Skoči na vsebino

Ve? mo?i

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

jaz sem imel podobne tezave, mi je avto cukal...al pa je bil len in pol je kr naenkrat povlekel ko zmesan...

pri meni je bil problem v pocenem avspuhu in fu? tesnilih izpu?nega sistema...predvsem slaba so bila tesnila na kolektorju...posledicno sonda ni dobivala pravih podatkov...

 

mogoce pa je sonda lambda na koncu ali pa je merilec pretoka zraka zapacan...ne vem kaj bi se lahko bilo povezano...

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

s kolegom sva tak rekla da bova spucala fergazer

pa kanale spolirala pa edn mi je reku nej pogledam vse cevi ?e kira ne pu??a

pol bomo pa vidl ka bo.

pucanje in poliranje bom objavil v DIY(do it your self)

tk da ?e se bo ?e kir spravlu to delat bo lahk vidu kaj ga ?aka :vesel:

VOZIM MAZDO NE MOTI!!!

Napisano

s kolegom sva tak rekla da bova spucala fergazer

pa kanale spolirala pa edn mi je reku nej pogledam vse cevi ?e kira ne pu??a

pol bomo pa vidl ka bo.

pucanje in poliranje bom objavil v DIY(do it your self)

tk da ?e se bo ?e kir spravlu to delat bo lahk vidu kaj ga ?aka :vesel:

 

 

?e bo? mel ?e iste probleme ma pa brat doma komplet motor 1.6i B6 90KM z 120 kkm prevo?eni!

 

Ga sigurno proda za male pare!

Napisano

Ja mare-MX3 drga? pa je mela res Beograd generacija 1.8 16v, motor 79 KW oz. 106 KM, pa gledu sm mal za njega pospe?ke v katalog, 8.9 do 100, pa kon?na 196, kar pomen glede na 131 KM skori isti jajc, 8.2, 201!

 

Bi pa prov rad vidu kako so Cikoboju zrihtal dodatnih 20 lipicancev, da ni to spet kak?en nateeeg?! :P

Dobrodo?li na forumu!

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Mene zanima ?e se da Mazdi 323f 2.0 V6 letnik 98,Kakor koli zvi?at konjske mo?i.?ip tuning,turbina in koliko bi to pri?lo $$$.?e gdo slu?ajno ve,je tudi to naredil ali pa se pozanimal

 

Hvala za odg.

 

 

 

 

ma? na firmi v lj CAR INVENT ?ip tuninge pa so pocen in dobri.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

S temi Cari inventi sm biv v stiku, pa tut biv sm dovzeten za kako sodelovanje, pa mi je celo njihov ?efe sam odsvetoval, da bi pridobu vsega par konjev, ki se nebi niti ?utli kej bistveno, stvar bi bla vsaj 100 tiso? SIT! <_<

 

Na kratko, spla?a se ?ipat turbinske motorje, predvsem dizl?ki imajo ?e ful rezerve, pokazal mi je primer za Ksaro 90 KM DCi, ki jo s ?ipom spravjo na 135 KM (kar pomen celih plus 50 %) in v tem primeru se ?e spla?a, da ne re?em kako navor naraste! :danzoman:

Dobrodo?li na forumu!

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

ni to nateg z 77 kilowati za 1.6 , to ni natunana ma?ina to so delali take ?e za ameri?ki trg v mx-3.Na japonskem ma tudi 323C 1.5 110HP .Pa motor zgleda isto.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

ni to nateg z 77 kilowati za 1.6 , to ni natunana ma?ina to so delali take ?e za ameri?ki trg v mx-3.Na japonskem ma tudi 323C 1.5 110HP .Pa motor zgleda isto.

 

:) ja.. hehe

 

 

btw.. ka ti si vstal od mrtvih ? :P:D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

ni to nateg z 77 kilowati za 1.6 , to ni natunana ma?ina to so delali take ?e za ameri?ki trg v mx-3.Na japonskem ma tudi 323C 1.5 110HP .Pa motor zgleda isto.

 

A si 100%? Da ni 1.8? ;)

Druga?e pa v ?em je potem razlika? Vem, da imajo tam malo druga?en v?ig (bolj?i bencin) in do 10 konjev ve? ampak ne pa ?ez 20. :whatever:

Najbolje, da unega na 323C strani vpra?amo. :D

Napisano

ni to od bencina, to je v motorju kaj druga?e ali pa v vbrizgu ,najverjetneje tu pa v sesalnem delu.

 

 

Kalmaan ,mel sem gu?vo povsod pa nisem folgal pisati na forum, .... :) :) :)

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Dajmo spet starega znanca,ker ljudje smo pozabljivi,in hitro padamo na lopovske fore. Mislim,da komentar ni potreben.    
    • Pri meni je plan 15 let. 5 let je bil star, ko sem ga kupil in 10 let ga planiram imeti. Tudi Megana sem vozil 13 let, bil je pa 3 leta star, ko sem ga začel. Prodal starega 16 let. Nekako se držim tega, da ko avto kupiš, ga zvoziš dokler skoraj vse ne ne pade od njega. Nisem mahnjen na menjavanje avtov in tudi škoda mi je kakršnihkoli kreditov v smer plehovja. Pa tudi kot strojni inženir imam malo deformacije, ko pride do vzdrževanja, kot je treba.
    • Podrli dve malo manjši smreki in jih odpeljali na žago         
    • A misliš da je potem bolje vzeti začetne ID avte?
    • Danes sem bil na pijači z dolgoletnim prijateljem. Tudi on ima mazdo 6 karavan ,150, ročni menjalnik, bele barve- letnik 2020. Rekel mi je, da namerava kupit mazdo cx5. Vprašal sem ga, da zakaj bi kupil tako neposrečeno obliko. Potem je povedal,da ga hebe hrbet in  da je gledal tudi cx30. Ne rabi velikega avta, križ pa dela svoje. Bil je na avto plus v Kopru, kjer pa, gleh ga zlomka, nimajo niti enega baby dinota za poskusno vožnjo. Hvala bogu. Prijateljsko sem mu svetoval, da naj se izogiba baby dinotu.  Sicer je pa tudi on zaprisežen ljubitelj ročnih menjalnikov, tako da dino taki ali onaki ne pride v poštev.  Predlagal sem mu, da gre en giro z mojo  lepotico, rdečo cx30. 😊 Bil je zelo navdušen in bomo dobili v kratkem novega lastnika cx30. Kupil jo bo namreč  z X motorjem . Ročni menjalnik obvezno. 😊 Se ve, mi, ki vozimo 40 + let vemo, kaj je pravi menjalnik. 👍  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.