Skoči na vsebino

Vzdr?ljivost M motorjev?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo

 

Zanima, kako so kaj vzdr?ljivi M motorji. Zelo me zanimajo 2.0 140KM in 2.2 129KM motorji? Ali je kdo lastnik M z veliko kilometrino od letnika 2008 dalje?

Napisano

2.2 cd129 letnik 2011, 160.000km) dvakrat menjal verigo-garancija, drugace pa absolutno brezhiben. Motor je odlicen, malo porabi, dobro vlece, poraba olja 0, na avtocesti miren.

Je pa precej bolj uglajen kot 2.0 cd140

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

2.2 cd129 letnik 2011, 160.000km) dvakrat menjal verigo-garancija, drugace pa absolutno brezhiben. Motor je odlicen, malo porabi, dobro vlece, poraba olja 0, na avtocesti miren.

Je pa precej bolj uglajen kot 2.0 cd140

 

Sli?i se super. Kako je pa s porabo? Kaj je to majhna poraba pri 2.2 129cd motorju? Je mo?nost testne vo?nje?

Napisano

ne merim vec porabe tko natancno, nazadnje sem resetiral kakih 100.000km (se niti ne spomnim vec) in kaze 5.9l/100km

recimo iz ljubljane pridem do pristine (900km) in se rezerva prizge kakih 50km zatem

 

za testno voznjo lahko dobis

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ne merim vec porabe tko natancno, nazadnje sem resetiral kakih 100.000km (se niti ne spomnim vec) in kaze 5.9l/100km

recimo iz ljubljane pridem do pristine (900km) in se rezerva prizge kakih 50km zatem

 

za testno voznjo lahko dobis

 

Kar se ti ?e porabe je zame zelo dober podatek! Mislim, da je to tisti avto ki ga i??em ?e kar lep ?as! Za?uda izpolnjuje vsa moja pri?akovanja.

Napisano

V Mazdi 5 imamo CD143, prevo?enih malo preko 170.000 km, te?ave so bile edino z DPFom in ?arnico v prednjem levem ?arometu.

 

Ima pa malo premajhen hladilnik za motor. Ko smo ?li na po?itnice, pa nas je bilo 6 v avtu (jaz, ?ena in ?tirje otroci), zadaj ?e po?itni?ka prikolica s 1200 kg skupne te?e, pa ?e klima je bila vklopljena ter s tempomatom na 100 km/h in ko smo zarili od Verda proti Logatcu, je pri?el kazalec za temperaturo presneto visoko in je avtomatika ?e ugasnila klimo, da razbremeni motor...

Napisano

V Mazdi 5 imamo CD143, prevo?enih malo preko 170.000 km, te?ave so bile edino z DPFom in ?arnico v prednjem levem ?arometu.

 

Ima pa malo premajhen hladilnik za motor. Ko smo ?li na po?itnice, pa nas je bilo 6 v avtu (jaz, ?ena in ?tirje otroci), zadaj ?e po?itni?ka prikolica s 1200 kg skupne te?e, pa ?e klima je bila vklopljena ter s tempomatom na 100 km/h in ko smo zarili od Verda proti Logatcu, je pri?el kazalec za temperaturo presneto visoko in je avtomatika ?e ugasnila klimo, da razbremeni motor...

Ja to pa mi je nekam znano
Napisano

ce bos vecinoma imel kratke razdalje in malo avtocest, bi ti raje priporocal bencinarja...imam 2.0 letnik 2009 in do vstopa na avtocesto je precej boljsi za vozit kot dizel...sploh tisina in miren tek motorja pri takih voznjah je boljsa za faktor 10

na bencinski 6-ki sem nazadnje resetiral stevc kakih 5000km nazaj in za zdaj kaze 7.9l/100km (se pravi 2 litra vec kot dizel) hitrost je 58km/h, dizel pa 66km/h

so pa voznje drugacne (avtocesta napram mestu)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Vedno imam relacijo! 160 km na dan in ?e vikend privat vsaj 60km. Vedno je avtocesta in vleka prikolic!

 

Poslano z mojega HTC Desire 526G dual sim z uporabo Tapatalk

Napisano

V?asih vle?em z 1.6 dizlom 109 KM 500 kilometrov pribli?no 1300kg prikolico. Klima se takoj odpove! He he

 

Poslano z mojega HTC Desire 526G dual sim z uporabo Tapatalk

Napisano

Ti rabi? navor, zarad vleke.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

2.2 129 je zaenkrat tok tok. Kot je labi povedal, vse dr?i edino za uglajenost nisem prepri?an ?

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Napisano

Sedaj imam 240 Nm navora in enega osla za volanom.

 

Poslano z mojega HTC Desire 526G dual sim z uporabo Tapatalk

Js pa 440 Nm, pa enega osli?ka za volanom pa tud dela BP. :hudicek:  :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Js pa 440 Nm, pa enega osli?ka za volanom pa tud dela BP. :hudicek:  :hudicek:

 

 

Jest pa pojma nimam, kolk mam navora... vem pa, da je oslicek zelo zadovoljen  :rolleyes:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.