Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Da tudi tebi niso vsi spregledali picen feder

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pocen sori, feder = vzmet

3 tedne nazaj je bil nekdo tu ki na 4h servisih niso nasli nic, na pooblascencu pa takoj pocen feder

Za te stvari ti priporo?am Dolinarja Dolgi most - nudi brezpla?e pregled fedrov in amortizerjev, ter potem ukrepa ?e je traba

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

vem vem kaj je feder...sm mislu da je ksn del k nevem zanj hehe

 

sam a nebi mehanik tega opazu ko mi je roke vceraj menjou?

 

Preberi si tole temo >> http://www.mazda-si.net/topic/15217-mazda-5-2008-pokanje-zadaj/?p=411497

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Zanimivo, jst sm mel na 5ki tut cuden, top zvok skozi kratke luknje in le?e?e policaje, pa je bil stabilizator kon?nika.

Napisano

Meni je zelo te?en zvok spu??ala plastika koloteka. Oz. mi ga spet spu??a, ker sem jo bol na brzino in slabo fiksiral.

?isto spodaj, zadaj za prednjim kolesom, je del te plasti?ne za??ite, ki je sicer tudi polomnjena in posledi?no slab?e fiksirana, tolkel direktno po plehu, ki ga je prekrival in spu??al kovinski zvok. Za?asno sem zatla?il not prvo gumijasto stvar, in nekaj ?asa je bil mir, ampak je zadeva kmalu padla ven in spet veselo ropo?e. Verjetno bo bolj trajna re?itev borma?ina in kniping. :)

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Napisano

Poglej.?e .?alca amortizerja..je lahko..pokli?i na?ega mojstra simon pelko medvode..lp

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Jaz sem se ropota zadaj kon?no re?il. Krivec je bil prednji desni amortizer, ki ga je dolo?en ?alabajzer prej?njemu lastniku vgradil rabljenega in to celo kraj?ega kot na levi strani.

Vsi majstri bi zadaj nekaj menjavali na pamet, tud vargalant je imel tako idejo z menjavo selenov, rok itd.

Zadevo mi je re?il Bu?an iz ?entvida pri Ljubljani. Zamenjal prednje amortizerje in naredil optiko.

Napisano

Jaz sem se ropota zadaj kon?no re?il. Krivec je bil prednji desni amortizer, ki ga je dolo?en ?alabajzer prej?njemu lastniku vgradil rabljenega in to celo kraj?ega kot na levi strani.

Vsi majstri bi zadaj nekaj menjavali na pamet, tud vargalant je imel tako idejo z menjavo selenov, rok itd.

Zadevo mi je re?il Bu?an iz ?entvida pri Ljubljani. Zamenjal prednje amortizerje in na

redil optiko.

In zakaj je ropotalo zadaj?
Napisano

In zakaj je ropotalo zadaj?

?e mehaniki ne vejo zakaj. 5 jih je gledalo, en ?alabajzer mi je zategnil roko zadaj da je pitem ?e extra gume pobiralo. Menjalo se je zadaj amortizerje, stabilizator gumice, zgornje roke. Vargalant je hotel menjat pa ?e selene in pre?ne roke-350? predra?un z optiko. Tako ko bo spet kdaj ropotalo bo Bu?an re?eval.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne morem, zato pa Škode gledam. 
    • Verjetno so za normalno temperaturo morja tud krive globalne podnebne spremembe. Ker ne glede kakšno je vreme vedno so zanj odgovorne podnebne spremembe.
    • Upam, da samo moč bremz merijo... 
    • V bistvu sem mislil na to kako vzameš ovinek. Jaz ga nikoli ne bližam na začetku, ampak šele v zadnji polovici ovinka. Recimo tak lep ovinek je priključek iz Brda  na AC proti primorki. Če vzameš bolj dirkaško linijo imaš na izhodu vsaj 10km/h višjo hitrost, kot pa če približaš robu prehitro in ne moreš s tako hitrostjo zaključit ovinek. Pa sploh ne govorim o divjanju. Enostavno je hitrost avtomatično višja na izhodu iz ovinka pa sploh nimaš občutka, da gre hitreje, kot pri liniji, kjer marsikdo misli, da je najhitrejša.   Kdor še ni probal tak način, naj poskusi dvakrat peljat isti ovinek na dva različna načina... prav presenečenje je kolk je lahko razlike. 
    • Boss, ti se mi res smiliš. Nikakor ne moreš preboleti 5 vratne limuzine. 😊 Stara simpatija nikoli ne zamre, pravijo.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.