Skoči na vsebino

Vzdr?ljivost M motorjev?


Roko460

Priporočeno sporočilo

2.2 cd129 letnik 2011, 160.000km) dvakrat menjal verigo-garancija, drugace pa absolutno brezhiben. Motor je odlicen, malo porabi, dobro vlece, poraba olja 0, na avtocesti miren.

Je pa precej bolj uglajen kot 2.0 cd140

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

2.2 cd129 letnik 2011, 160.000km) dvakrat menjal verigo-garancija, drugace pa absolutno brezhiben. Motor je odlicen, malo porabi, dobro vlece, poraba olja 0, na avtocesti miren.

Je pa precej bolj uglajen kot 2.0 cd140

 

Sli?i se super. Kako je pa s porabo? Kaj je to majhna poraba pri 2.2 129cd motorju? Je mo?nost testne vo?nje?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ne merim vec porabe tko natancno, nazadnje sem resetiral kakih 100.000km (se niti ne spomnim vec) in kaze 5.9l/100km

recimo iz ljubljane pridem do pristine (900km) in se rezerva prizge kakih 50km zatem

 

za testno voznjo lahko dobis

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ne merim vec porabe tko natancno, nazadnje sem resetiral kakih 100.000km (se niti ne spomnim vec) in kaze 5.9l/100km

recimo iz ljubljane pridem do pristine (900km) in se rezerva prizge kakih 50km zatem

 

za testno voznjo lahko dobis

 

Kar se ti ?e porabe je zame zelo dober podatek! Mislim, da je to tisti avto ki ga i??em ?e kar lep ?as! Za?uda izpolnjuje vsa moja pri?akovanja.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V Mazdi 5 imamo CD143, prevo?enih malo preko 170.000 km, te?ave so bile edino z DPFom in ?arnico v prednjem levem ?arometu.

 

Ima pa malo premajhen hladilnik za motor. Ko smo ?li na po?itnice, pa nas je bilo 6 v avtu (jaz, ?ena in ?tirje otroci), zadaj ?e po?itni?ka prikolica s 1200 kg skupne te?e, pa ?e klima je bila vklopljena ter s tempomatom na 100 km/h in ko smo zarili od Verda proti Logatcu, je pri?el kazalec za temperaturo presneto visoko in je avtomatika ?e ugasnila klimo, da razbremeni motor...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V Mazdi 5 imamo CD143, prevo?enih malo preko 170.000 km, te?ave so bile edino z DPFom in ?arnico v prednjem levem ?arometu.

 

Ima pa malo premajhen hladilnik za motor. Ko smo ?li na po?itnice, pa nas je bilo 6 v avtu (jaz, ?ena in ?tirje otroci), zadaj ?e po?itni?ka prikolica s 1200 kg skupne te?e, pa ?e klima je bila vklopljena ter s tempomatom na 100 km/h in ko smo zarili od Verda proti Logatcu, je pri?el kazalec za temperaturo presneto visoko in je avtomatika ?e ugasnila klimo, da razbremeni motor...

Ja to pa mi je nekam znano
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ce bos vecinoma imel kratke razdalje in malo avtocest, bi ti raje priporocal bencinarja...imam 2.0 letnik 2009 in do vstopa na avtocesto je precej boljsi za vozit kot dizel...sploh tisina in miren tek motorja pri takih voznjah je boljsa za faktor 10

na bencinski 6-ki sem nazadnje resetiral stevc kakih 5000km nazaj in za zdaj kaze 7.9l/100km (se pravi 2 litra vec kot dizel) hitrost je 58km/h, dizel pa 66km/h

so pa voznje drugacne (avtocesta napram mestu)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Sedaj imam 240 Nm navora in enega osla za volanom.

 

Poslano z mojega HTC Desire 526G dual sim z uporabo Tapatalk

Js pa 440 Nm, pa enega osli?ka za volanom pa tud dela BP. :hudicek:  :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Js pa 440 Nm, pa enega osli?ka za volanom pa tud dela BP. :hudicek:  :hudicek:

 

 

Jest pa pojma nimam, kolk mam navora... vem pa, da je oslicek zelo zadovoljen  :rolleyes:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mi je dal motor sam od sebe hitro vedeti, da če nima vsaj 4.000 obratov, nimam kaj menjat v višjo, ker se ne bo izšlo... Vseeno se je zelo poznalo, če se je naklon ceste spremenil za procent ali dva...
    • Ne smeš ga voziti kot diesela...šaltanje pri nizkih obratih ni za bencinarja...pri obremenitvi seveda,da ne bo kdo mislil,da moraš skoz pr visokih šaltati. Ne rečem,da ti tako voziš,a je res,da zelo veliko voznikov,ki prešaltajo iz diesela na bencinarja le te vozi "narobe", in se nato seveda pritožujejo nad porabo.
    • Pjongjang nad južno sosedo poslal balone s smetmi | 24ur.com WWW.24UR.COM Iz Severne Koreje je proti njeni južni sosedi poletelo najmanj 150 balonov, ki so nosili plastične vrečke s smetmi. Te so se ob pristanku...  
    • Tisti, ki razume ženske, ja, tisti lahko tudi les švasa...
    • Naš FucksWagen potrebuje tudi nove pnevmatike. Originalne so zdržale okoli 13.000 km. In zdaj iščem zamenjavo v dimenziji 205/60 R16C. Našel sem zgolj in samo eno pnevmatiko: HANKOOK RADIAL RA14 205/60 R16C 100/98T.    A kdo pozna te pnevmatike? Kakšen je Hankook sicer?   Jaz ponavadi jemljem raje Uniroyal, ampak dobim samo UNIROYAL 205/60 R16 96W XL RAINEXPERT 5.   Razlika med njima je predvsem v nosilnosti. A je za tvegat pa vzet Uniroyal ali raje izberem eno in edino, ki ustreza vozilu?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.