Skoči na vsebino

mazda 323f GTR

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

no ja imam mo?nost kupit ta avto pa me zanima kak?na je cena da ga ne bom preve? prepla?al, ?e bi ga premal me ne skrbi je 93 letnik za km ne vem naj bi bil dobro ohranjen

Napisano

bdw - tak?na mazda ne obstaja :huh: verjetno misli? 323 F GT model BA? 2.0 V6 motor?

 

EDIT

Eh ?ele sedaj opazil letnik 93, pol pa BG 323F GT z 1,8 16V motorjem sramezljiv

IPB Image
Napisano

z 1,9 Turbo motorjem 323 BG

 

Je pa GT-R 136 KW 4x4 Stalni pogon ho?e imet 750k Sit

Napisano

?e je avto kolkt tolko ohranjen...pol go for it....pa bosta ?e 2 na tem forumu s tem strojem,..... :bravo:

 

 

LP dAvid

Feel free....

Napisano

Hehe, to ti mojo ho?e? kupit :P , me je v?eraj klical biv?i ?ef (pri njemu je avto). Avto se pa na?eloma ne prodaja, edino ?e pride kateri resen z denarjem v ?epu, pol zna bit, da bi se upogno :huh:

 

bdw poglej malo na www.autoscout24.de pa si dobi okvirno ceno ;)

IPB Image
Napisano

Ja loh vam povem da je obstajala taka stvarca v tistih letih! Mela najbi 185 kM in pa tale GT-R (kot raketa)

 

Po mojem da ti bo ?ov ?e zamudi? priliko!

 

Kok pa solate tole ko?ta? :blink:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

jaz ve? zaj itak ne razmim, keri zdaj kateri avto kupuje :P:D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

men je en prjatu (z mb) govoru o mazdi 323 z turbino in da je ?e neki stvari pri njej ?ravfu, nekega dne mi pa omen da se ta avto (v tihem) prodaja in pokli?e lasnika in se pomenta

 

Nakar jst vpra?am na forum o tem avtu... in se izve da je to od din-a avto.

 

Upam da sem ti kej razlo?u

Napisano

Hmm....saj je res malo komplicirano in ?udno :huh::lol: .

 

Avto ?e kar nekaj ?asa stoji pri mojemu biv?emu ?efu, predvsem zaradi pomanjkanja mojega ?asa :( , sedaj sicer ?e samo ?akam na tesnilni rink na turbini, katerega sem zlomil (jaz tele :angry: ) pri ?i??enju turbine. Popravljal se je menjalnik, zaradi neljubega dogodka pri tehni?nem pregledu. Pri popravilu sem gledal na vsako malenkost katera je bila za zamenjat, saj popravljam za sebe. Menjal sem 3 zobnike in glavno os, le?aje, semeringe, zatesnil z pravo tesnilno maso (ne pa z rde?im silikonom, kot je bil do sedaj :angry: ), nalil jeba*ko 75/90 sinteti?no olje (drago ko 100 mater :huh: ), lamelo dal obnovit v SINTER (po mojih izku?njah bolje kot original nova), popravil zra?nost na vzvodovju menjalne ro?ice. Ker sem ?e imel tako dale? narazen, sem pa? ?el ?e pogledat, kako zgleda turbina znotraj ne :D in pri sestavljanju sjebal ta klin?ev obro?ek katerega sedaj ?akam iz USA, da se primaje :whatever: .

 

In kako je po moje pri?lo do tega, da bi naj prodajal avto? Beseda nanese besedo, v sedanji slu?bi ?e vsi vedo o tem avtu, me spra?ujejo kaj je narobe, koliko pije, bo? dal za probat......zakaj to ne prodam :D , pa sem rekel, ?e bo prilo?nost bom prodal ne, in med sodelavci je tudi o?e tega kateri se je pri?el zanimat za avto k biv?emu ?efu, kateri mene pokli?e na levi nogi in mu pa? povem to cifro.

 

No tako na kratko upam, da je kaj bolj jasno ali pa ?e manj :blink:

 

KAALman - mogo?e te moti samo "F" med 323 in GTR :huh:

IPB Image
Napisano

Toma? Ap?ih, sicer pa bi se ti avto vseen spla?al kupit (kot investicija), pa ga pol spomlad prodat Symonu, za znatno ve?je dnarje seveda, ker on pa ho?e neki mo?nej?ega! :P

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Toma? Ap?ih, sicer pa bi se ti avto vseen spla?al kupit (kot investicija), pa ga pol spomlad prodat Symonu, za znatno ve?je dnarje seveda, ker on pa ho?e neki mo?nej?ega! :P

 

:hohoho: Ja vesh de!!! :bravo:
Napisano

NO ?e ne druzga Symon, jo bova ?la vsaj enkat testirat, da vidmo kako to liiiiima! :bravo:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Mah saj nima veze. :P Samo kolikor sem jaz videl na autoscoutu so tile modeli cenej?i... :rolleyes: Sicer je pa o?itno hud avto ampak kaj ko sem ratal scrkljan od udobja tega. Od vse elektronike notr (?eprav ne dela vse. :(

Ampak res bi rad enkrat videl ta avto ker: Ima 4x4, TURBINO pa ?e na drug forum se ni treba preselit. :cheers:

Napisano

sam jih pa za 1000? ?e dobi? lepo ohranjeno pa n? zato ?e ma samo 110KW

Napisano

sam jih pa za 1000? ?e dobi? lepo ohranjeno pa n? zato ?e ma samo 110KW

 

Ampak to ni pol GT-R ;) , pa ta niti turbo ni, brezveze :whatever: , mazda mora pipat :D

IPB Image
Napisano

Ampak to ni pol GT-R ;) , pa ta niti turbo ni, brezveze :whatever: , mazda mora pipat :D

 

To je pa po drugi strani res. Kot sem napisal: Turb0+4x4 Rulz! :bravo:

?e ga resno prodaja? je pomoje bolje, da ga da? kar na autoscout ker v SLO ga bo? te?ko prodal za ta denar. Prej bo pri?el kak?en Nemec z dosti denarja in navdu?enjem nad Mazdami. :bravo::rispekt:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Kot sem že enkrat zapisal, očitno bi moral ostati na Astri... Čudno, da smo ostali večinoma zadovoljni. Ali si res imel tako smolo, pa zakaj že enkrat ne greš na servis (jamranje na forumu ne bo pomagalo), ali mogoče delaš reklamo za Opel 😁 ?
    • Getz 1.6 105KM je pil 7.5l pa je vožen bil mešano. Izredno poskočna žvad.   Renault 4 GTL mi je pil 10l, ko sem ga podedoval. S teranjem in servisi, sem ga spravil na 9l.   Jaz se držim ZKP-ja. Torej večja kot je kobikatura, bolj je poraba enakomerna. Če je pri istih konjih turbah, je pri nežni nogi nižja, pri preganjanju višja. Seveda tudi krepko bolj leti.   Torej, ker ni odgovora, na servisu še nisi bil? Kaj pa z @NevLado si se dobil na kavi in šel na en krog z njim?   Ker je polno nejevolje nad avtom in porabo. Reševat pa še nisi začel. Za to pa normalno, da se uporablja sarkazem. Jaz sem bil na i20n 3x na tedn na telefonu, pa vsaki teden tam, dokler niso garancijsko uredili.
    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.