Skoči na vsebino

Heeelp mazda 6 te?ave na mestu trese ob?asno kadi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?e vedno sem na trnjevi poti.skratka,imam m6 2.2 2009,163KM,kupil sem jo pred dvema mesecema ob nakupu sem probal nabit gas da vidim ?e kadi in ni? nakar sem ?ez par dni ugotovil da kadi ful moder dim vonj po dizlu zamenjam olje filtre sicer malo bolj?e ampak niti blizu ok.gremo dalje opravim ?i??enje sistema s terra clean to pomeni egr ?ist,dpf ?ist.10 dni super brez dima nakar se v prostem teku pojavijo vibracije kot da dela po treh ter ob?asno zakadi vonj pa po nafti.peljem na servis odmontirajo injektorje po?ljejo na test vsi super.vibracije niso stalno prisotne recimo naredim par kilometrov po mestu se ustavim na semaforju in evo vibracije grem do naslednjega semaforja in vse ok.avto vle?e normalno in ni cukanja.izpuh pa je ?rn sajast.na testerju poka?e vse ok in test plinov ok.

Napisano

Ej...Rob..lahko pokli?e mojstra Pelko Simon ...Medvede..gsm 041 667 335.ti bo znal pravilno svetovati..lahko bo? peljal k njemu v delavnico,,,pregled...lp

Napisano

Ej...Rob..lahko pokli?e mojstra Pelko Simon ...Medvede..gsm 041 667 335.ti bo znal pravilno svetovati..lahko bo? peljal k njemu v delavnico,,,pregled...lp

hvala za nasvet problem je ker ?ivim v tujini in ta varjanta ?al odpade tu v angliji pa si me podajajo sem zapravil ?e 500? in ni?

Sem preiskal ?e vse forume in nisem na?el podobnih simptomov

Napisano

hvala za nasvet problem je ker ?ivim v tujini in ta varjanta ?al odpade tu v angliji pa si me podajajo sem zapravil ?e 500? in ni?Sem preiskal ?e vse forume in nisem na?el podobnih simptomov

Ok...probaj ga poklicati...ali pa naj mu Zmaj po?lje ta problem po elek.po?ti..lp

Napisano

Pocen bat?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ok...probaj ga poklicati...ali pa naj mu Zmaj po?lje ta problem po elek.po?ti..lp

ravnokar sem poslal mail PA da vidmo mogoce pa IMA kasno idejo
Napisano

Pocen bat?

PA BI potem avto normalno vleku in Mel te simptome berem po angleskih forumih en je Mel podobne tezave z umazanim throttle body
Napisano

Vem pa da je mel pri zadnjih dveh tehni?nih pri?gano lu?ko dpf,so taki simptomi mo?ni ?e ni dpfja in avto ni bil ustrezno sprogramiran

Napisano

Jah lej zdaj si povedal bistvo, fajn je da take stvari takoj poves, ocitno te dpf ali kaka lambda zeza

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Samo ?udi me ker diagnostika ne poka?e napake pretok ?ez dpf normalen,turbina deluje ok in enako egr in tudi pline je na testu opravil sicer ne vem ka?no toleranco majo za pline v angliji.sem pa tudi jaz pomislil na kako lambdo ali senzor ker vonj dima ki je moder je izklju?no po nafti in to zakadi pol 100km ni? pol spet malo in to ve?inoma nizki obrati ponavadi med obra?anjem

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.