Skoči na vsebino

Ve? mo?i

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mene zanima ?e se da Mazdi 323f 2.0 V6 letnik 98,Kakor koli zvi?at konjske mo?i.?ip tuning,turbina in koliko bi to pri?lo $$$.?e gdo slu?ajno ve,je tudi to naredil ali pa se pozanimal

 

Hvala za odg.

Napisano

vse se da ;)

 

brez turbine ali kompresorja:

-reprogramiras eprom

-sporten filter v kombinaciji s kompletnim izpusnim sistemom (tudi kolektor in katalizator)

-druga odmicna gred (bolj spinta...amm...slovensko...david pomagaj :P)

s turbino ali kompresorjem:

-turbina ali kompresor ustrezne dimenzije, ki ne sme bit prevelika ali premajhna (tukaj moras porihtat vse zgoraj nasteto + kovani bati, nizja kompresija, hladilnik vstopnega zraka a.k.a. intercooler, nekateri svetujejo tudi dodatno oljenje batov...)

 

aja z vsem tem moras se pazit na to, da se ustrezno porihta tudi podvozje avtomobila ;)

 

za ceno pa se bos moral sam pozanimat, v sloveniji bos bolj tezko vse to dobil...se pa da :)

 

lp

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Pomoje raje pusti tako kot je, avto ?e sam po sebi dovolj dobro gre, saj nisi med najpo?asnej?imi ;):D

IPB Image
Napisano

-druga odmicna gred (bolj spinta...amm...slovensko...david pomagaj :P)

 

 

Hm....ej Luka ne najdem izraza..... nekako bolj navita, porinjena.....

:ne vem:

 

 

LP daVid :bravo::jupiii:

Feel free....

Napisano

kupi? 323 V6, pa en mazda 2.5l motor, pa ma? 167 KM :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Ja kalman samo spet dober motor dobit je pa najbr? kar cela znanost, mogo?e je res ?e najbol pustit stat celotno zadevo in je ?e itak ve? kot dovolj mo?na za ustrahovat nedol?no prebivalstvo po cestah! :bravo:

 

?e vedno pa ima? na razpolago Ti?-sistem (kolega tle s foruma) :danzoman:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano
  je Priam napisal:

?e vedno pa ima? na razpolago Ti?-sistem (kolega tle s foruma) :danzoman:

 

Sploh ne, ker najbr? ne bi pasala ma?ina not. Niti 1.8T (BPT) ne. Tako, da je edina varijanta 2.5 (pomoje ma malo premalo konjev za tak?no prostornino- res ne vem kaj je mislila Mazda takrat... :huh: ) ali pa rihtanje tega motorja...

Kot so napisali jaz bi najbr? v tvojem primeru ?el na te varijante:

-?portni filter (CAI) +?portni izpu?ni SISTEM (torej od kolektorja do nastavka na koncu :bravo: )

-?portne odmi?ne ampak nimam pojma, ?e se jih dobi. Kaj naredijo? Prej odprejo in kasneje zaprejo sesalne ventile in tako dobi motor ve? me?anice (benz+zrak). Aja pa izpu?ne tut ampak tu se mi zdi, da je manj efekta...

-poliranje kanalov, la?ji vztrajnik (podrejan), balanciranje (centriranje) celega motorja (bati, ojnica... neki takega v glavnem, ker ne vem to?no kaj vse se da :huh: )

-turbina (poljubno nastavlja? tlak v mejah normale :danzoman: ). Stro?ki tu narasejo nad pol milijona ?eprav mislim, da kovani bati niso nujni. So pa seveda priporo?eni, ?e bi rad fuul pritiska (beri cca 200+ konjev pomoje). Turbina, intercooker ups cooler, kolektor, mo?nej?a benz pumpa (ker ?e ne bo postala potro?ni material)... Da ne omenjam potem ?e kak?ne mo?nej?e kuplinge ker vpra?anje koliko ta zdr?i, bremze 100%, oja?an avto (OK spu??en, antirol bare ima pa ?e serijsko, ?e se ne motim).... Ampak bi pa bil zame car! :bravo:

Napisano

Tale motor tjunat je skor brezveze. Ce ga pa ze bos, pa ne tople vode odkrivat ampak se malo pozanimaj pr Mico-tu ki je taksnole vozil na gorsko hitrostnih dirkah. Na konc mu je pa motor zropotal. :( Ce ima serijsko tam nekje 140 KM, kaj vec kot na 160 ne bos prisu, pa se za to bos odstel cca. min. 200k sit. Kolega je ravnokar dal na punto sporting 1.2 82KM sportne kolektorje (beri 90 k sit). V prejsnih je imel ze not vgrajen katalizator, tako da je s tem tut katalizator obenem odpadu. Rezultat? Hm... mogoc -0.1 sec do 100km/h?! Maaaaaaalenkost bol vlece avto v sredini vrtljajev...to je pa vse. Bedarija ce mene vprasas.

