.

Moj je ta drugi oz. na desni strani slike.

 

">http://egr-ventil-mazda-6.jpg

 

 

Napisano

pripenjam slike, nahaja se tm zravn posode za servo...?e ti to ne dela, potem se ti 100% dsc pr?iga, ?e ma? elektroniko na egr-u, potem je vakum povezan s tem....en tedn minil odkar imam novega, LIGHT'S are OUT :-), prej so se pa 2x na dan pri?igale, po vsakem "klema dol, 15minut, klema gor". Re?itev na dlani :-)

post-6821-0-71378400-1434793428_thumb.jpg

post-6821-0-70409900-1434793478_thumb.jpg

post-6821-0-82172200-1434793510_thumb.jpg

Napisano

pripenjam slike, nahaja se tm zravn posode za servo...?e ti to ne dela, potem se ti 100% dsc pr?iga, ?e ma? elektroniko na egr-u, potem je vakum povezan s tem....en tedn minil odkar imam novega, LIGHT'S are OUT :-), prej so se pa 2x na dan pri?igale, po vsakem "klema dol, 15minut, klema gor". Re?itev na dlani :-)

Super. Hvala za slikice. :jupiii: Moram izprobat ?im prej. Aja. Najbr? mora? vzet EGR dol in ga fajn spucat, da osovinca lepo potuje, ker ?e ne dela in je stalno pri miru se zna zape?t.

 

 

Napisano

Super. Hvala za slikice. :jupiii: Moram izprobat ?im prej. Aja. Najbr? mora? vzet EGR dol in ga fajn spucat, da osovinca lepo potuje, ker ?e ne dela in je stalno pri miru se zna zape?t.

ja tut EGR glavni ventil itak pomembn, samo da je tam treba kr dost mo?i, da ga dol sname?, cev mora? skor zvit, da gre dol...naizi pa po?as...spucat usedline nasuho...bencin not nalit---ne kjer je gumica ;) in hop nazaj gor :)

ja tut EGR glavni ventil itak pomembn, samo da je tam treba kr dost mo?i, da ga dol sname?, cev mora? skor zvit, da gre dol...naizi pa po?as...spucat usedline nasuho...bencin not nalit---ne kjer je gumica ;) in hop nazaj gor :)

aja pa ?e bo? cev preve? zvil (ker mal jo bo? moral) - se pripravi, da se bo egr ventil zeeeelo te?ko nazaj za?raufal..skor delo za 2 para rok :)

Napisano

Za egr ni treba ni? ?ponat amapk se zadevo lititi strojni?ko-z glavo in ti kar sam pade v roko, brez kakega matranja.

Ni? se ne krivi in opogiba, dobesedno sam dol pade.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ja tut EGR glavni ventil itak pomembn, samo da je tam treba kr dost mo?i, da ga dol sname?, cev mora? skor zvit, da gre dol...naizi pa po?as...spucat usedline nasuho...bencin not nalit---ne kjer je gumica ;) in hop nazaj gor :)

aja pa ?e bo? cev preve? zvil (ker mal jo bo? moral) - se pripravi, da se bo egr ventil zeeeelo te?ko nazaj za?raufal..skor delo za 2 para rok :)

Jaz sem imel EGR  dol ?e ve?krat. Stojne vijake z maticami, na katerih je pri?raufan,  sem zamenjal z navadnimi in sedaj ga dam dol v 5 minutah.Prvi? je bila pa ?tala,ja.

A so famozne lu?ke ?e vedno na off?

 

 

  • 2 tedna kasneje...
  • 10 mesecev kasneje...
Napisano

jp...lu?ke se niso ve? pri?gale, to je s tem re?eno, mam pa nov/star problem. objavim na strani....

?ivjo. A stvar ?e vedno deluje v redu? Ni? lu?k?

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.