Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?e misli? it na poobla??enega....pol definitivno Gama!!! :bravo:

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

No to sem ti govoril.-...v primeru da gre? h poobla??enemu si zberi tega...ker so zelo profesionalni....

 

 

Privat mehankarjev pa ne poznam ni? tam gor.....

 

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

Gama... in ta odgovor bos verjetno najveckrat dobil :jupiii::)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

strokovno, dobro, poceni ->gama center, BTC :bravo:

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Napisano

kaj to pomeni poceni? Samo verjetno vgrajujejo samo originalne dele a ne?

Razmi?ljam da bi mojo kar tja pelu ker mam servis ?ez cesto. Koliko pa je delovna ura?

Napisano

Ok, ?e se odlo?i? (tako kot jaz) da bi zni?al stro?ke servisov, potem ga ne bo? vozil na poobla??eni servis, temve? kakemu privatniku. Meni je YavarYe priporo?il ?loveka, ki ima veliko znanja o xedosu in ga dobro pozna. Kasneje sem se spomnil da je ta mehanik delal na Mazda - Gruda poobla??enem servisu za mazde, dokler se niso preusmerili na drugo znamko).

 

Delal sem ve?ji servis na 200 KKm, in mi je za delo vzel 35.000 (16 ur, izra?unaj koliko to pride na na poobla??enemu... Nekaj delov sem prinesel sam nekaj neoriginalnih vendar kvalitetnih je kupil on, nekaj je pa bilo treba kupiti originalnega (on je kupil). ?lovek je bil zelo korekten, dr?al se je vseh dogovorov in rokov. Delo je opravil natan?no. Ponudil mi je nadomestno vozilo v tistem ?asu ko avta nisem imel. Pozna vse te?ave za xedosa, in sem opazil da jih je preverjal tudi na mojem V6 modelu... Osnovne rezervne dele (olje, filtri) je imel kar poceni. Tisti servis me je pri?el cca.100 Ksit (seznam rezervnih delov je bil kar obse?en, po moji ?elji: preventiva in ne kurativa), in sva se dogovorila na pla?ilo v dveh obrokih. Sprejme le gotovino.

 

<<Umaknil sem naslov in GSM. Za info mi po?lji sporo?ilo>>

 

PRIPORO?AM ga.

 

L.p. ?eljko

Napisano

Ok, ?e se odlo?i? (tako kot jaz) da bi zni?al stro?ke servisov, potem ga ne bo? vozil na poobla??eni servis, temve? kakemu privatniku. Meni je YavarYe priporo?il ?loveka, ki ima veliko znanja o xedosu in ga dobro pozna. Kasneje sem se spomnil da je ta mehanik delal na Mazda - Gruda poobla??enem servisu za mazde, dokler se niso preusmerili na drugo znamko).

 

Delal sem ve?ji servis na 200 KKm, in mi je za delo vzel 35.000 (16 ur, izra?unaj koliko to pride na na poobla??enemu... Nekaj delov sem prinesel sam nekaj neoriginalnih vendar kvalitetnih je kupil on, nekaj je pa bilo treba kupiti originalnega (on je kupil). ?lovek je bil zelo korekten, dr?al se je vseh dogovorov in rokov. Delo je opravil natan?no. Ponudil mi je nadomestno vozilo v tistem ?asu ko avta nisem imel. Pozna vse te?ave za xedosa, in sem opazil da jih je preverjal tudi na mojem V6 modelu... Osnovne rezervne dele (olje, filtri) je imel kar poceni. Tisti servis me je pri?el cca.100 Ksit (seznam rezervnih delov je bil kar obse?en, po moji ?elji: preventiva in ne kurativa), in sva se dogovorila na pla?ilo v dveh obrokih. Sprejme le gotovino.

 

Simon, Spodnja Senica, 041667335.

 

PRIPORO?AM ga.

 

L.p. ?eljko

 

To sem iskal. Hvala.

Napisano

pa ?e eno vpra?anje, ?e ima mogo?e kdo kak?no idejo, kaj je tukaj narobe. Xedosa sem kupil pred kratkim od 1. lastnika s potrjeno servisno knji?ico. Motor je 1.6, avto je letnik 98, prevo?enih ima realnih 98000 in ima pred kratkim zamenjan jermen. Problem je, da mi pri pospe?evanju v ni?jih prestavah (1,2), pri pribli?no 2500 obratih, cuka, v vi?jih obratih dela normalno. Ima mogo?e kdo podobne izku?nje? Kaj bi lahko bilo tukaj narobe?

Napisano

kabli prebijajo ?

sve?ke imajo premajhen luft al pa prevelik na anodi ?

v?igalni tuljavi ?

preluknjane/po?ene cevke

 

OK to so moje izku?nje iz preteklosti pri istih simptomih, ki si jih navedel

33112_1.png

Napisano

suuupperrr, zdej bomo pa servisiral pri njemu ?e je tako pohvaljen...je bila pa moja Mazda kupljena in servisirana dokler je bil servis pri Grudi.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ok ampak te obtožbe @Alex in @Bini so pa malo brezpredmetne.
    • In potem imaš na drugi strani Fiat, pa dobiš rezervne dele za 30 let stare avte - ki so še v redni uporabi...
    • Iskreno: Kar se dela na kitajskem, mi je vseeno kdo je zadaj (kitajc al evropejc).   Je kolega povedal, je prodal top centrirko, se vulkanizerju ni prižgala. So jo na garancijo menjali, lučke prižgala, dela ne.   Kitajci, ki jih proda, delajo.   Trdi, da kitajci svoje izdelke dobro zaščitijo za prevoz, evropske firme pa vozijo v najbolj zjahanih kontejnerih in potem lahko pride piš soli noter. Je pa tako transport cenejši.
    • Ma ne verjamem več, da je kvaliteta iz Kitajske na minimumu. Bodo evropski (japonski) proizvajalci morali igrati na drugo karto.
    • ne razmišljaj o Kitajcu iz evropskega načina razmišljanja. Kitajci so med azijci največji prevaranti in verjetno največji kapitalisti, ki samo razmišljajo kaj se splača. Kvaliteta je le na takem nivoju kot je minimalno finančno še sprejemljivo. Presežkov ni nobenih in naj kupce ne zavede blinkblink efekt, ker ta služi le temu, da prevara kupca, da gre za izdelek višje kvalitete.   Kitajska družbe ne skrbi ekologija niti trajnostni razvoj. Zato dolgoživost izdelkov sploh ni na njihovi listi nujnih stvari, ki jih mora imeti vsak izdelek. Kitajc v EU prpelje izdelek in ga boli ku***c a se ga bo dalo poservisirat. To mu je nujno zlo in vse bo počel v tej smeri, da več kot 10 let ne bo zagotavljal servisa.    Kdor bo kupil kitajca, ga bo vozil do konca, dokler bo šel al ga bo pa praktično šenkal, ko se ga bo naveličal. Ja tega v Evropi ne poznamo, deluje pa tako celoten avtomobilski trg na Kitajskem. Praktično se tam rabljene stvari sploh ne prodajajo. Avto enostavno ratuje bela tehnika... ko se dokončno pokvar al pa je popravilo predlago greš pač v štacuno po novega, tega pa v graben oziroma k dobavitelju na dvorišče.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.