 

Drugac pa 2.5 V6 swap bi mogu bit piece of cake... Drugac pa je z BPT (1.8 turbo) ki ima serijsko 190 KM oz. z odprtim izpuhom in filtrom okoli 220 :ljubezen: .

V tem primeru bi mogu zamenjat marsikaj...pa motor je peklensko tezko najdit! Je pa res da potem z serijsko turbo lahko kar hitro zlezes tam nekje do 250 KM :danzoman:

 

to sum up... ne delaj raj nicesar. Kr pa ce naredis swap je pa tut problem papirjev... :policaj:

 

lp (BY TICH)

Guest BrainLess
Napisano

newem kak je z bati pri gt-jki ampak moje bate bi z turbino skuril (za?gal) v max 2000 km...

Napisano
  je STAJERC napisal:

Drugac pa 2.5 V6 swap bi mogu bit piece of cake... Drugac pa je z BPT (1.8 turbo) ki ima serijsko 190 KM oz. z odprtim izpuhom in filtrom okoli 220 :ljubezen: .

V tem primeru bi mogu zamenjat marsikaj...pa motor je peklensko tezko najdit! Je pa res da potem z serijsko turbo lahko kar hitro zlezes tam nekje do 250 KM :danzoman:

(BY TICH)

 

Pa daj nehi me z tem rajcat ker me je ravno minilo pa spet omenja?! tale BPT. :rispekt: Pa lih dons sem dobil email od enga Japonca, da se to celo da. Ford Laser oz 323C z motorjem BPT

:vesel:

Fak ej, to je hudi?, ?e je ?lovk la?en konjev. :rolleyes: >>> gremo: :mi pijemoo:

Napisano
  je Symon napisal:

Pa daj nehi me z tem rajcat ker me je ravno minilo pa spet omenja?! tale BPT. :rispekt: Pa lih dons sem dobil email od enga Japonca, da se to celo da. Ford Laser oz 323C z motorjem BPT

:vesel:

Fak ej, to je hudi?, ?e je ?lovk la?en konjev. :rolleyes: >>> gremo: :mi pijemoo:

 

Ja na BPT motor, ki ima original 4x4 pogon pa pa?e menjalnik od B6T motorja!

 

Tak menjalnik z obemi polosmi ma brat ?e vedno na zalogi :D je ostal od swapa

Napisano
  je STAJERC napisal:

Ja na BPT motor, ki ima original 4x4 pogon pa pa?e menjalnik od B6T motorja!

 

Tak menjalnik z obemi polosmi ma brat ?e vedno na zalogi :D je ostal od swapa

 

Hja oglasi se, ko bo imel BPT na zalogi in bo pripraljen mi menjat motor. :bravo::vesel:

?mrc...

Napisano

Ja Zemir, to je tle problem ko srce ho?e, glava pa ve, da ni glih najpametnej varianta! :P

Dobrodo?li na forumu!

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

mene pa zanima katera ma?ina je bol?a za staro F-ko

1.8 FI (z 130-imi konji) al pa 1.8i 16V (z 110-imi konji)

 

Pa kaj sploh pomeni FI :ne vem:

VOZIM MAZDO NE MOTI!!!

Napisano

sicer se ne spoznam na to sam verjetno je to vbrizg goriva (fuel injection)

33112_1.png

Napisano
  je Marko_mx-3 napisal:

A ni EFI electronic fuel injection. Bolj?a je pa verjetno ta z 130 konji.

 

A ni samo 1.8 z 130 konji v temu avtomobilu?

 

to pa ne bi vedu. uglavem na avtonetu se

ena prodaja pa mi ni blo glih jasn.

sm mislu mal mo?nej?o ma?ino noter dat

kr zdej mam 1.6 16V pa neki je bla navita

ko sm jo ?e kupu tk da je zdej 110KM

pa ?e navadn fergazer

tk da mi pije kr dost

VOZIM MAZDO NE MOTI!!!

Napisano
  je Marko_mx-3 napisal:

Navita, v kak?nem smislu ker ni tolk lahko kar 20 konjev dobit

 

to pa ne vem kr sem ?e tako kupu

pa mi tut on ni znal razlo?it kak

u prometni mi pa pi?e 77 kilovatov

pa tut pozna se, kr ma kolega enako mazdo

sam da je 1.6i pa bi to mogl mal bol vle?it ko moja

VOZIM MAZDO NE MOTI!!!

Napisano

pol je edina mo?na razlaga, da je motor 1.6 DOHC, z dvojno odmi?no gredjo v glavi...ker 20KM je res te?ko dobit ven iz takega motorja...

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

sam to te?k verjetn, kr nikjer ne pi?e

prej?ni lastnik je reku da so ble sam neke predelave delane

pa ?e sam ni vedu ka to?n so delal.

pa zdle neki cajta opa?am da mi nikamor ne gre, pa cukat

mi je za?el nenormalno, pa sm ?e bil na testiranju mi je reku da se ne spla?a :(

sploh ne verjamem. zdej pa ?e bi kir vedu ka bi lahk blo to narobe. :ne vem:

VOZIM MAZDO NE MOTI!!!

