Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Eno smotano vpra?anje, ampak se v take stvari ne spoznam... in ni za Mazdo. Fant ima Golfa 4, 1.9 TDI, 90KM, 1999 letnik. Avto ima 300.000 prevo?enih.

Drugega avta nima namena kupit, ker dela na terenu, tanka na firmo, in je v bistvu edini, ki ima avto, ostali grejo s kombijem delat.

Pred dobrimi 4 meseci mu je mehanik dal v Golfa chip box. Na njem se da nastavljat mo?. ?e je preve? odprt avto trokira, cuka in se dobesedno trese ko stoji? z njim. Pa stop lu?i mu ve?inoma ne delajo. Ali pa utripajo. Zanima me koliko je pametno to imet v avtu?

 

Poslano z mojega SM-G920F z uporabo Tapatalk

Napisano

To je verjetno isto kot Power box?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mal dvomim, da bi to bilo to dvoje povezano :ne vem:

33112_1.png

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Za stop lu?i je po mojih izku?njami z prej?njem avtom treba samo malo na?telat stikalo za lu? pri pedalu za zavore.
Kar se pa power boxa ti?e, pa nevem. Je pa logi?no, da ?e se avto pelje lep?e brez njega, da z njem neki ni vredu. Pri meni recimo na 7. stopnji ve?inoma gre vredu, ampak kdaj pa tudi kar popusti pri visokih obratih in je 5. stopnjia tista, kjer se je stvar izkazala resno zanesljiva.

Napisano

Ja madona, ?e je nastavljiv naj potem zmanj?a??? Kaj je tukaj za razmi?ljat?

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Dvomim, pravi da pod obremenitvijo slabo potegne... v vrhniški klanec. Takrat je samo za božat po kolenu. 
    • Ne samo to, Kitajci skoraj ne prodajajo rabljene, ker jih nihče ne kupi. Vedo, da je to crap in dokler je v garanciji ok, pol pa smetišče kliče. Ne pričakovat, da bo v EU pa nekdo kupil rabljenega kitajca brez podpore in rezervnih delov.   Aja pa še to, tale trik s fiktinimi registracijami... ti avti ki so registrirani in zdaj ekološko počivajo nerabljeni, sploh nimajo notri ne baterij in navadno tudi elektromotorjev ne. Se pravi so stroški izdelave tako nizki, da enostavno samo s subvencijami države zaslužijo. Kitajc je lopov, zapomnite si to.    Sicer je pa možakar lepo povedal kaj si misli o kupcih kitajskih avtov in ima kar prav.   Ko kupiš, kitajski tekstil, orodje, tehniko so navadno zneski tako nizki, da se ni glih za sekirat, če se nategneš, pri avtu pa četudi stane "samo" 15k€ je pa to velik udarec, če ugotoviš, da si se nategnil.
    • Te čisto razumem. Ampak za tak avto res ne morem dat realne cene, ker ne vem kakšna je 😐 Imam ga enajsto leto. In kolikor sem dal takrat zanj, je realno odslužil in je potem za na odpad.  Ampak po drugi strani se pa z njim boljše pelješ kot z novim avtom za 30 - 40 tisoč.
    • In vožnja 110/uro po avtocesti.😊 Verjamem.Sicer pa gre jutri naročit avto To je rešeno. Bobvsaknimelnv redu, moderen motor v avtu. Če bi hotel starega bi obdržal 6-ko. Sem ga moral podučiti, ker o benzinarjih ni imel pojma. Mi bo še hvaležen. 😉 To je že drugi, ki sem ga rešil. Prvi čaka na svojo cx30 - x186  naš bobnar. Hočejo imeti pač najboljše.
    • Prijatelji ni pravi prijatelj, ampak je `prijatelj'😂
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.