Skoči na vsebino

Ve? mo?i


zemir

Priporočeno sporočilo

jaz sem imel podobne tezave, mi je avto cukal...al pa je bil len in pol je kr naenkrat povlekel ko zmesan...

pri meni je bil problem v pocenem avspuhu in fu? tesnilih izpu?nega sistema...predvsem slaba so bila tesnila na kolektorju...posledicno sonda ni dobivala pravih podatkov...

 

mogoce pa je sonda lambda na koncu ali pa je merilec pretoka zraka zapacan...ne vem kaj bi se lahko bilo povezano...

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

s kolegom sva tak rekla da bova spucala fergazer

pa kanale spolirala pa edn mi je reku nej pogledam vse cevi ?e kira ne pu??a

pol bomo pa vidl ka bo.

pucanje in poliranje bom objavil v DIY(do it your self)

tk da ?e se bo ?e kir spravlu to delat bo lahk vidu kaj ga ?aka :vesel:

VOZIM MAZDO NE MOTI!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

s kolegom sva tak rekla da bova spucala fergazer

pa kanale spolirala pa edn mi je reku nej pogledam vse cevi ?e kira ne pu??a

pol bomo pa vidl ka bo.

pucanje in poliranje bom objavil v DIY(do it your self)

tk da ?e se bo ?e kir spravlu to delat bo lahk vidu kaj ga ?aka :vesel:

 

 

?e bo? mel ?e iste probleme ma pa brat doma komplet motor 1.6i B6 90KM z 120 kkm prevo?eni!

 

Ga sigurno proda za male pare!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja mare-MX3 drga? pa je mela res Beograd generacija 1.8 16v, motor 79 KW oz. 106 KM, pa gledu sm mal za njega pospe?ke v katalog, 8.9 do 100, pa kon?na 196, kar pomen glede na 131 KM skori isti jajc, 8.2, 201!

 

Bi pa prov rad vidu kako so Cikoboju zrihtal dodatnih 20 lipicancev, da ni to spet kak?en nateeeg?! :P

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Mene zanima ?e se da Mazdi 323f 2.0 V6 letnik 98,Kakor koli zvi?at konjske mo?i.?ip tuning,turbina in koliko bi to pri?lo $$$.?e gdo slu?ajno ve,je tudi to naredil ali pa se pozanimal

 

Hvala za odg.

 

 

 

 

ma? na firmi v lj CAR INVENT ?ip tuninge pa so pocen in dobri.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

S temi Cari inventi sm biv v stiku, pa tut biv sm dovzeten za kako sodelovanje, pa mi je celo njihov ?efe sam odsvetoval, da bi pridobu vsega par konjev, ki se nebi niti ?utli kej bistveno, stvar bi bla vsaj 100 tiso? SIT! <_<

 

Na kratko, spla?a se ?ipat turbinske motorje, predvsem dizl?ki imajo ?e ful rezerve, pokazal mi je primer za Ksaro 90 KM DCi, ki jo s ?ipom spravjo na 135 KM (kar pomen celih plus 50 %) in v tem primeru se ?e spla?a, da ne re?em kako navor naraste! :danzoman:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

ni to nateg z 77 kilowati za 1.6 , to ni natunana ma?ina to so delali take ?e za ameri?ki trg v mx-3.Na japonskem ma tudi 323C 1.5 110HP .Pa motor zgleda isto.

 

:) ja.. hehe

 

 

btw.. ka ti si vstal od mrtvih ? :P:D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ni to nateg z 77 kilowati za 1.6 , to ni natunana ma?ina to so delali take ?e za ameri?ki trg v mx-3.Na japonskem ma tudi 323C 1.5 110HP .Pa motor zgleda isto.

 

A si 100%? Da ni 1.8? ;)

Druga?e pa v ?em je potem razlika? Vem, da imajo tam malo druga?en v?ig (bolj?i bencin) in do 10 konjev ve? ampak ne pa ?ez 20. :whatever:

Najbolje, da unega na 323C strani vpra?amo. :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.