Skoči na vsebino

Nakup Mazda 6 2011


mika

Priporočeno sporočilo

?ivjo,

razmi?ljam o nakupu tele mazde:

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=10121536&show=1&avto=Mazda%20Mazda6%20Sport%20Combi%20CD163%20Luxury%20-X...

 

 

Ve mogo?e kdo kaj ve? o tem vozilu?

 

Zanima me glede motorja, kdaj ima glavni servis, so kake posebnosti na katere bi moral biti pazljiv?

?e sem pravilno zasledil ima avto verigo?

So te modeli tudi glasni v notranjosti? Kolega ima nov model, oz. l2014 pa pravi da je avto kar glasen nad 120 km/h v primerjavi s passatom (sicer stari) model, ki ga je imel prej.

Hvala

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Novi model je baje znotraj tih. Ravno zadnji? je nekdo pisal, da je pri 180kmh na AC notri bolj kot ne ti?ina. Je pa to FL model, se pravi mislim da 2015.

 

Letnik 2011 je pa tako tako. Motor je v redu zadu?en (ni? bolj ni? manj kot kak traktor  tdi), pri du?enju okoljskih hrupov pa malce zaostaja. Ampak spet  ni neke hude sile. Malce pazi? pri izbiri gum, da vzame? take ki niso preve? hrupne. Sicer se ti pa avto oddol?i z drugimi lasnostmi ,ki jih pri holzwagnu ni :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

JA 2015 je ?e facelift novega modela ?e prav vem?... 180 itak nikoli ne vozim :D

Motor pa nima drugih posebnosti?

lp

 

 

Novi model je baje znotraj tih. Ravno zadnji? je nekdo pisal, da je pri 180kmh na AC notri bolj kot ne ti?ina. Je pa to FL model, se pravi mislim da 2015.

 

Letnik 2011 je pa tako tako. Motor je v redu zadu?en (ni? bolj ni? manj kot kak traktor  tdi), pri du?enju okoljskih hrupov pa malce zaostaja. Ampak spet  ni neke hude sile. Malce pazi? pri izbiri gum, da vzame? take ki niso preve? hrupne. Sicer se ti pa avto oddol?i z drugimi lasnostmi ,ki jih pri holzwagnu ni :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma jaz imam 129 konjsko verzijo, in je mo?i ?ez glavo. res da imam ?e en dodatek :) Motor je precej robusten, precej bolj kot 2.0 pred njim, tako da kakih ve?jih te?av ne pri?akujem. Ima verigo ja, to preveri koliko je raztegnjena, da ne bo? takoj menjal. Pa preveri na testerju ?e stanje injektorjev.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ivjo,

razmi?ljam o nakupu tele mazde:

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=10121536&show=1&avto=Mazda%20Mazda6%20Sport%20Combi%20CD163%20Luxury%20-X...

 

 

Ve mogo?e kdo kaj ve? o tem vozilu?

 

Zanima me glede motorja, kdaj ima glavni servis, so kake posebnosti na katere bi moral biti pazljiv?

?e sem pravilno zasledil ima avto verigo?

So te modeli tudi glasni v notranjosti? Kolega ima nov model, oz. l2014 pa pravi da je avto kar glasen nad 120 km/h v primerjavi s passatom (sicer stari) model, ki ga je imel prej.

Hvala

 

lp

 

Prav si zasledil, avto ima verigo, ki pa jo je pri nekaterih vseeno potrebno menjati, saj se s?asoma raztegne. Naj me kdo popravi, ?e se motim, ampak nekje sem zasledil, da FL MkII ?estice  (kar ta je) naj ne bi imele ve? toliko te?av s tem.

 

Glede glasnosti...ja, v primerjavi s Passatom prej?nje generacije je nekoliko glasnej?a in manj udobna na AC, ampak je pa tudi dinami?nej?a. 120kW motor pa je po mojem mnenju tudi optimalna izbira. Sam sicer vozim 136kW verzijo, ampak bi tudi s ?vohnej?o lepo zdr?al.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala za podrobne info... Zvok motorja me ne moti, gre bolj za glasnost vetra itd.. na AC.. motor pa? te?e kot te?e. Tudi motorje ?e primejram se mi zdi da so od mazd veliko ti?je kot od VW...

120KW je za mene ?ez glavo.. druga?e pa kak?en chip :)

 

 

 

 

Prav si zasledil, avto ima verigo, ki pa jo je pri nekaterih vseeno potrebno menjati, saj se s?asoma raztegne. Naj me kdo popravi, ?e se motim, ampak nekje sem zasledil, da FL MkII ?estice  (kar ta je) naj ne bi imele ve? toliko te?av s tem.

 

Glede glasnosti...ja, v primerjavi s Passatom prej?nje generacije je nekoliko glasnej?a in manj udobna na AC, ampak je pa tudi dinami?nej?a. 120kW motor pa je po mojem mnenju tudi optimalna izbira. Sam sicer vozim 136kW verzijo, ampak bi tudi s ?vohnej?o lepo zdr?al.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.