Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

so dobil novega, rabljenega, kje in za koliko denarja?? da vemo ?e se ga kje poceni da dobit ?e se ?e komu to zgodi.

 

lp, Grega

 

Spedenal ga je DANDO1.Za ostalo si preberes v odgovoru ki ga je napisal.

Napisano

Teli Z5 zgleda (ga res) radi mal cukajo!

 

Upam da se zdej mazdilak ?e spet lepo enakomerno fura po cestah! :bravo:

 

Sicer pa je sve?ke treba menjat dost pogosto, mene je npr. mehanik nasmukal da mi je dal ene spe?jal in da so ok za 50000 km, pol pa mal gledamo zakaj avto komi v?ge in ne ?e en cajt ne vle?e kot je treba, pa nove sve?ke not in je bla ?ist druga muzika (tut pospe?ek merjeno ro?no seveda: prej 10.0, zdej spet 8.8 cca)

 

Pa stro?ka vsega skupi 5 smukov! Skratka ne smemo ?parat, kjer se ne da pri?parat! :(

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

NGK

 

..samo jih je ve? vrst, se bolj spla?a vzek kak?ne bolj?e? ker kot vidim so obi?ne lih okol jurja tko da ni ne vem kak?n stro?ek.

 

tole majo:

- Standardni tipi v?igalnih sve?k

- V-line v?igalne sve?ke - za popolnej?i v?ig in bolj?e izgorevanje.

- Platinium v?igalne sve?ke - za??iten patent, odli?en v?ig,dolga ?ivljenjska doba.

 

..pozna kdo kej od tega, razen standardnih?

Napisano

Iridium so kot 100 oktanski benz za normalen avto Bla?ev ?egen. :P Pri mo?nih turbo bencinarjih pa se pozna par konjev, ker naj bi imele bolj enakomeren v?ig kljub pritiskom (ve?ja mo? pa te re?i). :whatever:

Jaz jih morem tut za foro zamenjat, da vidim ?e bo kaj bolje. Ne vem kdaj so bile te menjane ampak sumim, da ?e dolgo nazaj. Pa prvi lastnik jih je (sode? po ra?unih) menjal potem pa takoj na naslednjem servisu spet eno torej je bilo z njo nekaj narobe. :ne vem: :huh:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pol se boš lahko pridružil mojemu Klubu :) ...če boš obupal seveda
    • Prehitevanje kolone z motorjem je dovoljeno po CPP. Enako na mejnem, tud preverjeno s policisti Zal je to prednost motorja, poglej s pozitivne strani motor veca pretocnost prometa.
    • Ker bi lahko bil kulturen voznik?   Ko se pelješ po avtocesti in se nekdo na koncu pospeševalnega pasu želi vključiti na avtocesto, naj bi se, ČE JE MOŽNO, ti prestavil na prehitevalni pas, da mu omogočiš lažje vključevanje. Tu je podobna situacija: nekdo bi se iz odstavne niše rad vključil v promet, in bi se lahko avtor posnetka že prej prestavil na vozni pas in se nato vrnil nazaj, saj je očitno imel dovolj prostora. In mislim, da vsi tu toliko poznamo stanje na naših cestah, da vemo, da če bi tisti siromak v odstavni niši čakal na prazno avtocesto, da bi tam lahko tudi penzijo dočakal... Ampak, nekje smo že ugotavljali, da se pri nas vozi zmerno do pretežno egoistično. In zelo malo se jih zaveda, da, če mu na nagrobnik napišejo "imel je prednost", njegovim domačim ne bo zaradi tega nič lažje...     Je pa ta odstavna niša postavljena na precej nenavadnem mestu, vsaj za moje pojme. Ker se iz nje vključuješ praktično v križišče. In če bi želel potem nadaljevati po avtocesti naprej in ne zaviti desno? Te pravzaprav prisilijo v neke čudne manevre...
    • Hmmm... kolikor vem, tole ni vključevalni pas ampak odstavna niša ... in tip absolutno nima prednosti... Boss je na svojem pasu, ker zapušča obvoznico ... Zakaj bi se moral umakniti?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.