Napisano
  je Ciko boy napisal:

sam to te?k verjetn, kr nikjer ne pi?e

prej?ni lastnik je reku da so ble sam neke predelave delane

pa ?e sam ni vedu ka to?n so delal.

pa zdle neki cajta opa?am da mi nikamor ne gre, pa cukat

mi je za?el nenormalno, pa sm ?e bil na testiranju mi je reku da se ne spla?a :(

sploh ne verjamem. zdej pa ?e bi kir vedu ka bi lahk blo to narobe. :ne vem:

 

lej...DOHC so meli cca 107 al 109KM ze serijsko...

Ma kaksen lastnik je bil to, da ne ve kaj so mu sarili po avtu???? Se je malo za zamislit....

 

Ce ti cuka je lahko filter zraka, filter ali crpalka bencina, kaj pa vem...svecke...

 

glede cesa so ti rekli, da se ti ne splaca???

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

on je reku da je ?e kupu tak?nega(predelanga) tk da jst ne vem to je zaenkrat ?e neznanka.

na motorju sm pa ?e menju (kable, sve?ke, v?igalno kapo, vse filtre, olje sm zamenju...)

pa ?e kr n? bol?. un mi je pa reku da se ne spla?a devat na tester kr je avto star in ne bo n? pokazal

eee... luzer jst temu re?em

VOZIM MAZDO NE MOTI!!!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • ne rabiš veliko, da se zgodi... navadno celo tam, kjer najmanj misliš, da je sploh nevarno. Bicikli, motorji, skiroji ipd imajo samo dvoje koles in vse kupaj deluje le na ravnotežju. Torej je dovolj zgolj malo zadet ob nekaj centimetrski robnik, da ti zagrabi prednje kolo in ne zaviješ več. Če veš, da ti to ne rata z biciklom, ti s skirojem še toliko manj.   1. primer mojega padca še s klasičnim treking biciklom. Zdaj imajo narisano smer v levo, ko pa sem pred leti tu se razsul pa je šlo okoli po robu krožnega v desno. Poglej si tisti nizek robniček med pločnikom in kolesarsko, pa potem se potopi in na samem ovinku v desno pa spet dvigne. Z malo sonca od zadaj se iz bicikla sploh ne vidi, da je dvignjen in ravno tam mi je pri 15km/h vzel prvo kolo, ki je trčilo v ta 2cm velik robniček, ki s kolesa sploh ni zgledal da je robnik ampak neka delilna črta, ker je bil kot nov še zelo svetel.. Dovolj, da sem bil podrgnjen naslednjih 14 dni. Čelada je pa zaščitila glavo, ker sem ravno na ta robniček udrail še z glavo. @Alex to pozna verjetno, ker je krožišče v Izoli.   2. primer padca, tokrat z e-bajkom v Brezovci pri Lj. To je bil še bolj bizaren padec. Levo sem se na križišču s stranske (nasprotna stran od te stranske ceste na desni strani slike) vključil na tole glavno cesto na levi strani slike. Nasprotni cesti sta malo zamaknjeni zato zgleda bela črta bolj kot ločnica med cesto in kolesarsko. V času padca prehoda za pešce na stranski cesti ni bilo zarisanega je bila pa delilna črta sveže pobarvana in zelo vidna. Tu je tudi znak, ki razlaga, da se pločnik delijo klesarji in pešci. To sem videl in bil prepričan, da sem na kolesarski. Pol pa poglej tale robnik in celo odvodni jašek v njem. Visok je neverjetnih 15 cm in v ovinku celo višji od vseh ostalih robnikov okoli. Ko sem zagledal ta robnik zelo pozno, saj sem se še ukvarjal z zaključkom zavijanja, enostavno nisem bil pripravljen ne zaviti levo in ne desno, ampak sem poskusil dvigniti kolo. Robnik je bil pa že toliko blizu, da mi je zagrabilo prednje kolo in sem padel na obe roki direktno na asfalt. Vse skupaj pri hitrosti manj kot 20km/h. Zapestji, komolca so me boleli skoraj mesec dni, da ne rečem, da sem bil čisto brez moči, ker karkoli sem hotel dvignit je bila bolečina precej neprijetna.     Kakor koli pogledaš sta bila oba primera dokaj smešna, precej krivde tudi pri načrtovalcih takih "pasti", ampak pri obeh primerih bo vsak rekel, pa sej to ni nevarno, oboje na asfaltu sredi naselja itd itd. No to hočem razložiti, kako hitro se nekaj zgodi pa sploh ne rabiš pretiravat.  
    • Evo, vračam temo na neužitne ljubljenčke. Vsaj na tem kontinentu...
    • Današnji Giro na, dveh MTB progah.  Vreme odlično, ne prevroče, proga tudi v super stanju. 😊
    • Ma sej veš, slovenceljski šport je bolj pritoževanje, kot, da kej dejansko spremeniš
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.