Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Na avto.net sem na?el eno lepo (rde?o!) mazdo6, dizel, 136km

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=10074035&show=1&avto=Mazda%20Mazda6%20CD136%20GT

Ima odtrgan zobati jermen. Ampak glede na to da je cena kar ugodna bi se popravilo spla?alo?

Kaj pravite, bi jurja bilo dovolj za jo porihtat?

 

Glede na to da je blizu bi jo ?el kar pogledat

BRUUM-BRUUM

Napisano

ma ni nujno da je ?e je odtrgan jermen da je veliko stro?kov, lahko da ventili sploh niso po?kovani..to pomeni velik servis, in nove dele, kateri so se odlomili ob dotiku bata ob ventil. Od jur?ka  gor so pa vsekakor stro?ki ..:S

Popravite ?e se motim..

Napisano

Nisem expert za dizleke, ampak 1000 dvomim, da bi zadoscalo! ;)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ne bi ti radi kvarili veselja, samo jermen se pri Mazdah ne utr?e kar tako. Torej bodisi avto ni redno servisiran bodisi je gonjen na visoke obrate dalj?e ?asovno obdobje...

 

Skratka, ni? dobrega.

 

Avto ni konj. Pri konju vidi?, da je sklonil glavo, pa ve?, da je nekaj bolan. Avto pa se lahko sveti kot nov, tehnika je pa uni?ena do konca. Torej, sam motor oziroma tisti zobati jermen zamenja? za 1000? in motor se bo zavrtel. Vendar je ponavadi tako, da ko se tak motor odpre, se kar za?ne odpirati dodatno delo. Pa tesnila, pa vodna ?rpalka, pa le?aji, pa injektorji (vsaj za o?istit in poservisirat), pa sito in oljna ?rpalka, pa lamela sklopke, mogo?e tudi vztrajnik, pa... ... ...In vse letanje naokoli, preden zbere? vse skupaj. Pa na koncu ugotovi?, da je bolje, ?e kupi? ?e en rabljen motor zraven, da iz dveh zani? sestavi? enega. In na koncu koncev ima? ?e vedno star avto, sestavljen iz kosov... 

Napisano

Ne bi ti radi kvarili veselja, samo jermen se pri Mazdah ne utr?e kar tako. Torej bodisi avto ni redno servisiran bodisi je gonjen na visoke obrate dalj?e ?asovno obdobje...

 

Skratka, ni? dobrega.

 

Avto ni konj. Pri konju vidi?, da je sklonil glavo, pa ve?, da je nekaj bolan. Avto pa se lahko sveti kot nov, tehnika je pa uni?ena do konca. Torej, sam motor oziroma tisti zobati jermen zamenja? za 1000? in motor se bo zavrtel. Vendar je ponavadi tako, da ko se tak motor odpre, se kar za?ne odpirati dodatno delo. Pa tesnila, pa vodna ?rpalka, pa le?aji, pa injektorji (vsaj za o?istit in poservisirat), pa sito in oljna ?rpalka, pa lamela sklopke, mogo?e tudi vztrajnik, pa... ... ...In vse letanje naokoli, preden zbere? vse skupaj. Pa na koncu ugotovi?, da je bolje, ?e kupi? ?e en rabljen motor zraven, da iz dveh zani? sestavi? enega. In na koncu koncev ima? ?e vedno star avto, sestavljen iz kosov... 

:notworth:

Napisano

Ne bi ti radi kvarili veselja, samo jermen se pri Mazdah ne utr?e kar tako. Torej bodisi avto ni redno servisiran bodisi je gonjen na visoke obrate dalj?e ?asovno obdobje...

 

Skratka, ni? dobrega.

 

Avto ni konj. Pri konju vidi?, da je sklonil glavo, pa ve?, da je nekaj bolan. Avto pa se lahko sveti kot nov, tehnika je pa uni?ena do konca. Torej, sam motor oziroma tisti zobati jermen zamenja? za 1000? in motor se bo zavrtel. Vendar je ponavadi tako, da ko se tak motor odpre, se kar za?ne odpirati dodatno delo. Pa tesnila, pa vodna ?rpalka, pa le?aji, pa injektorji (vsaj za o?istit in poservisirat), pa sito in oljna ?rpalka, pa lamela sklopke, mogo?e tudi vztrajnik, pa... ... ...In vse letanje naokoli, preden zbere? vse skupaj. Pa na koncu ugotovi?, da je bolje, ?e kupi? ?e en rabljen motor zraven, da iz dveh zani? sestavi? enega. In na koncu koncev ima? ?e vedno star avto, sestavljen iz kosov... 

Pri tvoji ga strgam v 1 tednu pa NIKOLI je ne bom zavrtel nad 3k rpm.

Stari mazdini motorji imajo VELIKO hibo kar se zobatega jemena ti?e in ni jih malo ki so to izkusili.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pri tvoji ga strgam v 1 tednu pa NIKOLI je ne bom zavrtel nad 3k rpm.

Stari mazdini motorji imajo VELIKO hibo kar se zobatega jemena ti?e in ni jih malo ki so to izkusili.

 

?e ni to strogo varovana voja?ka skrivnost, lahko napi?e?, kako? Ne drugo, ne bi ga rad strgal, pa bi rad vedel, ?esa ne smem delat...

Napisano

?e ni to strogo varovana voja?ka skrivnost, lahko napi?e?, kako? Ne drugo, ne bi ga rad strgal, pa bi rad vedel, ?esa ne smem delat...

Se sli?iva, bo hitreje, samo dokler ti ro?na dobro dr?i si lahko brezskrbi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Se sli?iva, bo hitreje, samo dokler ti ro?na dobro dr?i si lahko brezskrbi.

v prvo pa v klanc parkirat

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

v prvo pa v klanc parkirat

 

To po?nem ?e ?est let. ?ivim v hribih in pri nas je ravnina, ?e je samo kak?nih 5% naklona. Predvsem pozimi (pa iz navade tudi poleti) pa ro?no skoraj nikoli ne potegnem. Na nobenem avtu. Kar z leti postane problem, ko peljem na tehni?ni, ker ro?na ne prime...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.